Hotel Hacienda Maria Bonita ***

Hotel Hacienda Maria Bonita
Hacienda Maria Bonita
5,6

14 reviews over Hotel Hacienda Maria Bonita in het Nederlands

Geen water en enorme herrie 's nachts

Janneke , 1-1-2015

Het hotel oogt op afstand leuk met al die kleurtjes, maar alles is slecht afgewerkt. Op onze kamer valt het pleisterwerk van het plafond. De eerste dag geen water in douche en toilet. Dit was pas 's avonds verholpen en ook nog onvoldoende om te douchen! Ook de laatste dag hetzelfde probleem. Verder was er een discotheek enkele meters van het hotel, waar tot 5 uur 's ochtends verschrikkelijk veel herrie uitkwam. Oordopjes waren volstrekt ontoereikend!
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Eenvoudig en Mexicaans vriendelijk

t. de mon, 4-11-2010

Eenvoudig verblijf, netjes en schoon.

Jammer van de grondlucht in de badkamer.

Weinig maar vriendelijk personeel: receptie, bewaker/handdoekenverstrekker, kamermeisje, onderhoudsman.

Ga niet naar de Hacienda voor luxe en hangen bij het zwembad. Op 300 meter ligt het strand met gratis ligbedden en parasols bij Coco Maya. Ontbijten en dineren kan overal in een straal van 1 km. Dinertip: La Mission, 10 Av. bij busstation. Wij hadden ontbijt inclusief, vij Tropical op 5 Av. Neem geen continental maar American.

W.b. geluidoverlast van disco Coco Bongo: vraag bij boeking rustige kamers. Wij - gezelschap van 5 - hoorden het als achtergrondgeluid, maar konden er prima op inslapen en werden er niet van wakker.

Tip voor excursies. Ga niet in op excursieverkopers op straat, zitten oplichters tussen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Prima hotel op handige plek

Mariska, 23-10-2009

Fijn en net hotel midden in het centrum. Op loopafstand van het strand en 5th avenue. Kamers zien er netjes uit en worden iedere dag schoongemaakt. Persoonlijk geen last gehad van lawaai. Er zijn diverse excursies te boeken via het hotel wat goed geregeld wordt (zelf Chitchen Itza gedaan).
Gereisd met partner in oktober 2009

Eenvoudig en leuk

Bert Schepers, 20-6-2009

Zojuist terug uit een tamelijk uitgestorven Playa. Het hotel is leuk, vriendelijk personeel en ligt erg centraal. Verwacht geen westerse luxe(afhankelijk van de kamer) Maar mexicaanse sfeer. Zelf kon ik helaas niet slapen dor de aangrenzende clubs en straat. Maar laat dat zonodig geen afwijzingsgrond zijn(zie de andere commentaren
Gereisd met partner in juni 2009

Schattig, klein hotelletje middenin het centrum!

Sanne, 29-4-2009

Leuk hotel,kamers met airco, simpel, maar daar is de prijs dan ook naar. Kamers worden elke dag schoongemaakt, en de kamermeisjes vouwden de handdoeken elke dag op een andere manier (zwaan, hartje, libelle):). Ligt direct achter de gezellige en sfeervolle Avenida 5, dé straat met alle winkeltjes en restaurantjes. De prijzen liggen daar wel hoger, erg toeristisch natuurlijk, maar ga je hier wat verder vandaan, kun je voor 15-20 euro lekker uit eten met zn tweeën. Hotel ligt vlak naast uitgaansgelegenheid, die hoor je wel tot diep in de nacht, maar persoonlijk geen last van gehad.

Zeker een aanrader! Blij dat we niet gekozen hebben voor een all-inclusive resort! Zo zie je nog eens wat!

Gereisd met partner in april 2009

Voor herhaling vatbaar

Kiki, 7-2-2009

Leuk hotel op kruipafstand van 5th avenue. Kleine binnenplaats met klein zwembad, maar erg gezellig. In de nabije omgeving leuke restaurantjes. Het ontbijt, inclusief, is niet veel, maar de service is meer dan prima. Van de discotheken heb ik geen last gehad.
Gereisd met vrienden in februari 2009

Geweldige service, schone kamers, prima dus!

Paul Heijmann, 25-7-2008

Airco op de kamers aanwezig. Het hotel heeft geen restaurant dus ook geen ontbijt, maar een paar deuren verder bij Le Bistro kun je voor heel weinig geld (5 a 6 euro) goed ontbijten.
Gereisd met partner in juli 2008

vakantiegangers, 8-7-2008

Ik snap de onderstaande reacties niet... Het is een ontzettend leuk en knus hotelletje... Het ligt bijna midden in het centrum en bijna aan het strand! Heerlijk!! Het restaurantje is ook leuk.. simpel maar het eten is er goed en de mensen zijn er vriendelijk! Wij hebben er een super tijd gehad! En de discotheken liggen inderdaad om de hoek maar wij hebben hier bijna geen last van gehad! Wij gaan zó weer terug!
Gereisd met vrienden in juli 2008

Sander & Ellen, 2-3-2008

Leuke vakantie gehad in Playa del Carmen in hotel Hacienda Maria Bonita. Super centraal gelegen en hotelkamers zijn keurig. Sten bedden hebben wij niets van gemerkt, maar volgens mij is het ook nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Aanrader voor iedereen die niet in grote All Inclusive wil verblijven.
Gereisd met partner in januari 2008

Sabrina, 6-10-2007

Haloa,

Al die negatieve berichten over dit hotel verbaasd me. Wij zijn hier van 04.08.07 - 18.08.07 geweest en moet zeggen dat het ons erg goed is bevallen. De kamers worden elke dag weer schoongemaakt, zwembad niet groot maar groot genoeg voor het aantal kamers waar het hotel over beschikt. De ligging is ook echt perfect.. 3x rollen en je staat op de 5th avenue... 4x rollen en je ligt op het strand. Je leest het al, wij hebben het enorm naar ons zin gehad!!

Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hacienda Maria Bonita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Maria Bonita in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Maria Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Maria Bonita scoort een 5.56 uit 10 op basis van 14 reviews.