Hotel Hacienda Vista Real

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hacienda Vista Real bij:

2 reviews over Hotel Hacienda Vista Real in het Nederlands

deel 2

imacnadine, 6-1-2010

Het hotel ligt wel verder van het hart van Playa del Carmen, in een bewaakte wijk playacar. Maar met de taxi binnen 10 min. En 50 pesos… dus dat valt best mee. Je slaapt namelijk wel heerlijk rustig. Airco maakt bijna geen geluid en het is gewoon stil. Naast het hotel ligt een spa centrum met heerlijke bedden aan het zwembad op het dak. Super om verder te slapen…. En ook een stoombad, sauna, bubbelbad enz. heel handig als je de laatste dag moet uitchecken en nog tijd hebt voor je gaat vliegen. Let wel… uit de douche daar hebben ze bijna geen warm water! Maar wel hete bubbelbaden!

De massages (vanaf 500 pesos) zijn super en dan gelijk gratis entree tot de spa. Entree is 15 dollar.

Gereisd met partner in januari 2010

Super mooi hotel

Imacnadine, 6-1-2010

Van 28-12-2009 tot 1-1-2010 overnacht in het hotel. Super hotel, schoon,hele mooie ruime kamers met super inrichting. Zelfs een bubbelbad. Bij onze vrienden was er alleen geen heet water… alleen lauw wat uit de douche kwam, bij onze kamer was dat niet het geval. Kluisje kun je huren voor 75 pesos. Internet kun je in de lobby (25pesos 30 min), die me doet denken aan de Efteling, super mooi.

Prima zwembad met ligbedjes en uitkijk op de golfbaan en een meer met schildpadjes, zo ook de plek waar je ontbijt.

Wij hadden via het internet geboekt, maar kregen de prijs van de dag. Deze was met de kerst voor een standaard super mooie kamer 1500 pesos met ontbijt en toen wij er waren 1200 pesos. Helemaal top gewoon. Ontbijt ook gewoon lekker zoals je bij elk hotel krijgt. Ei kun je op verschillende manieren laten bakken.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Vista Real in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Vista Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Vista Real scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.