Hotel Continetal Plaza Playacar ****

8,4

9 reviews over Hotel Continetal Plaza Playacar in het Nederlands

Geweldig!

eef, 29-1-2009

We zijn hier in juli 2004 geweest. We vonden het er helemaal geweldig. We hadden een hele mooie luxe kamer met alles erop en er aan. Was net een klein appartement. Direct aan het strand gelegen en practisch naast het dorpje.

Het uitzicht op de zee was gewoon fantastisch! We zouden zeker nog een keer terug willen gaan.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2005

Linda, 23-2-2005

Absoluut een mooi hotel, ben er in augustus '04 geweest, (voor de verbouwing dus nog) en echt een super vakantie gehad! Dit hotel ligt echt perfect, aan het mooie zandstrand en de mooie zee, en op nog geen 5 minuutjes lopen van het centrum! En natuurlijk vlakbij de ferry die naar Cozumel gaat! (2 minuutjes lopen ong) Het personeel was erg vriendelijk! De kamer werd netjs schoon gemaakt. De prijzen waren ook goed te doen. (toen was het nog geen all in).

Dus al met al een echte aanrader! Het is dat de prijzen voor 16 dgn nu duurder zijn geworden na de verbouwing anders zou ik er zo weer heen gaan! :)

Gereisd anders in februari 2005

Wendeline, 24-12-2004

Zeer aangename vakantie gehad hier! Grote ruime kamers met airco! Hebben niet in het hotel gegeten, maar iedere dag de restaurantjes in Fifth Avenue geprobeerd. Direct aan het strand op zeer korte afstand van het strand. Aanrader: Blue Parrot, cocktailbar aan het strand met schommeltjes ipv barkrukken en een hele leuk restaurant aan het eind van de straat met een Picasso achtig interieur en een Duitse eigenaar, naam kwijt, sorry....

Leuke badplaats!

Gereisd anders in december 2004

marion, 25-7-2004

Heel mooi hotel, grote kamers, 's nachts geluid van de stad. Perfecte ligging aan een mooi strand. Personeel heel vriendelijk. Er was een mooi, maar klein winkelcentrum en een lange straat vol toeristische winkels, maar langer blijven dan twee weken is geen aanrader.

Angelique, 18-7-2004

Wij zijn vorig jaar in dit hotel geweest. 'sochtends lekker ontbijtje en 'savonds lekker Playa in op zoek naar een lekker restaurantje! Volgens ons beter dan in een allinclusief hotel te zitten. Het hotel ligt direct aan de prachtige zee! Daarnaast ben je ook snel in het stadje waar alle barretjes enzo zitten. Aanrader; Mambo-cafe! Live salsa muziek, veel mexicanen aanwezig, dus echt heel leuk. In de andere cafe's zit je vaak tussen de Amerikanen.

Het personeel is echt heeeeeel vriendelijk. Leuk is ook dat de eetzaal echt mexicaans is ingericht.

Wij vonden het een prima hotel, echt een aanrader.

Hetty, 7-7-2004

Wij hebben 12 dagen in dit super-hotel geslapen. Ligging is echt perfect. 2 stappen en je staat op een prachtig strand, 20 stappen en je staat in het centrum van Playa del Carmen. Ontbijtbuffet is netjes, kosten zijn 100 pesos per persoon per dag.

Playa del Carmen vonden wij een leuke plaats met veel gezellige restaurantjes en barretjes. Kortom: wij hebben ons prima vermaakt!

Hester, 6-6-2004

2 weken in dit hotel gelogeerd. 1e dag een kamer met uitzicht op electriciteitshuisje. Direct geklaagd en de dag daarna een kamer met een prachtig uitzicht op blauwe zee. Een wereld van verschil! Dit hotel is gelukkig op basis van logies te boeken. Er zijn meer dan voldoende leuke, goede restaurants in Playa. Het hotel ligt op zeer korte loopafstand van het centrum aan de pier waar de boten naar Cozumel vertrekken. De bedden zijn heel hard. Bij het inchecken krijg je een afstandsbediening voor TV. Bij uitchecken teruggeven, dan hoef je er niets voor te betalen. Weinig nederslanderes, wel fransen, italianen en veel amerikanen. Fantastische vakantie gehad. Verder kan ik iedereen aanraden eens lekker te gaan eten/feesten bij Senor Frogs. Deze bar/restaurant ligt direct aan de pier en het strand. Erg leuk/gezellig. Mexico is echter niet goedkoop.
        Gereisd anders in juni 2004

b v wier, 25-2-2004

Prijzig hotel, ideale lokatie (bij boot naar Cozumel) vlakbij dorpsstraat/plein en uitgaanscentra. Je moet wel gek zijn te kiezen voor een All-inclusive hotel (met "afgekloven" buffet zalen) als je kunt kiezen uit zoveel leuke en smakelijke restaurants als in Playa.
        Gereisd anders in februari 2004

Isabel, 13-9-2003

Mooi hotel,direct aan het strand en dichtbij de boot naar Cozumel.De bedden zijn alleen keihard,maar we hebben meer hotels gehad op deze reis en die waren ookallemaal goed hard!!

We moesten bij het uitchecken wel betalen voor de afstandbediening,nog nooit meegemaakt!!

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continetal Plaza Playacar in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continetal Plaza Playacar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continetal Plaza Playacar scoort een 8.38 uit 10 op basis van 9 reviews.