Hotel Sandos Caracol Eco Resort *****

8,8

1130 reviews over Hotel Sandos Caracol Eco Resort in het Nederlands

Geweldig

Dennis, 13-10-2017

Het is een enorm mooi en goed onderhouden resort. De mensen zijn allemaal even vriendelijk. Het is wel een aanrader om de select club kamers te boeken dan het je ook 24 uur room service die erg van pas komt als he op een vroege excursie gaat. Wij gaan sowieso weer.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Joyce, 1-9-2017

In 1 woord: Prachtig!

Wat een onvergetelijke ervaring was dit, dat besef je pas echt wanneer je weer thuis bent. Over het hotel: erg vriendelijke mensen. Hele mooie omgeving met veel dieren, ik hou zelf erg van dieren dus vond het geweldig! Pas op als je eet bij de snackbar, mijn chickenwings werden van mijn bord af gestolen door de wasbeertjes Haha! Kamers zijn schoon en de bedden liggen heerlijk. Savonds leuke shows op het park. Strand is ook prachtig, als ik 1 minpunt moet noemen dan is dat de vele rotsen in de zee, je kan moeilijk het water in, dat vonden wij wel jammer en boeken daarom de volgende keer een ander hotel maar we willen nog zeker een keer terug naar dit leuke hotel! Aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige vakantie

Charlotte, 26-8-2017

Heel mooi resort in de jungle. Het meest is hier onder in andere reviews al gezegd! Boek je excursie aan het strand (naast select club gedeelte voor volwassenen). Stuk goedkoper dan via andere organisaties. De Russische kerel Ciril van dit bedrijfje is erg aardig en goede service. Wij hadden een dure excursie (zwemmen met walvishaaien) geboekt maar mijn vriend werd die ochtend plotseling ziek. In voorwaarden staat dat je een dag vt voren moet afmelden maar dit lukte ons dus niet. Was allemaal geen enkel probleem en we mochten kosteloos een andere dag uitzoeken! Echt top!

Sowieso alle lokale mensen en werknemers resort super vriendelijk beleefd en aardig!

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandos Caracol Eco Resort bij:

Fantastisch mooi en goed verzorgd!

Frank, 25-8-2017

Buffet echt 5 sterren en je wordt heel goed behandeld!
Gereisd met partner in mei 2017

Superleuk!!

familie, 1-8-2017

Sandos Caracol is een resort waar het groen van de mangrove overheerst ipv de gebouwen.

Het strand is smal en rotsachtig. Hierdoor waren er heel veel visjes en is het leuk snorkelen direct voor de deur.

De gerenoveerde kamers zijn prachtig. Goede restaurants met voldoende keuze. Bijzonder vriendelijk personeel.

Schoonmaak had beter gekund. Erg afhankelijk van de persoon. Soms bleef er afval in het portiek liggen en werden de handdoeken vergeten.

Oi moet een 4*+ resort kakkerlakken ook absoluut buiten de deur kunnen houden!

De neusbeertjes en andere dieren op het resort zijn top.

Goed dat het resort zwemmen met dolfijnen, foto's met dieren etc. ontmoedigt. Wie overweegt met dolfijnen te zwemmen moet zich kort afvragen wat de dieren in gevangenschap wordt aangedaan. Ziet er op de foto leuk uit maar voor deze intelligente dieren is het eigenlijk heel erg triest. Bedenk of je daar echt aan mee wilt doen voor je boekt. Er zijn diervriendelijke (ook goedkopere) alternatieven zoals Akumal (schildpadden), Sian Kahn (schildpadden, dolfijnen, krokodillen) of zwemmen met walvishaaien.

Juli was rustig. Wij hebben totaal geen overlast of drukte ervaren. altijd een bedje in de schaduw en voldoende plek in de restaurant.

Superleuke vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super vakantie!

Janou Beckers, 28-7-2017

Een heel mooi resort in een jungle omgeving. De loslopende dieren zijn een hele leuke ervaring en je bent er snel aan gewend. Het eten is super, er zijn 8 restaurants waarvan er 's avonds 5 a la carte zijn. Je wordt heel goed bediend en het personeel doet echt hun uiterste best, dit heel oprecht. Het animatie team vonden wij persoonlijk niks aan, dit kan misschien komen omdat we geen kinderen hebben? Maar ze hebben ons nooit aangesproken, lopen er wel wat rond en dansen wat maar that's it. Wij verbleven in het adults only gedeelte waar je heel lekker kunt ontbijten bij de Braziliaan! Wij vonden de kamers niet ouderwets maar juist typisch Mexicaans. Het balkon is wel erg klein. Het zwembad bij het adult only gedeelte was wel netjes en afkoelend maar het grote zwembad was echt smerig, te warm en te druk. Wij hebben elke dag op het strand gelegen bij het select gedeelte voor volwassenen. In de zee bij het andere gedeelte zijn inderdaad veel rotsen, voor kinderen zijn waterschoenen dan ook echt aan te raden. Verder word het strand heel schoon gehouden en ze komen je vragen voor te drinken. Excursies zijn heel duur bij de reisorganisatie en in het hotel, zeker de moeite waard om op het strand naar links te lopen, naast de massagetent kun je excursies boeken, hier werkt een Rus genaamd Ciril. Hij is heel aardig en oprecht. Ook de moeite waard is om een avondje naar Playa Del Carmen te gaan. Vanuit het hotel kun je een taxi laten komen die brengt je naar het centrum voor 8 euro (160 pesos) via dezelfde taxi organisatie ook weer terug gaan! Op dit moment zijn ze aan het renoveren hier heb je nauwelijks last van, er is alleen een gedeelte met een zwembad afgesloten. Kortom hebben wij een hele fijne vakantie gehad!
Gereisd met partner in juli 2017

heel leuk

Cin-Jess, 3-7-2017

heel leuk met al die dieren die er los lopen

brazilian en japaner aanrader alsook de t-bone in steakhouse

zwembad in adult sectie is smerig en de jaccuzi buiten is eerder een stoombad

Gereisd met partner in juli 2017

Een sprookjeshuwelijk

Lennard Zwaard, 24-5-2017

Op 21 april 2017 hebben mijn vrouw en ik elkaar hier het jawoord mogen geven op het strand ten overstaande van onze ouders en vrienden. Werkelijk een droom die voor ons uit is gekomen, dit mede door de goede service van Kiani, de weddingplanner van het resort.

Voor ons de 2de keer dat we hier verbleven en wederom was het een geweldige ervaring. De service en klantvriendelijkheid van het resort is ongekend. Ook onze gasten hebben dit zo ervaren. Zonder kinderen is de selectclub een echte aanrader.

Eten is goed en gevarieerd met keuze uit 7 of 8 verschillende restaurants van buffet (2) tot al-la-carte. 24uur roomservice is haast overdreven, maar zeker als je vroeg weg bent voor een excursie is dit ideaal voor ontbijt (TIP: 's avonds al bestellen voor de volgende ochtend).

We gaan hier zeker weer op korte termijn terug naartoe!

Gereisd met vrienden in april 2017

Borghoff, 6-5-2017

Alles was tip top lekker eten mooie zee en zelfs room sevice
Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastisch mooi resort

Dick Drost, 3-5-2017

Voor de tweede keer naar dit resort en alles is nog steeds zo mooi en luxe als vorige jaar.

Alle medewerkers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

De kamer (adult section) waren een beetje gedateerd, maar erg schoon en het bed is prima.

We waren er 7 nachten en hebben alle restaurants uitgeprobeerd en je hebt echt het idee dat je elke avond uit eten bent. Geweldige keuzes en zeer goede bediening.

Waar je ook bent je krijgt echt overal een drankje aangeboden.

Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandos Caracol Eco Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Caracol Eco Resort in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Caracol Eco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos Caracol Eco Resort scoort een 8.84 uit 10 op basis van 1140 reviews.