Hotel Banana

Banana
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Banana bij:

2 reviews over Hotel Banana in het Nederlands

Soraya, 8-3-2008

Geschikt hotel voor degenen die met weinig luxe genoegen nemen. De kamers zijn klein, geen tv maar wel erg schoon. Hele vriendelijke hotel medewerkers! Doordat het hotel tegenover een lounge/club is gelegen kan het tot een uur of 3 in de nacht erg lawaaierig zijn. Mijn nichtje en ik hebben ons goed vermaakt in Playa del Carmen en hebben alles goed kunnen doen op eigen gelegenheid, 2 dames alleen is echt geen probleem!

Wij gaan zeker terug vooral omdat we leuk contact met de medewerkers van het hotel hebben gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Kim & Ralph, 27-9-2007

Ik heb samen met mijn vriend in dit hotel gezeten, we hebben het erg leuk gehad!! Het hotel is heel netjes, gezellig en aardig personeel. Het hotel wordt gerund door italianen, dus over het algemeen zijn er italiaanse gasten. Je zit aan het eind van 5a aveniada, maar restaurantjes en winkels zijn er genoeg en op 5 minuten lopen van mamitas strand!! Kortom leuk hotel, maar niet geschikt voor kinderen. Het is een hotel waar je alleen komt om te slapen. De rest deden wij buitendeurs.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banana in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Banana scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.