Hotel Iberostar Tucan *****

9,5

1169 reviews over Hotel Iberostar Tucan in het Nederlands

Geweldig!

Eusj, 28-8-2017

Het animatieteam en de bediening (aan het strand en zwembad en in de restaurants) was perfect.

Wij hebben een mooie vakantie gehad met mooie uitstapjes naar Chichen Itza en Xel-Ha.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het aller beste ooit

Luca, 14-4-2017

Ik kan gewoon niet in woorden beschrijven hoe geweldig dit hotel is. Alles maar dan ook echt alles is tot in de puntjes goed geregeld. Heb veel gezien maar dit is toch wel het allerbeste en mooiste van de wereld. Ik wil terug!!
Gereisd anders in januari 2017

Fantastisch Hotel!!!! Wij gaan terug!

DavidH, 7-8-2016

Een super goed hotel, je bent wat geld kwijt, maar dan heb je ook wat! ik ben met mijn vader op vakantie gegaan hierheen.

Was helemaal geweldig, hotel is super !, eten zoals je nooit gehad hebt! een animatieteam dat de beste was die we ooit hebben meegemaakt, zeer goede animatie zowel door de dag als in de avond in het theater!. Zwembad is gigantisch groot!

Bediening was super goed, ze komen langs je ligbed om te vragen of je wat wilt, drinken, bediening in het restaurant ook vriendelijk niet opdringerig ,en vragen niet voor fooien ( wij hebben fooi gegeven om de twee dagen 4 euro).We kregen een vaste plek en ze kwamen ons drinken zo brengen.

Hotel word fantastisch verzorgd, kamers hadden we iets meer van verwacht, maar we zijn uiteindelijk meer op het strand als in de kamer.

we hebben kortom een super vakantie gehad ADEMBENEMEND gewoon!

Kwa trips kan je flink neertellen ca 100 euro per trip per persoon, wij hebben jeep safari gedaan was super mooi! twee snorkeltrips, eentje naar Cozumel en de ander naar Isla contoy en Isla Mujeres , vooral de laatste trip was adembedemend! en we zijn naar Chitzen Itza geweest! al deze trips zijn echte aanraders!.

als er vragen zijn kan je deze gerust stellen ! ik beantwoord ze meteen

Kortom een zeer mooi verblijf gehad en we gaan Waarschijnlijk volgend jaar terug naar dit Hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2016

kei gaaf

Robby van der Heijden, 25-5-2016

We zijn hier 13 dagen geweest in de mei vakantie.Onze kinderen van 5 en 8 hebben zich prima vermaakt in het mega grote zwembad.ook voor wat kleinere

kinderen is er een zwembadje met glijbaantjes.

We vonden het eten hier super ,normaal gaan we als we all in hebben vaak uit eten maar dat was hier niet nodig keuze genoeg en gevarieerd.

Super animatie aan het zwembad en op het paradijselijke witte strand.

Wat ook belangrijk is goede bedden en gratis minibar met frisdrank en bier wat iedere dag bijgevuld word.

We komen zeker een x terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

In 1 woord... Fantastisch!

B, 23-5-2016

Kamer was fantastisch. Zaten op de begaande grond 10 meter vanaf de zee en zwembad. Eigen balkon en zeer schoon. Het hotel en omgeving was mooi en zeer goed onderhouden. Er is een hele mooie jungle aangelegd in het resort met veel leuke mooie dieren. De apen hangen vrij in de bomen.

De zee was adembenemends mooi!! Heb al veel zeeën en stranden gezien, maar deze was het mooist van allemaal. Zo licht blauw... Zo mooi!! Het zand zo wit!! Curaçao is er niks bij. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe. 1 minpuntje... Het personeel. Kijken allemaal zeer chagrijnig en zijn niet echt vriendelijk. Spreken geen woord Engels of doen net alsof... Al met al... Een geweldige mooie vakantie gehad :)

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Fam.Otten , 2-8-2015

We zijn net terug van 16 dagen Iberostar Tucan en we vonden het helemaal geweldig echt een aanrader voor iedereen , gaan zeker weer een keer terug Gr.Fam.Otten
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastische bestemming (ECHT ALL inclusive)

Tim, 30-9-2014

Iberostar Tucan is echt een geweldig hotel! De ligging is werkelijk adembenemend mooi en de service in het hotel is fantastisch. Dit hotel heeft geen minpunten en verdient een dikke 8!!
Gereisd met partner in september 2014
Quality Manager IBEROSTAR Mexico, Quality Manager, 2-10-2014

Geachte gast,

Het doet ons deugd te lezen dat u tevreden bent over uw keuze om in het IBEROSTAR Tucan & Quetzal te verblijven.

Met veel trots lezen wij uw lovende woorden over ons team, zij halen veel voldoening uit gasten die hun waardering laten blijken. Wij heb uw review dan ook gedeeld met het hele team.

Wij hopen dat u in de toekomst wederom kiest om van onze gastvrijheid te genieten.

Met vriendelijke groet,

Fantastisch resort

Manon, 22-9-2014

Luxe resort met ongeveer 700 kamers.

Het resort is opgedeeld in 2 delen en heeft daarom ook 2 namen: Quetzal en Tucán. Doordat het zo groot is en opgedeeld is, beschikt het resort over 2 recepties, 5 a la carte restaurants, 2 buffetrestaurants, fitness en tennisfaciliteiten, animatie en meerdere zwembaden.

Direct aan het strand gelegen in de hotelwijk Playacar.

Gereisd met vrienden in oktober 2008
Quality Manager IBEROSTAR Mexico, Quality Manager, 25-9-2014

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor de moeite die u genomen heeft om ons te informeren over uw recente verblijf in Iberostar Tucan & Quetzal.

Wij hopen dat u van onze restaurants, zwembaden en van de verschillende activiteiten heeft kunnen genieten.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw commentaar op het Hotel Iberostar Tucan & Quetzal en ik hoop dat wij u wederom mogen verwelkomen.

Met warme groet,

Mooi hotel, geweldige service, eten moet beter!

Jeroen Mineur, 17-8-2014

Wij zijn hier nu bijna 2 weken. Ik heb een dubbel gevoel bij dit hotel. Aan de ene kant is dit een prachtig hotel met heel fijn hardwerkend personeel, het heeft een prachtig strand, mooie kamers een hele leuke dierentuin. Daarnaast vind ik het eten in het hotel erg ondermaats voor een hotel in deze prijscategorie! Het is elke dag hetzelfde en weinig variatie. Ook de a la cart restaurant zijn van lage kwaliteit, of beter gezegd vrij smakeloos, terwijl je van Mexicanen toch een beetje pittig mag verwachten. Verder denk ik dat het goed is om te weten dat dit heel erg een gezinshotel is met veel huilende kleine kinderen. Voor gezinnen met kinderen zal dit hotel wellicht ideaal zijn, maar voor kinderloze stellen kan de overheersende aanwezigheid van kinderen erg storrend zijn!
Gereisd met partner in augustus 2014
Quality Manager Iberostar Mexico, Quality Manager, 29-8-2014

Geachte Gast,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor de moeite die u genomen heeft om ons te informeren over uw recente verblijf in het IBEROSTAR Tucan & Quetzal.

Met veel trots lezen wij uw lovende woorden over ons team, zij halen veel voldoening uit gasten die hun waardering laten blijken. Ook vinden wij het prettig dat de kamers u bevallen zijn.

We vinden het jammer om te horen dat onze voedselkwaliteit niet voldoet aan uw verwachtingen. Uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan de chef-kok om dit te controleren. We zouden graag vermelden dat onze chef-kok altijd bereid is om aanbevelingen te ontvangen met de bedoeling om onze gasten een goede indruk te geven.

Alle reacties van onze gasten vertegenwoordigen een kans om aan bepaalde gebieden te werken die kunnen worden verbeterd.

We kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst in een van onze hotels van de Iberostar keten te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,

de hemel op aarde

Ria van Dijk, 25-7-2014

de beste vakantie ooit.Net of je in een film zit.

Geweldig uitzicht en een geweldige tuin.

Gereisd met partner in januari 2014
Kwaliteits Manager IBEROSTAR Mexico, Quality Manager, 7-8-2014

Geachte Gast,

Dank U voor deze korte en mooie verhaal over Uw laatste vacantie in Iberostar Tucan & Quetzal, Mexico.

Wij zijn heel blij dat Uw de beste en onvergetelijke vacantie hebben genoten. Uw woorden zouen wij aan het hele team sturen.

Het zou onz ook en plezier zijn als Uw onz in de toekomst gaan boeken om prettige dagen te genieten.

Met vriendelijke groet ,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Tucan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Tucan in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Tucan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Tucan scoort een 9.5 uit 10 op basis van 1181 reviews.