9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar Paraiso Maya***** bij :

73 reviews over Hotel Iberostar Paraiso Maya in het Nederlands

Super deluxe resort

Jansen, 8-5-2016

Zeer mooi resort van alle luxe voorzien, alles wordt tot in de puntjes bij gehouden. De ligging is 15 km afstand van playa del carmen, taxi naar playa kost 350 peso. We zijn hier 12 dagen geweest en eigenlijk alleen maar zeer vriendelijk personeel mee gemaakt op een enkeling na. Kidsclub van zeer hoog niveau, aangestuurd door Emilio en dhr Bola. Animatieteam ook heel leuk en gedreven. Geld wisselen kun je het beste ter plekke in het hotel doen, hebben een betere wisselkoers dan gwk kantoor. Een absolute aanrader!
Gereisd familie in april 2016

Alles overtreffend

Hugo Eben, 4-8-2015

Dit hotel is een droom voor een luilekker-vakantie met letterlijk alles erop en eraan. Fantastisch onthaal, prachtige ruime kamers en supernetjes onderhouden, vingerknip naar de gebouwconsciege en je wordt op je wenken bediend. Zeer gevarieerde en verfijnde buffetrestaurants, fantastische themaretaurants. Zeer vriendelijk personeel met oog voor detail...na enkele dagen weten ze precies wat je wil en waar je belang aan hecht. Onze dochter heeft bij het afscheid geweend tot aan de luchthaven...Dit hotel was niet voor niets de beste all-in in de wereld 2013...een meer dan stevige aanrader.
Gereisd familie in juli 2015

Schitterend hotel

Eliza, 12-7-2015

We hebben echt een schitterende vakantie gehad in dit hotel. Je wordt heel vriendelijk ontvangen met een praatje en een cocktail, je hebt zelf geen omkijken naar je bagage. Alles wordt voor je geregeld, jij hoeft alleen maar te genieten. De zwembaden zijn talrijk en schitterend, enige minpuntje is dat het water warm is waardoor ze niet echt verkoeling bieden. Je hebt een ruime keuze in eten, maar de schalen worden constant aangevuld ipv vervangen. Mocht je niet van buffetten houden, er is ook meer dan genoeg keuze in a la carte restaurants. De kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Wij hebben een luxere kamer gekregen bij aankomst dan die we geboekt hadden, maar het kingsize bed en de jacuzzi op de kamer bevielen uitstekend! De omgeving met alle maya cultuur is ook echt de moeite van het bekijken waard. Normaal gaan we nooit vaker naar hetzelfde hotel in dit soort landen, maar voor dit hotel overwegen we zeker om van die regel af te stappen!
Gereisd met partner in juni 2015

Prachtig hotel gelegen aan een prachtig strand

sofie bogaert, 18-5-2015

Zeer ruim hotel die deel uitmaakt van een resort van verschillende Iberostar hotels.

Kamers zijn zeer mooi en ruim.

Hotel heeft een mooie groene tuin.

Zeer uitgebreide keuze in dranken van de all inclusive (tot vers gemaakte smooties toe)

verschillende à la carte restaurants (niveau hier was wel ok maar kon een beetje beter voor een 5* all inclusive)

Gereisd familie in april 2015

Onvergetelijk!!

wendy.weiland, 23-11-2014

Ondertussen is het al 4jaar geleden dat we hier waren en hebben we al vele andere mooie hotels achter de rug, maar dit hotel was zeker wel de topper!!! Geweldig zwembad, fijn personeel, heerlijk eten en cocktails, lekkere bedden, mooi strand.. Ik had mijn fototoestel laten stuiteren en toen konden we met een pendelbusje naar de stad, waar we ook weer werden opgehaald.. Super service! Ook mooie excursies gedaan..
Gereisd met partner in september 2010

Zeer goed onderhouden resort

dragon77, 7-5-2014

Zeer mooi hotel, we zijn er voor de 2e keer geweest. Het is nog steeds van hoge kwaliteit. Ik las verschillende recensies over het eten in buffet vorm. dat het niet goed zou zijn. Nou ik kan je vertellen dat dat helemaal niet waar is. Je weet niet eens waar je moet beginnen, zoveel keus. van vlees tot vis, verse groentes en vers fruit, een toetjes buffet waar je U tegen zegt. ik de bediening is ook erg profesioneel op alle fronten.

Verder is de animatie van professioneel niveau met professionele dansers en danseressen, het animatie team is erg gezellig en niet opdringerig en vermaken de kinderen op en top. er zijn ook prive zwembaden om je terug te trekken als je niet van de drukte houd aan het zwembad, deze zijn gesitueerd naast de gebouwen waar de kamers zich bevinden. er is ook een klein waterpark voor de kids aanwezig, die zich daar kostelijk kunnen vermaken, al om al is er voor ieder wat wils.

wij gaan zeker hier nog een keer terug

Gereisd met partner in november 2013
Sonia Teruel,

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen.

We zijn erg blij dat u van onze gastvrijheid, faciliteiten en shows heeft genoten. Mede door uw reactie weten wij dat we op het juist pad zijn en we blijven dan ook zeker werken aan het verbeteren van onvergetelijke vakantie ervaringen voor onze gasten.

We kijken er naar uit om u nog eens te kunnen verwelkomen in een van onze hotels voor een relaxende vakantie.

Met vriendelijke groet,

Kwaliteits Manager

Iberostar Mexico

Te gek!

Teddybeat, 16-11-2013

Het is erg mooi, in de Grand kan je genieten, in de Maya en Lindo ook. 's Avonds zijn er erg leuke shows. Het animatie team zorgt voor entertainment.
Gereisd familie in november 2013
Sonia Teruel,

Geachte gast,

graag willen wij u bedanken voor uw opmerking dat u hebt geschreven evenals uw gezichtspunt. We zijn blij dat u hebt genoten van uw vakantie in Iberostar Playa Paraiso Lindo en Maya.

Wij hopen dat wij u van harte welkom in uw toekomstige verblijf en laten zien dat we de beste optie en Mexico voor uw vakantie. Wij zijn ervan overtuigd dat u zult genieten van uw tijd in Lindo of Maya. Het Iberostar Grand is ook een goede volwassene enige optie met exclusieve 5 diamond staat.

Vriendelijke groet,

In één woord: de moeite!

melissa, 5-3-2013

Heel mooi hotel! Niet twijfelen, gewoon doen! Lekker eten, mooie kamers, proper zwembad, vriendelijk personeel,... Als wij nog terugkeren, zouden we misschien zelfs voor Lindo kiezen. Iets goedkoper, maar zeker evengoed qua kwaliteit. De kamers in Maya zijn iets groter en je hebt keuze uit meer restaurants. Maar het restaurant bij Lindo is zeker voldoende! Elke ochtend uitgebreid ontbijt met joghurt en ook ontbijtgranen van bij ons, middag en avond verse koude groentjes, verschillende variaties in warm buffet, pizza, pasta, taco's,... Keuze genoeg!
Gereisd met partner in februari 2013

Super vakantie

emmelotj, 3-2-2013

Iberostar Paraiso Maya tussen Cancun en Playa del Carmen gelegen ongeveer 18 km van Cancun ligging is mooi gelijk aan het strand en de zwembaden waren helemaal top er was zelfs een golfslagbad.het personeel was zeer vriendelijk. Jammer dat het avond buffet wat tegen viel en zeker voor een 5 sterren resort
Gereisd met partner in januari 2013

Fantastiche service

nielsenkim1, 19-1-2013

Echt een geweldig resort is dit. Samen met de andere 4 hotels is dit 1 mega groot resort. met heel veel restaurants, mega zwembaden, heerlijk veel drinken en fantastische service. Wij hadden een gewone 2 persoons kamer, maar na een lolletje met iemand achter de receptie en een fooi van 500 Peso (30 Euro) kregen wij een suite met een jacuzzi die natuurlijk heerlijk was.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Paraiso Maya in Playa del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Paraiso Maya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Paraiso Maya scoort een 9.44 uit 10 op basis van 74 reviews.