Hotel Grand Riviera Princess *****

6,9

7 reviews over Hotel Grand Riviera Princess in het Nederlands

nooit meer

bianca, 19-10-2010

alles wat hieronder wordt beschreven klopt, super mooi hotel maar daar is alles mee gezegd.

eten in de 9 a la carte restaurants is een uur in de rij om te reserveren en als je aan de beurt bent zit het vol of is het dicht echt heel slecht voor een 5 sterren hotel.

het buffet restaurant is nog veel erger geen dag warm eten gehad hebben het gemeld maar doen er niks mee, ze denken echt heb je weer een verwende toerist maar ze vergeten dat je er wel erg veel geld voor moet betalen

zouden hier 2 weken blijven maar hebben ons na een week omlaten boeken naar een ander hotel

als je een echt goed 5 sterren hotel zoekt in mexico ga dan naar valentin maya zijn we vorig jaar geweest echt super

maar dit hotel nooit meer en de service is ook erg ver te zoeken ze doen echt geen moeite voor je

Gereisd met partner in september 2010

Geweldig hotel

Ankie, 24-2-2010

Erg goed hotel met zeer ruime mooie kamers en een prachtig aangelegde tuin!

Het is erg groots opgezet en de AI formule is zeer goed!

Een aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2010

plus en min

Jacob, 31-12-2009

Voorgaande beschrijvingen kloppen, en zijn helaas vooral negatief. Naast Amerikanen ook veel dronken Canadezen, door het all inclusieve (= gratis) drankprogramma van het hotel. Medewerker in de lobby als financieel manager kennen het woord service echt niet. Jammer. Pluspunt zijn de mensen op de werkvloer. Die doen hun best om er nog wat van te maken.
Gereisd met jonge kinderen in december 2009

fantastisch

niels en angelique uit zeeland, 27-4-2009

t hotel en t personeel was fantastisch. het is een super groot resort maar was geweldig. wij hadden n swim-up room dwz vanaf je balkon zo t zwembad instappen nou dat was zeker voor herhaling vatbaar. wij willen zeker nog n keer terug naar dit resort en wouden absoluut niet naar huis. qua excursies zijn er superleuke dingen te doen. wij hebben oa. n quadtour door je jungle gedaan wat super was. en ik heb ook nog met dolfijnen gezwommen dat was zo super gaaf n geweldige ervaring.

dit resort is zeker n aanrader!!!!

Gereisd met partner in april 2009

Mooi hotel,weinig charme

Jill & Kevin, 27-3-2009

Het hotel was veel te groot. Had totaal geen charme meer! Het was een mooi hotel , maar daar is alles mee gezegd. Het personeel was ook niet altijd even vriendelijk. Het eten en service in de a la carte restaurants was echt slecht. We hebben hier ook de eerste dag 1 uur aangeschoven om een reservatie te maken in een van de 8 a la carte restaurants. We vonden het buffet beter, alleen was het eten nooit echt warm. Ik vond niet dat er veel variatie in zat. Je moest wel de handdoeken al vroeg gaan leggen of je had geen plek meer onder een parasol. Heel veel muggen!!

Veel informatie krijg je eigenlijk niet. Je moet alles zelf uitzoeken.

Gereisd met partner in maart 2009

meevaller

nadine codde, 19-8-2008

Wij hebben de periode geweest van 19 juli tot 1 augustus. 2 dagen regen.Prachtig hotel,doch kleine kinderziektes.bv sleutel(kaart 3x niet kunnen gebruiken) Eten is uitstekend, doch buffet warm eten mag warmer zijn.Zeker aan te raden de thema restaurants.Personeel is zeer vriendelijk.Omgeving 10 km van Playa del Carmen.Opgelet spreek de prijs goed af voor de taxi 's .Er zit soms een verschil van 3 dollar per rit.Liefst in de plaatselijke munt betalen,komt altijd goedkoper uit.Ga zeker bij de plaatselijke bevolking.Uitstappen zeer duur .Hebben jeepsafari gedaan, tegenvaller.Groep te groot. 2 de maal in Mexico in 10 jaar tijd is alles duur geworden ( Amerikaanse normen)Groot verschil voor de Europeaan.Doch voor de rest een fijne vakantie gehad.Hotel aan te raden.
Gereisd met vrienden in juli 2008

François, 16-5-2008

van 27/04 tot 03/05 met vrienden, 1350 kamers.Vriendelijk personeel,verzorgde tuin,zwembaden en mooi strand, voldoende zetels.

Ruime kamers maar niet altijd net.

Inferieure bouwkwaliteit, plafonds die los komen,waterlekken,wc stuk,vloeren die verkeerd afhellen,gratis WiFi maar acces Points werken niet (5d op 14 ok)

Airco ok.

Eten lekker en smaakvol met variatie maar vooral op USA gericht,buffet onvoldoende warm.

Veel bars met internationale dranken.

4x p/d gratis bus naar Playa.

Amerikanen in Mexico zoals Russen in Egypte,veel lawaai,wereld behoord hun toe.

Jet Air hostess (1 /3) verkoopt graag maar verder geen info,problemen met kamer moesten we zelf oplossen.

Algemene toeristinfo 0/10.

Management is Mexicaans,groot verschil Europa.

Veel ongedierte,om de 2 dagen roken ze heel de hoteltuin uit.

Muggen bijten door broek

Moet streek gezien hebben, maar 1 keer is voldoende

Gereisd met partner in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Riviera Princess bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Riviera Princess in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Riviera Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Riviera Princess scoort een 6.88 uit 10 op basis van 8 reviews.