Hotel Paradisus La Perla *****

Hotel Paradisus La Perla
Paradisus La Perla
9,2

9 reviews over Hotel Paradisus La Perla in het Nederlands

Uitstekend hotel maar matige ligging.

Alexander, 28-4-2014

Dit vrij nieuwe en modern uitziende hotel ligt tegen een woonwijk aan en heeft een relatief smal strand. De hotels in Playacar liggen veel beter. Wij hadden een junior suite met zijzeezicht geboekt. Het uitzicht was niet fantastisch (op braakliggend terrein met in de verte de zee) en de kamer gehorig door met name geluiden van de gang. Na veel moeite en bijbetaling kregen we een suite met 1 slaapkamer met uitzicht op het zwembad. Dit was een veel betere kamer met mooi uitzicht en minder gehorig.

De restaurants (geen buffet maar a la carte) en service zijn top. Uitstekende koffie in koffiebar en receptielounge. De ultra-inclusive wordt meer dan waargemaakt. Ook zijn er totaal geen muggen.

Gereisd met partner in april 2014

Formidabele plaats

Karin Kroezinga, 26-1-2014

Het was een supervakantie! De 'goedkoopste' kamer (als op het plaatje met 'aquarium' was geweldig. 2 stortdouches. Badkuip waar je met zijn beiden in kunt. Elke dag nieuwe Thierry Mugler badproducten. Veel opbergruimte. Gigantisch en heerlijk bed. Gevulde minibar. Groot balkon. Superschoon overal. Superaardig en geinteresseerd personeel. Ontbijt ontzettend uitgebreid en heerlijk. Hetzelfde voor het buffet 's avonds. Het strand was aan de kleine kant. Paradisus keten is echt aan te raden.
Gereisd met partner in januari 2014

Top adults only resort

Chris, 5-1-2014

Heerlijk eten, rust en prachtige suite. De ideale relax bestemming
Gereisd met partner in juni 2013

Een paradijs op aarde!

Inge, 21-6-2013

Er zijn gewoon geen woorden voor om dit machtig mooie en geweldige resort te beschrijven. Wij hebben in november 2012 in dit resort verbleven en hadden de Royal Service bijgeboekt. Het was èlke cent waard, zoiets moois hadden we nog nooit gezien en gaan we ook niet gauw meer zien. Alles was àf. Super mooie zwembaden, super lekker eten van sterrenkwaliteit, super vriendelijke mensen, geweldig mooie kamer ik kan zo nog lang doorgaan. Met de Royal service heb je dus je eigen butler en wordt je echt op handen gedragen. Ook is Playa del Carmen een mooie plaats en is een avondje Coco Bongo een echte aanrader (als je nog graag op stap gaat). De Mexicanen zijn super vriendelijk en totaal niet opdringerig. Verder is een bezoekje aan Tulum (Maya tempels) de moeite waard. Ook zijn wij een dagje met dolfijnen wezen zwemmen, dit was 1 van de mooiste momenten van mijn leven. Beste resort in Mexico!
        Gereisd met partner in januari 2013

Wat een luxe.....

Astrid Vermeulen, 23-5-2013

Voor het eerst naar een Paradisus hotel geweest en dit is het mooiste 5 *hotel tot nu toe. Voorheen gingen wij naar een Riu hotel, maar dit hotel is stukken beter.

Het eten en de goeie wijnen zijn fantastisch. Ook de bediening aan het zwembad is heel goed. Er stond zelfs 2x een ijscocar op het complex aan het zwembad met heerlijke waterijsjes. Volgend jaar zoeken wij zeker weer een Paradisus hotel op.

Gereisd met partner in april 2013

Prachtig erg luxe en mooi!

mariannekroes, 30-3-2013

Zeer mooi hotel. Erg groot, je kunnen orienteren duurt even. Wij hadden een ' gewone' kamer, een upgrade is absoluut niet nodig. Verschillende restaurant, die helaas wel op elkaar lijken qua inrichting.

Een klein uurtje lopen over het strand en je bent bij 5th avenue, maar met de taxi ben je er ook zo.

Een masage gewonnen bij de spa. Lekker, maar als je die volledig moet betalen belachelijk duur. In het centrum kan je overal op het strand voor een appel en ei een masage krijgen.

Kamers zijn keurig, paar keer per dag komen ze schoonmaken en handdoeken brengen.

Personeel is erg vriendelijk en herkennen je snel.

Gereisd met partner in maart 2013

Prachtig hotel!

Brosens Kathleen, 13-12-2012

Wij hebben echt een ontzettend leuke vakantie gehad in dit hotel! De kamers zijn zeer mooi, eten is heerlijk, veel keuze aan restaurants, mooi zwembad, vriendelijk personeel, prima service. Wij hadden geen Royal Service genomen, maar achteraf gezien was dat ook niet nodig, want ook bij ons aan het zwembad en strand lieper er obers rond om je van drankjes te voorzien. Ligt wel een beetje uit het centrum van Playa del Carmen (je hebt een taxi nodig om er te geraken). Voor ons was dat geen probleem, maar mensen die vaak naar 5th Avenue willen, vinden de ligging van dit hotel misschien iets te afgelegen. Van ons zeker geen klachten over dit hotel, absoluut een aanrader!!!
        Gereisd met partner in november 2012

Super!

Tessa, 30-7-2012

Geweldig hotel. Het personeel is super vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. Als je Royal service bij boekt word je helemaal als een koning behandeld, zo krijg je een telefoon voor je privé butler die je 24 uur per dag kunt bereiken. De kamers zijn ook super mooi en ruim, met een bubbelbad op het balkon. Je hebt veel keuze om te eten; er zijn 10 verschillende restaurants. Het is zeker een aanrader!!
        Gereisd met partner in juli 2012

Schitterd nieuw hotel

Olaf, 15-5-2012

Prachtig nieuw hotel, met uitstekende service. Ondanks dat dit hotel pas in November 2011 is geopend, draide alles op volle toeren zonder gebreken. Mooi aangelegde tuin en uitstekende restaurants. La Perla is gelegen naast het zusterhotel Esmeralda, waar wel kinderen welkom zijn. Bij aankomst krijg je direct het ultieme vakantie gevoel. De gratis WIFI werkt uitstekend binnen het hotel. Enkele aandachtspunten zijn er, tijdens ons verblijf zat het hotel niet vol, waardoor er overal voldoende ruimte was, maar het stand is echter niet al te groot. Verder hebben we enkele bruiloften meegemaakt, waar je op zich geen last van had, enkel de vrijgezellenavonden kunnen wat overlast verzorgen, dit hebben we een avond gehad. Jammer dat een hotel als dit hiervoor kiest. Dit hebben we daar ook aangegeven. Overigens net als het verdekte time-sharing verhaal wat medewerkers proberen te verkopen, dit past ons inziens niet in dit hotel. Verder is het met recht echt een top hotel, en zeker de moeite.
        Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradisus La Perla in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradisus La Perla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradisus La Perla scoort een 9.17 uit 10 op basis van 9 reviews.