Hotel Club Cabanas ***

Club Cabanas
7,5

8 reviews over Hotel Club Cabanas in het Nederlands

Patrick, 4-8-2006

Wat een fantastische vakantie heb ik hier gehad.. Ik zou hier zo weer naar teruggaan, helaas is het overgenomen door Real Resorts.. wat het allemaal een iets afstandelijker/zakelijker iets maakt.. De kamers zijn allemaal keurig, de douche wordt elke dat uitgeschrobt, het eten is super, genoeg variatie.. na 16 dagen gaat het eten iets vervelen maar toch genoeg keuze. Het animatie team is hier super, erg sociaal en vermakelijk.. Ik zal Niss, Pepe, Claudi en Carla nog lang missen!
Gereisd anders in augustus 2006

Stephan, 16-7-2006

vond het all-in erg tegenvallen, maar dat is ook logisch gezien de prijs. we hebben gekozen voor het goedkoopste all-in hotel wat we konden vinden. doen we nooit meer. je kunt inderdaad beter wat meer betalen. eten was vaak hetzelfde en het zeer irritante animatieteam liet je niet op je gemak eten. zijn vaak in playa del carmen gaan eten. zitten erg leuke en gezellige restaurants, maar dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn als je naar een all-in hotel gaat. voor de rest waren de kamers prima. wel heel klein zwembad en niet schoon.
Gereisd anders in juli 2006

a.b, 15-1-2006

Perfect Hotel

Personeel bijzonder vriendelijk en behulpsaam

aanrader

iwij gaan zo weer terug volgend jaar

Gereisd anders in januari 2006

its me mexicotourist, 29-12-2005

Echt een geweldig hotel. We hebben er ook een nacht doorgebracht omdat ons hotel overboekt was, maar het is een echte aanrader. De mensen zijn heel vriendelijk, alles is heel proper en het eten is super. Wil je een goed hotel, dan is dit een topper.
Gereisd anders in december 2005

san, 31-10-2005

ik vond het echt niks dit hotel, we hebbe er een nachtje moeten doorbrengen omdat het andere hotel vol zat, maar ja het is ook niet duur en dan kun je natuurlijk niet al te veel verwachten, wil je een perfect hotel dan kun je beter iberostar boeken en wat mee betalen
Gereisd anders in oktober 2005

Fam. Piso, 24-9-2005

Waar voor je geld!! Ondanks dat ze maar drie sterren hebben gekregen...Prima ruime en schone kamers (ze wassen zelfs je douchegrodijn....). Onzettend leuke vakantie gehad prima animatieteam. Niet aan het strand maar om het half uur een bus die een belevenis op zich is (banana ride). 5 minuten lopen naar het centrum of het strand.

Eten uitstekend, noem het en ze hebben het regelmatig thema's zoals tex/mex, italiaans etc.! Meer dan voldoende keus en wederom erg schoon (ze schrobben zelfs het plafond..!?!).

Oh ja had ik al verteld dat ze het strand vegen....zachter zand als dit kom je niet snel tegen.

Ga je naar Playa del Carmen? Ga dan naar Club Bananas!

Gereisd anders in september 2005

maythie, 31-1-2004

Niet duur, goed verzorgd, aangenaam verblijf.

Jammer gezoeg niet direct aan het strand, maar om het half uur gaat de gratis bus naar het Bananas privestrand.

Playa del Carmen is gezellig en in de (wijde) omgeving is veel moois te zien.

Kortom een aanrader

Gereisd anders in januari 2004

heleen, 26-1-2004

een zeer gezellig hotel! goed en lekker eten pluspunt is dat er om het half uur een bus naar het strand gaat die je brengt en haalt!

zelfs op het privestrand kun je onbeperkt drinken. zeer goed all inclusive hotel

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Cabanas in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Cabanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Cabanas scoort een 7.5 uit 10 op basis van 8 reviews.