Uitstekend

8 reviews over Hotel Playa Palms Beach in het Nederlands

Super!

Yoran, 25-8-2011

Gezellig klein hotel, direct gelegen aan het strand. Strandbedden aanwezig, handdoeken zijn af te halen bij de receptie. Zwembad is ook groot genoeg om even lekker af te koelen.

Ruime kamers met een groot bed (2x2), ruime douche, inloopkledingkast, groot balkon met tafel/stoelen en hangmat. Let wel even op welke kamer je neemt kan nog wel verschillen volgens mij. Maar dit is gewoon te regelen bij de receptie. Er is een keukentje aanwezig met een grote koelkast, koffieapparaat en kookstelletje. Kamers waren superschoon en werden elke dag schoongemaakt wanneer jij dat maar wil.

Ligging is ook prima, je loopt overal zo naartoe restaurants en winkels. Personeel is ook vriendelijk en erg behulpzaam. Excursies zijn te boeken in de winkelstraat of bij het hotel (scheelt waarschijnlijk niet veel qua prijs).

Gereisd met partner in augustus 2011

Super hotel!

Josette, 14-8-2011

Wij hebben het hier geweldig gehad! Echt een super knus, kleinschalig en leuk hotel op een toplocatie. We stapten vanuit onze kamer zo het prachtige strand op en op nog geen minuut lopen waren we in het uitgaansgedeelte/centrum. Onze kamer zag er heel leuk uit en wij keken vanuit onze kamer uit op het strand wat ook super was. Het balkon was heerlijk en had een hangmat. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We konden alles aan ze vragen. Al met al hebben wij het hier geweldig gehad. We komen zeker een keer terug!
Gereisd met partner in september 2010

Mooi hotel op goede locatie!

manders.carijn, 3-9-2010

Direct aan het strand gelegen, en twee minuten lopen van drukke gezellige winkelstraat 5th. avenue. De hotelkamer is ruim met klein keukentje, prima badkamer en ruim buitenterras met uitzicht op zee. Het personeel was ontzettend vrieindelijk, kamer werd goed schoongemaakt door creatief kametrmeisje die elke dag andere varianten vouwde van de handdoeken, absolute aanrader dit hotel, ook ondanks midden in het centrum helemaal geen last van muziek o.i.d. Tenslotte is het absoluut de moeite waard een bezoek te brengen aan Chichen Itza, Tulum en Coba.
Gereisd met partner in augustus 2010

Aanrader!

Wiets, 25-5-2009

Hotel Playa Palms is uitermate geschikt als je op zoek bent naar een knus en hip hotel in het bruisende hart van Playa del Carmen. Het is niet zo'n massaal all inclusive complex zoals de meeste accomodaties aldaar.

De kamers zijn modern ingericht, het personeel is vriendelijk en alle balkons hebben een hangmat en uitzicht op de prachtige azuurblauwe zee. Je loopt zo het hagelwitte strand op of bent binnen een paar passen in het centrum vol goede restaurants en trendy bars. Het is ook een goede uitvalsbasis om cultuur op te snuiven. Vanaf het busstation kunnen goedkoop uitstapjes naar diverse highlights in de regio worden gemaakt.

Kortom: we hebben 2 weken onophoudelijk genoten zonder ons een moment te vervelen!

Gereisd met partner in mei 2009

goed appartement en goede verzorging

Hetty, 24-1-2009

vriendelijke en behulpzame mensen, schone en goed verzorgde appartementen, bij sommige zit wel een kookplaat maar er zijn geen pannen aanwezig, er wordt dagelijks schoongemaakt, niet of minder geschikt voor kleine kinderen want er zijn open balkons/zitjes bij en beneden zijn de zitjes langs het zwembad. De appartementen aan de straat kunnen erg gehorig zijn, daar kun je last hebben van de muziek buiten van de straat. Heel klein zwembad maar wel gelijk aan het strand met ligbedden/stoelen. Wij hebben een hele fijn vakantie gehad.
Gereisd met partner in januari 2009

Goed verzorgd appartement

Hetty, 24-1-2009

appartementen playa Palms Beach is een heel goed appartementen complex. Ik vind het niet geschikt voor kinderen omdat er open balkons zijn, en op de begane grond zijn de zitjes vlak bij het zwembad. Het zwembad is zeer klein maar een paar stappen verder zit je gelijk aan het strand.

Er wordt dagelijks goed schoongemaakt, de mense zijn erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Bij sommige appartementen is wel een kookplaat aanwezig maar geen pannen. Het appartement staat aan de straat waar veel disco/restaurants aan wezig zijn, dus kan dat overlast geven in het appartement, als die aan de straat kant zit.

Gereisd met partner in januari 2009

mooi,klantvriendelijk,goed hotel,op juiste plaats

Lia, 23-11-2008

Bij Playa Palms Beach hebben alle appartementen uitzicht op zee. Er is geen restaurant aanwezig maar iedere kamer heeft 'n keukenblokje waardoor je prima ontbijt en lunch zelf kunt doen en heerlijk rustig op je balkon opeten.

Het zwembad is niet groot maar het hotel ligt aan het strand waar iedere dag gratis strandbedden en stoelen met parasol voor de gasten staan. Hier komen ook geregeld obers, van er vlak naast gelegen bar, vragen of je wat wilt eten of drinken.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook voor excursies en eetgelegenheden tegen mexicaanse prijzen kunnen ze goed adviseren.

Wat 'n heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Alles op loopafstand. Geweldig!

Gereisd met partner in november 2008

Hartje Playa Del Carmen aan het strand!

Elsa, 25-10-2008

Bij Palms Beach krijg je een mooi appartement met kitchenette, balkon en uitzicht op het strand. Er is geen restaurant aanwezig maar het keukenblokje biedt je alle mogelijkheden om zelf wat in elkaar te zetten, wel fie keukengereedschap en eten halen bij de Wallmart of Mega en anders zijn er nog altijd zat eetgelegenheden in de buurt.

Er is een klein zwembad aanwezig maar niet nodig want je wandelt zo de zee in :-) Het strandje voor het hotel wordt heel goed schoongehouden en is heel fijn om er de dag door te brengen.

Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en weten goede adressen waar je terecht kunt tegen mexicaanse prijzen.

Dit is een TOP stekkie voor mensen die in het centrum van Playa Del Carmen willen zitten.

Alles is op loop afstand.

Min punt: sommige gasten die 's nachts geen rekening met andere houden en dus luidkeels praten en met deuren slaan, dat zal overal wel voorkomen.

Gereisd met partner in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Playa Palms Beach bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Palms Beach in Playa del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Palms Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playa Palms Beach scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.