Hotel Club El Mandarin ****

Club El Mandarin

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club El Mandarin bij:

1 review over Hotel Club El Mandarin in het Nederlands

Joany, 1-11-2004

Perfect geweldig all inclusive hotel/ appartement met een prima service, prachtig natuur, strand, zee, zwembad.Dit was het kersje op de top van ons ijsje. Het ligt in Cancun maar binnen 10 minuten ben je in Playa del Carmen met een hotelshuttle (niet helemaal gratis)Er zijn 3 restaurants (vooral het buffetrestaurant is aan te bevelen) alleen vond ik het niet nodig om naar het exclusive restaurant (drank moet je betalen) te gaan.Er was wel elke keer electriciteitsstoring in ons huisje maar we hadden er geen probleem mee om het elke keer aan te geven. Kindvriendelijk is het daar ook. Het entertainment team is buitengewoon perfect musicals, disco en overdag ook nog de mensen bezig houden nou petje af hoor. Faciliteiten genoeg en uitstapjes waren ook regelen in Hotel Club el Mandarin. Wij vinden het een aanrader !!
Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club El Mandarin in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club El Mandarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club El Mandarin scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.