Hotel Pelicano Inn ***

Pelicano Inn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pelicano Inn bij:

3 reviews over Hotel Pelicano Inn in het Nederlands

Amy, 15-11-2007

Ik ben hier in november 2007 geweest (net terug) om nog even bij te tanken na een rondreis. De ligging is perfect, de kamers zijn schoon maar over het algemeen kan er nog heel wat gedaan worden aan het onderhoud. De bediening was ronduit waardeloos. Het personeel is liever lui dan moe, ongeinteresseerd en bijna onbeschoft. Aan de binnenkant van de deur hangen regels m.b.t. geluidsoverlast voor de gasten maar zelf zetten ze bij de receptie 's nachts de radio of tv knalhard aan zodat je op de 1e verdieping geen oog dichtdoet.

Het ontbijt-als dat eindelijk wordt geserveerd- en lunch zijn goed. Strandbedjes zijn gratis maar moet je vaak zelf pakken als je vóór 11.00 uur op het strand wil liggen.

Gereisd met vrienden in november 2007

nel, 8-9-2007

Ik ben hier 3 nachten geweest na een rondreis en ik vond het het slechtste hotel waarin ik ben geweest.Er is een sfeer van vergane glorie.Een beter onderhoud van dit nog niet zo'n oud hotel zou veel goed maken.Het is er wel schoon,maar de kamer sloeg nergens op.Kleine bedden,geen tv,geen koelkast.De ligging is goed.
Gereisd met vrienden in september 2007

Frank en Rudi, 8-7-2006

Wij hebben in juni 2006 dit hotel gehad als strandhotel na een rondreis. De ligging van het hotel is echt geweldig. Midden in het centrum direct aan het strand en naast de beroemde 5th avenue.

De kamers zijn netjes maar niet bijzonder, met schone handdoeken en beddegoed en een douche. Helaas geen TV op de kamers. De service van het personeel is echt mexicaans, liever lui dan moe. Als je op tijd wilt ontbijten dan kun je beter naar een buurhotel gaan, want ze zijn niet zo snel. Bij het strand zijn er gratis ligbedden. Een handoek is te huur als je die zelf niet hebt meegenomen (tip).

Het hotel heeft geen zwembad, maar met zo'n schitterend blauwe verkoelende zee mis je dat helemaal niet. Je kunt je lekker afspoelen onder de douche bij het strand. Een prima voordelig hotel voor wie niet veel luxe zoekt maar wel graag in het bruisende centrum van Playa wil zitten.

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pelicano Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pelicano Inn in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pelicano Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pelicano Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.