Hotel Shangri-La Pueblo ***

Hotel Shangri-La Pueblo
Shangri-La Pueblo

2 reviews over Hotel Shangri-La Pueblo in het Nederlands

marcel & mirjam, 10-1-2006

Wij hebben in sept. '04 gelogeerd in Hotel Shangri La Caribe. We hebben bij het boeken bewust gekozen voor een PLaya kamer. D.w.z., zeezicht ruimer en luxer. de vakantie was in 1 woord: fantastisch! Petje af voor alle medewerkers! Van kok tot tuinman, iedereen was even aardig, attent. Ook de hygiene was prima in orde. Op maandag 13 september bereikte Orkaan Ivan ons. Het oog van de orkaan zou aan land komen tussen Playa del Carmen en Cancun. Ondanks dat het 18 jaar geleden voor het laatst nodig was,ging de evacuatie gesmeerd en vooral zonder paniek. Dit mede dankzij de medewerkers en eigenaar die zelfs zijn eigen auto ter beschikking stelde om gasten mee te evacueren! Wij gaan aankomend jaar wederom rondtrekken door Mexico en zullen dan zeker dit hotel als eindbestemming weer aandoen! Een oase van rust, luxe, en gezelligheid!
Gereisd anders in januari 2006

Rob & Mariëtte, 15-2-2005

Wij zijn eind januari 2005 een week in het Pueblo gedeelte van het Shangri-la Caribe resort geweest. Pueblo zijn huisjes met twee verdiepingen achterin op het resort. Je wordt onder of boven geplaatst. Wij zaten beneden met een terras. Huisje/kamer is niet luxe. Sanitair is basic, bedden zijn te hard (geen lattenbodem, maar matras op beton). Wel goed schoon en geen ongedierte. Airco en plafond ventilator.

Resort is schitterend, gelegen aan het mooiste stukje strand van Playa del Carmen.

Ontbijt is uitgebreid met veel fruit.

Diner is een keuzemenu of buffet. Eten was prima.

Personeel is supervriendelijk en behulpzaam.

Ongeveer 10 minuten lopen en je bevindt je in het centrum van Playa del Carmen (5th Avenue).

Een uurtje met de bus naar Cancun voor 3 euro.

Kortom, perfekte vakantie met alles erop en eraan. Een week is eigenlijk te kort. We gaan zeker terug!

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri-La Pueblo in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri-La Pueblo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shangri-La Pueblo scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.