Hotel The Fairmont Mayakoba

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Fairmont Mayakoba bij:

2 reviews over Hotel The Fairmont Mayakoba in het Nederlands

Een fantastische vakantie gehad

Ingrid Duijn, 5-5-2009

Wij zijn net terug van een vakantie in dit schitterende resort. Aan het hotel heeft het niet gelegen. Het enige minpuntje vind ik dat er geen transfer is van het hotel naar Playa del Carmen vv. Helaas hebben we onze vakanite moeten onderbreken ivm het uitbreken van de mexicaanse griep. In yukatan was er niets en is nog steeds niets aan de hand. Omdat het hele openbare leven plat ging ook hier in dit gebied, en level 5 afgekondigd werd hebben we maar de koffers gepakt voordat de grenzen dicht zouden gaan. Achteraf gezien is dit niet gebeurt.

Nogmaals een echte aanrader, de kinderen hebben ( 8 en 11 jaar) ook genoten.

TOP

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

bonneveld, 20-1-2008

mooi 5sterren hotel in prachtige omgeving een van de weinige luxe hotels in de omgeving waar kinderen welkom zijn!!! met wel 5 zwembaden en mooi strand 24uur roomservice en super lekker eten en veel te beleven in de omgeving
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Fairmont Mayakoba in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Fairmont Mayakoba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Fairmont Mayakoba scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.