Hotel Iberostar Paraiso Maya *****

Iberostar Paraiso Maya
9,4

7 tips over Iberostar Paraiso Maya

Eliza, 12-7-2015
Een tip is dat je 's morgens vroeg je handdoek al op een ligbedje moet leggen, rond 8 uur zijn alle goede ligbedjes bij het zwembad al gereserveerd. Nadeel is dat het hotel hier niks aan doet, zelf ook vroeg opstaan dus.
sofie bogaert, 18-5-2015

Verdeeld over het volledige complex zijn er "privé" zwembaden.

Deze zijn enkel voor de klanten van Iberostar Maya, een echte aanrader voor mensen die rust zoeken in dit grote complex

wendy.weiland, 23-11-2014
s'avonds is er altijd wel wat te doen

Teddybeat, 16-11-2013
Neem een keer de taxi naar Playa del Carmen. Erg leuk, leuke winkels.
melissa, 5-3-2013
We waren slechts acht dagen ter plaatse en dat was echt veel te kort. Reserveer zeker 14 dagen voor een dergelijke bestemming.
J.S., 12-12-2012
2 weken voor aankomst per mail (rplindo.maya@iberostar.com.mx) aangeven in welk restaurant je wilt eten. dit voorkomt namelijk teleurstelling ter plaatse. wij kregen een lijst met alle zittijden: 18:30, 19:00, 20:30 en 21:00 uur. we moesten alleen de email met confirmationnummers doorgeven en kregen ter plaatse de tickets voor de restaurants.US DOLLARS WORDEN DOOR MEXICAANSE REGELGEVING IN ALLE HOTELS NIET MEER GEACCEPTEERD!!! neem pesos mee!!!

Ellen & Bert, 1-8-2012
Regel alles goed vanuit NL, want die zijn alleen gebaat met de reis en je bent maar een passant dit gevoel hebben wij over gehouden van Neckermann. gr. Ellen & Bert