Hotel Albatros Royale **

Hotel Albatros Royale
Albatros Royale

3 reviews over Hotel Albatros Royale in het Nederlands

Plu, 22-12-2004

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad die we begonnen en eindigden in Albatros. Vooral de Argentijnse jongen achter de balie is heel behulpzaam. Laatste dag mochten we de douche van de eigenaar gebruiken alvorens weer naar het vliegveld te gaan.
Gereisd anders in december 2004

Peter Th. Visser, 19-4-2004

Playa del carmen ligt ideaal tov Xcaret. Eigenaar Albatross is een prima kerel die met je omgaat zoals je met hem omgaat. Ontbijten in een nabijgelegen ander hotel; wel redelijk.

Wij reden met een kevertje (leuk!!) naar Merida via Chitzen Itza en lieten de strandspullen in Albatross achter; geen probleem. Je loopt het paadje af en staat op het strand (bountyreclame), je loopt het paadje de andere kant af en je staat in het centrum.

Gereisd anders in april 2004

jolanda, 7-10-2003

ligt goed in het centrum ,is een voordeel heel gezellig en autovrij

ontbijt is redelijk er zijn genoeg restaurantjes dus all inn overbodig

kamers zijn netjes en schoon leuke op palen staande huisjes

ligt direct aan het strand,niet erg schoon strand veel honden,en je mist een zwembad

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros Royale in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros Royale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albatros Royale scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.