Hotel Venta Club Playa Maroma ****

Venta Club Playa Maroma
8,8

9 reviews over Hotel Venta Club Playa Maroma in het Nederlands

Linda en Michel, 9-7-2007

Helaas.. net terug van 15-dgn vakantie in Mexico, htl Catalonia Maroma. Het is een prima hotel met een uitstekende service, goede kwaliteit eten en een zalig strand. Genoeg mogelijkheden om in de schaduw te liggen. De kamers zijn ruim en netjes. Enig minpuntje is het vrij lange pad van het strand/zwembad naar de lobby en het buffetrestaurant. Het is daar vooral 's middags vreselijk heet en de eerste dagen moet je al zo wennen aan de temperatuur en dan is het vrij heftig om over dit pad te lopen! Het pad ligt overigens wel prachtig temidden van mooie jungle begroeiing. Je kunt op het strand aan beide kanten een flink stuk wandelen. Er ligt slechts 1 (klein) resort aan de linkerkant, verder allemaal turqoois water,wit zand en natuur. Ik raad het mensen aan die rust zoeken, van natuur houden en vrijheid. (het animatieteam spreekt bijna alleen de Italianen aan dus daar heb je geen last van!)
Gereisd anders in juli 2007

jack van rijn, 19-1-2007

la ik ben jack(13)jaar oud ben ook in mexico geweest het is mooi genoeg voor mij te doen ik hou veel an voetbal dat kon ik daar ook doen wild de member van deze site de groeten doen aan ali,ricardo,ines,omar, en aan het vermaking team.ik vond het super veel italiaanse vrienden gemaakt

exuris waar echt leuk excaret was ook super mooi xalk.ha ook see world dolphins ook tulum ook jungele tour ook catamaran was vet met snorkelen ik ga zeker terug het vermakings team was ook leuk met tennis,voetbal,hochey.en boogschieten heb tien pijlen gebrokken het eten is lekker ik ging 16 dagen was er van 14 tot 29 ook met kerst de mexikanen zijn aardig ook dierlijke vrienden gemaakt met die poesjes en papagayen apen en legowanen ik raad het iedereen aan toen ik aan kwam op cancun was het er warm en toen ik aan kwam op schiphol koud had geen jetlek

Gereisd anders in januari 2007

Frank en Mascha, 28-6-2006

Prachtig resort aan playa Maroma. Het is alleen in the middle of nowhere. Nog wel althans. Het oerwoud aan de kust tussen Cancun en Playa wordt helemaal volgebouwd. De stranden zijn hier geweldig. 100 meter breed, spierwit zand en een rustige turquoise zee. Afstand tot Playa is 15 kilometer (taxi ongeveer 10 EU enkele reis). Restaurant is zeer goed. 's Morgens verse sappen en fruit, eieren en allerlei broodjes. 's Middags en 's avonds veel verse salades, pizza en pastagerechten. Animatie is de hele dag in de weer. Ook kun je goed Italiaans oefenen. Voor 95% Italiaanse hotelgasten. De dagen zijn allemaal gelijk: slapen, eten, drinken, zonnen, zwemmen en luieren. Balen eigenlijk dat we weer thuis zijn....
Gereisd anders in juni 2006

J. van Rhee, 25-12-2005

Wij zijn hier in april 2005 geweest. Een absolute aanrader. 95% van de gasten zijn Italianen. Maar wat wil je liever; tussen Italianen of tussen Nederlanders zitten? Bediening is prima. Geef af en toe een fooitje aan de mensen achter de bar en aan de kamermeisjes. Perfect eten: keuze uit pasta's, vlees, vis, kip en ga zo maar door. Kamers ruim en schoon, zwembaden top, direct aan het prachtige strand.

Excursies relatief duur en je bent lang onderweg, zeker wanneer eerst een aantal andere hotels worden aangedaan om mensen op te halen en 's avonds weer af te zetten. Maar de moeite waard: de ruïnes van de Maya tempels (Chichen Itza) moet je gezien hebben. Playa del Carmen kun je bereiken door bij de receptie een taxi te bestellen. Lopend is het niet te doen.

Gereisd anders in december 2005

simone, 17-10-2005

ZIjn hier 16 dagen geweest en hebben het echt super naar onze zin gehad. Veel italianen, dat wel, maar dat weet je dus van te voren. Eten is echt prima, zeker als je van de italiaanse keuken houdt. Ook coctails e.d is allemaal inclusief. Excursies kun je beter in playa del carmen boeken (afdingen!), scheelt tientallen euro's met Touroperator. Al met al een prima vakantie gehad!!
Gereisd anders in oktober 2005

Samanta en Bob-Jan, 28-7-2005

Onze ervaring is super!! Dit is een geweldig hotel, een echte aanrader! Alsje van rust houd en als je lekker los wilt gaan! Je komt helemaal aan je trekken! Ook spreken de meeste Engels en als dit niet het geval is is ieder bereid je te helpen en snappen ze je snel! Het eten is zooo heerlijk! Ook zeker voor een huwelijksreis een aanrader! Zo romantisch.. Lopend is het net te lang naar het centrum maar met het busje ben je er in 12 min. Er zijn ook enkele Nederlanders, altijd wel is ons verteld. We hebben hier leuke mensen ontmoet! Veel gelachen!
Gereisd anders in juli 2005

Petra van Dijk, 26-4-2005

Wij zijn net terug van een 16-daagse reis. Het is echt een heel goed hotel, het eten is super en ook wordt er genoeg georganiseerd (wel in het italiaans). Gewoon prima, niets op aan te merken. Je kan genoeg excursies boeken en met een taxi ben je binnen 15 min. in het centrum van Playa del Carmen. Het ligt ook aan een ontzettend mooi strand, genoeg bedjes....Super...toch een groot minpuntje: de animatie is in het italiaans ipv engels....ze zijn helemaal op de italianen gericht, 95% is ook italiaans.....
Gereisd anders in april 2005

Yvonne, 31-1-2005

Omdat wij overgeboekt zijn naar dit hotel is onze bevinding iets anders. De weg naar het hotel is zeer moeilijk begaanbaar door een 2 km lange weg vol met kuilen. Echter het hotel is netjes en schoon. Bediening is prima, afruimen van tafels iets minder, dit laat soms lang op zich wachten. Jammer dat alle animatie, sporten e.d. in het Italiaans is. Het hele team bestaat uit Italianen die weinig of geen Engels spreken. Erg mooi groot strand met voldoende bedjes.

Helaas hadden wij niet iedere dag vers water in de koelkast. Verder zijn de bedden iets aan de harde kant.

Gereisd anders in januari 2005

marielle stolwijk, 17-1-2005

Super clubhotel. Op dit moment bijna allemaal italiaanse gasten (95%). Personeel spreekt italiaans en spaans, het pers. dat Engels spreekt is vriendelijk en behulpzaam. Eten heel goed en verzorgd (veel verse pasta) en ook de aankleding. Kamers zeer verzorgd, schoon en iedere dag schone hand- en strandlaken en 2 flessen water. Er is een heel goed animatieteam (wel italiaans). De theatershows 'savonds zijn ook leuk (dans, muziek of cabaret). Het resort ligt helemaal in het groen en de, soort wasbeertjes, eten uit je hand. De 6 app.gebouwen zijn helemaal in het groen gelegen en vanaf het hoofdpad niet te zien. Mooi zwembad, mooi strand met voldoende ligbedden, beschaafd publiek (je hoeft gelukkig niet 'smorgens je handdoek al neer te leggen). Puerta del Carmen ligt op ca. 15 km afstand (na een lang zandpad met kuilen) en goed te doen met taxi.
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venta Club Playa Maroma in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venta Club Playa Maroma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venta Club Playa Maroma scoort een 8.78 uit 10 op basis van 9 reviews.