Hotel Tank-Ha Hotel **

Tank-Ha Hotel
8,5

2 reviews over Hotel Tank-Ha Hotel in het Nederlands

pascalderks, 20-8-2006

Eem échte aanrader voor iemand die schoon maar niet luxe wil...

Dit hotelletje hadden wij geboekt nadat wij via LTUR een vlucht hadden geboekt naar Cancun.

Omdat wij graag duiken hebben wij op internet gezocht naar een verblijfplaats wat met duiken te combineren viel. Via Tank-Ha kwamen wij in dit hotelletje terecht. Achteraf bleek dit een prima keuze. Elke dag schone kamers, een airco, vlak aan dé straat van Playa del Carmen, dus restaurants genoeg. De bediening is érg aardig. Tank-ha is een gezellige duikshop waar je o.a. nederlandstalige medwerkers zult vinden die je van veel (duik)info kunnen voorzien.

Als afsluiting van de vakantie om nog even intens van rust en natuur te genieten is Cesiak in Sian Ka'an een aanrader.

Veel vakantieplezier!

Gereisd anders in augustus 2006

myra, 12-8-2005

Leuk hotel midden in Playa del Carmen tussen de zee en 5th Avenue. Ligt een stukje van de straat af zodat je geen last hebt van de muziek etc van 5th Avenue. Zeer goede prijs-/kwaliteit verhouding. Kamers zijn eenvoudig maar zeer schoon. Als je gaat neem dan stroopwafels mee voor Desiree! (staat achter de balie).
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tank-Ha Hotel in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tank-Ha Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tank-Ha Hotel scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.