Hotel Iberostar Paraiso Lindo *****

9,4

101 reviews over Hotel Iberostar Paraiso Lindo in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Fam. Smolders, 11-7-2014

Iberostar paraiso lindo is een fantastisch hotel! Supervriendelijk personeel, iedereen staat voor je klaar. Zeer gevarieerd eten. Keuze uit à la carte restaurants of buffet restaurant. Voor de à la carte restaurants moet he wel op voorhand reserveren, maar geen dagen op voorhand zoals sommigen beweren...All-in is ook werkelijk all-in! Superlekkere cocktails, lekkere wijnen aan tafel. Bij problemen/vragen wordt er onmiddellijk een oplossing gezocht. Groot resort, doch rustig, na 23u is het stil in het hotel. Aanrader voor families met kinderen
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Zeer fijne vakantie gehad..!

Bart de Gans, 13-5-2014

Net terug van een fijne vakantie in Lindo..Het was zeer zeker het geld waard. We zijn met 2 jonge kinderen geweest 2 en 5 jaar die zich heel goed vermaakt hebben in het zwembad en speeltuin piratenschip en het zien van "wilde" dieren. Het park is zeer groot alles is netjes onderhouden mooie gebouwen. Service in lobby is zeer goed proberen voor elk probleem een goede oplossing te vinden. Buffet restaurant vond ik wel onder de maat eten was zelden warm laat staan heet. Weinig variatie weinig thema avonden. Service in restaurant matig 1 dag was het wel zoals we vorig jaar gewend waren in iberistar dominicana maar zat een addertje onder het gras het was de avond dat we de beoordelings formulieren in moetsen vullen die ze de dag erna gelijk vergeten waren..! Slecht..!animatie team was goed.tip boek alles zelf hotel is te boeken met iberostar app scheelt veel geld..!
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Fantastisch hotel met goede service

Richard Groote, 8-2-2013

Kamers: schoon, ruim, bedden zijn wat hard, minibar wordt dagelijks gevuld

Zwembaden: Erg mooi alleen in januari wel erg koud

Strand / zee: heerlijk, water prima temparatuur, drinken wordt zelfs gebracht tot aan het strand bed.

Service: In elk gebouw is een concierge aanwezig die ten alle tijden voor je klaar staat. Voor reservering restaurant, late checkout, etc. zijn ze altijd beschikbaar.

Eten: De buffet restaurant is goed maar heeft niet heel veel afwisseling, de speciale restaurants zijn allen erg goed en een echte aanrader.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Paradijs!

J.S., 3-12-2012

Geboekt via touroperator 9 jaar geleden in Beach geweest, nu naar Lindo. Warm onthaal bij receptie. zeer vriendelijk personeel. we hadden een mooie, nette kamer in gebouw 55, erg centraal gelegen bij restaurants en theater en op 5 minuutjes lopen naar het strand. gebruik gemaakt van diverse restaurants, aanraders : El Museo (gourmet), El Tapatio (mexicaan), La Marina (seafood), El Rancho Steakhouse. ultra all in is ook echt all in. Minibar elke dag aangevuld. kamers iedere dag schoongemaakt. concierge in elk gebouw aanwezig die alles voor je regelt. ontbijt heerlijk, lunch perfect, strandbar met hamburgers, hotdogs etc. zwembadwater was iets kouder dan zeewater. Tip van een in Cancun woonachtige Vlaamse en onze reisleidster om in Playa del Carmen te pinnen bij bank of voldoende vanuit NL mee te nemen. let op: er is een ATM automaat aanwezig maar deze rekent naast kosten van je eigen bank ook ruim 15-30 dollar aan kosten.
Gereisd met partner in november 2012

Gewelding hotel met een kleine opmerking

Sjaak, 20-8-2012

Geweldig mooi, goed verzorgd maar ook een erg groot hotel resort.Service top je hoeft maar te vragen en ze regelen het voor je ( redelijker wijs natuurlijk)een erg mooi strand direct aan het hotel (2 min lopen vanuit zwembad)Eten is volop mogelijk in de diverse a la carte restaurants maar ook in de diverse buffetrestaurants. Kamers zijn erg mooi en groot genoeg Kamers in het Maya gedeelte zijn het mooist en het meest luxe ( buiten het Grand natuurlijk)Excursies zijn goed boekbaar vauit hotel of Playa del Carmen (Playa 15 min met taxi a 250 pesos) Deze zijn soms wel erg prijzig Betalen in euro of dollar of met creditcard geen probleem Pinnen in hotel( USD) raad ik af Beter een keer naar Playa naar de bank gaan Verder wederom een fantastische vakantie in Mexico gehad Vragen mail me maar !
Gereisd met partner in juli 2012

Super vakantie!

Jaleesa, 29-4-2012

Wij zijn eind maart 2 weken naar iberostar paraiso lindo geweest.

Het was echt super. mooi weer en een heel erg mooi resort.

De eerste paar dagen hebben wij echt onze ogen uitgekeken want het was daar zo mooi.

Het eten was ook echt top wij zijn bij 7 verschillende ala carte restaurants uit eten geweest. Vooral de japanner en het visrestaurant zijn echt aanraders.

Ook het buffet restaurant is top. zoveel eten dat je niet eens is weet wat je moet kiezen. je hebt ook 24 uurs roomservice daar hebben wij ook een keer gebruik van gemaakt. Binnen 15 min hadden we het eten op de kamer. het strand was ook heel mooi en had voldoende lig bedden.

Hier gaan wij zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in maart 2012

toppy

serge levens, 12-9-2011

niks op aan te merken we denken er zelfs aan om terug te gaan

2de helft van augustus prachtig weer en niks handdoek leggen zalig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Leuke vakantie!

AD, 12-4-2011

Dit is een goed hotel. Uitmuntend in service!

Het eten vonden wij minder geslaagd. Het buffet en specialiteiten restaurants zijn heel uitgebreid, maar voor ons te Amerikaans dwz smaakloos. De andere 5 sterren hotels die wij al bezochten waren iets fijner inzake gerechten. De kamers zijn netjes. Spa is geen aanrader. Duur en massages waren echt niet aangenaam. Jammer dat je 's ochtends de handdoek moet leggen om een plaatsje in de schaduw op het strand te bekomen.

Dit is een heel goed hotel, mooi strand, mooie zwembaden, mooie kamers, goede service maar voor een 5 sterren resort mist het wat finesse en het is een massa resort.

Gereisd met partner in april 2011

Erik, 28-1-2011

Wat een luxe. Nog weer een stapje hoger dan Paraiso Beach, waar we een jaartje eerder waren. Maar of het de meerprijs helemaal waard is weet ik niet. Zoveel 'meer' krijg je nou ook weer niet. Maar goed, het is een prachtig hotel, schitterende kamers, super all inclusive service en lekker eten. Vlakbij prachtig strand, wat wil je nog meer.
Gereisd met partner in juni 2005

Mooi hotel maar eten...3 sterren

bram, 7-10-2010

Het hotel is netjes en mooi aangegd. De service en vriendelijkheid van het personeel is prima in orde, dat geldt overigens voor de meeste hotels daar. Het eten daarintegen vond ik erg matig, wat overigens vele gasten met mij deelden. Blijkbaar reageren alleen gasten die het eten geweldig vonden, want het is echt pover en absoluut geen 5 sterren waardig. De meerderheid van de gasten zijn (luidruchtige) Amerikanen maar daar kan het hotel weinig aan doen. Tevens is het complex dusdanig groot en massaal dat het een beetje vakantiepark-achtig overkomt.
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Paraiso Lindo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Paraiso Lindo in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Paraiso Lindo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Paraiso Lindo scoort een 9.44 uit 10 op basis van 107 reviews.