Hotel Hacienda del Caribe ***

8,2

15 reviews over Hotel Hacienda del Caribe in het Nederlands

toch tegenvaller

annelies, 30-4-2015

waren 11 jaar geleden hier ook geweest, nu 1e kamer airco begon te lekken, kamer was niet gerenoveerd, heel de benedenverdieping zijn ze aan het renoveren. Toen kamer 3e etage, wel opgeknapt , maar heel klein, dus erg afhankelijk welke kamer je krijgt. het is wel voordelig, ligging prima. Auto parkeren 5 bloks verder is toch ver weg.
Gereisd met partner in april 2015

Prima Hacienda met slecht ontbijt

Abdellah, 4-5-2014

Hacienda en haar personeel is prima, kamers voorzijde tip top, groot.

Je kan op de beachclub liggen, haal daarvoor een kaartje bij de receptie!

Het ontbijt is bizar slecht, iedere dag het zelfde, zeer beperkt en de koffie altijd waterig

Gereisd met partner in maart 2014

fantastisch en ideal

rian van dorst, 25-5-2013

De accomodatie was voor ons gewoon echt super.150 meter van strand in rustige winkelstraat.

Het personeel Rafael Caamal van de receptie kun je om goede tips vragen en kan je goede tips geven om te ondernemen.

Lili en Dalinda zorgden voor het ontbijt simpel maar voor ons voldoende en lekker (wij hadden met ontbijt geboekt)

De vele uitstappen kun je zelf goed en goedkoop ondernemen met de busjes naar cancun 40 pesos (€2.50 75 km enkeltje) Tulum 35 pesos Akumal 35 pesos een mooi strand waar je kunt snorkelen en zeker de zee schildpadden ontmoet en de veeeeele vissen bj de riffen .

Ook kun je er salsa dansen bijvoorbeeld Bodeguita del medio .

Je kunt er ook goedkoop lekker uit etenmaar dan moet je het zoeken vanaf de 10de straat.

De 5de straat is de winkelstraat met de vele soufenirs /restaurants en bars deze loopt van af de 2de tot de 52ste

Voor ons was het toppie :-)

Gereisd met partner in mei 2013

prima low budget hotel

colinda, 28-1-2013

De ligging van dit hotel is fantastisch. 150 meter van het strand. vlakbij het busstation, opstapplaats voor colectievo busjes, boot naar cozumel, gezellige barretjes, winkeltjes, strand playa del carmen, strand playacar. kortom de ligging van dit hotel is super. De kamers zijn netjes. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is wat summier. zwembad stelt weinig voor. Wij vonden het prijs/kwaliteit dik in orde
Gereisd met partner in januari 2013

Prachtig hotel, speciaal ingericht.

M. Alberda, 19-4-2012

Het was een prachtig klein hotelletje, met exotische kleuren en fantastische service, vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer werd dagelijks schoongemaakt, en dagelijks kregen we schone badlakens (meestal nog in een mooi dier gevouwen op bed), en volgens mij ook dagelijks schone lakens op bed. Ook stonden er flesjes met biologische shampoo, crèmespoeling en bodylotion in de badkamer, er lag een biologisch zeepje en 2 flesjes bronwater, alles werd dagelijks aangevuld. Er is een goed werkende föhn in de badkamer. De douche is prima, goede straal en goed warm water (wat we niet verwacht hadden in een land als Mexico).

De kamer heeft een goede airco, die bijna geen geluid maakte en die je desgewenst de hele dag aan kon laten staan (dus niet via de kamer sleutel). De eerste dag deed hij het niet goed. Binnen een kwartier stond er een monteur in onze kamer. Ook hing er een ventilator, die ook goede verkoeling bracht.

Er is een (gratis) kluisje in de kamer aanwezig.

Gereisd met partner in februari 2012

Prima hotel

Marlies, 10-8-2009

Fijn hotel, zeer centraal gelegen. Naast het hotel is een parkeerterrein, waar je tegen betaling je auto kunt neerzetten. Daarna kun je de auto kwijt bij een verderop gelegen hotel. Wij hadden een kamer op de begane grond, wat fijn was in combinatie met het zwembad. Het zwembad is klein. De kamer was ruim, badkamer o.k. Strand is op 1,5 blok afstand gelegen. Je zit midden tussen de winkeltjes en restaurants.

Playa del Carmen viel ons tegen. Na onze rondreis en verblijf in een strandbungalow in Tulum was PdC ons te druk en te toeristisch. Er was ook niets meer over van het gezellig dorpje zoals ik het 15 jaar geleden had leren kennen. Maar daarvoor waren we gewaarschuwd. Voor ons was het niet meer dan twee afsluitende overnachtingen voordat we vertrokken vanaf het vliegveld van Cancun.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Sylvana, 28-12-2007

Leuk hotelletje midden in het centrum en op 150 m van het prachtige strand. Kleinschalig hotel, maar met leuke kamers en een vriendelijke service. Het zwembad is wel erg klein en het zag er niet erg gezellig uit om te ontbijten. Ontbijten kun je trouwens wel prima doen in een van de vele restaurantjes om de hoek. Als je iets van de omgeving wilt zien is de bus een hele goed optie. prima te doen! Wij zijn in 2005 voor het eerst naar Mexico geweest en gaan dit jaar zeker terug! Ook het plaatsje vonden wij erg gezellig.
Gereisd met partner in december 2007

RvS., 28-1-2007

Na een mooie maar vermoeiende rondreis van Fox door Mexico, Guatemale en Belize was dit hotel het eindpunt van de reis 3 dagen kunnen bijkomen in dit knusse kleurrijke hotel prima gelegen vlakbij de boulevaard en strand, internationale bibliotheek

en koffie bar, en veerboot naar cozumel vooral in de avond reuze gezellig met allerlei muziekbandjes

en eten buiten de deur.Al met Al een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2006

Consuela en Wilfried, 17-12-2006

Aangekomen op 2 december 2006 en tot 16 december 2006 gebleven. Bij aankomst was de kamer prijs onderhandelbaar. Zoals alle Mexicanen waren de mensen hier ook weer uiterst vriendelijk. De kamer was netjes, en had een grote douche. Elke dag was de kamer weer netjes op orde, en iedere keer vonden we een ander beest gemaakt van de handdoeken op ons bed. Kamer was voorzien van tv, airco en fan. De ligging is vlak aan de quinta avenida, de straat waar het in playa del carmen allemaal gebeurt. Het busstation is om de hoek, evenals een bewaakte parkeerplaats en de boot naar Cozumel.

Enige nadeel: door de ligging in het centrum is het er snachts ook vrij rumoerig. Een 7 voor de bereikbaarheid, omdat je er niet met de auto mag komen. Bijkomend voordeel is wel dat tegenover het hotel een internetcafe ligt.

Hotel is zeker een aanrader.

Gereisd anders in december 2006

lenie, 11-8-2006

Dit is zo leuk hotel echt mexicaans ,heel aardige mensen en vlak bj het strand gewoon super
Gereisd met vrienden in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hacienda del Caribe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda del Caribe in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda del Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda del Caribe scoort een 8.15 uit 10 op basis van 15 reviews.