Hotel Grand Palladium Riviera Resort & Spa *****

9,6

10 reviews over Hotel Grand Palladium Riviera Resort & Spa in het Nederlands

The Royal Suites : ronduit schitterend

b rosseel, 19-7-2012

Wij verbleven in april 2008 een week in the Royal Suites als huwelijksreis. De Grand Palladium is enorm groot, en omvat in feite 4 verschillende hotels. Er zijn 2 zeer grote zwembaden, en een privé strand. The Royal Suites is een apart gedeelte waar enkel koppels kunnen verblijven, zonder kinderen. Als gast in dit gedeelte beschik je over een apart zwembad dat dan ook veel rustiger is dan de andere. Er is ook een apart restaurant en je kan elke dag in een themarestaurant gaan eten, waar de rest van het hotel dit maar 3x per week kan. Wij hebben 1x gegeten in het buffetrestaurant van de gewone hotels en dat vonden wij wel minder. We zouden zeker willen teruggaan, maar jammer dat we met ons zoontje dan niet in The Royal Suites terecht kunnen.
Gereisd met partner in april 2008

droomreis

SVB, 26-9-2011

In 2008 op huwelijksreis naar dit hotel geweest. We hadden een gewone kamer geboekt maar kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een luxe kamer.

Een aparte living met aparte slaapkamer. Ontbijt in een aparte restaurant. Een apart zwembad waar geen kinderen mogen.

Het hotel zelf was een echte droom. lekker eten, mooi strand

Gereisd met partner in januari 2008

super mooi hotel,tuinen en zwembaden,lekker eten

joske, 17-3-2011

super hotel,mooie tuinen en verschillende zwembaden en restaurants.vriendelijk personeel en uitstekende service.Om nog een keer over te doen.
Gereisd met vrienden in maart 2011

Geweldige ervaring

Vlindertje, 29-3-2010

Wij zijn hier eveneens 10dagen geweest. Indrukwekkend complex, neits aan temerken op service of het eten. Spa heerlijk om te relaxen, je kan enorm veel aqua activiteiten doen aan zee. Inderdaad veel arrogante Amerikanen, maar gelukkig is het complex groot genoeg en zijn er genoeg rustige plekken waar je kan vertoeven.

5* meer dan waard.

Gereisd met partner in maart 2010

Royal Suites Yucatan

Marc en Fanny, 14-1-2010

Wij zijn net terug van een 14 daagse reis naar Mexico. Wij verbleven in de Royal Suites en deze zijn gewoon fantastisch. De grote van de kamer was enorm, met twee terassen en op 1 ervan een jacuzzi, apart salon met tv en goed gevulde minibar,zelfs een koffiezet. Grote slaapkamer met goed bed en weer een tv. De kamer was proper onderhouden en we hadden een aparte butler waar je alles kon aan vragen of wanner er probelemen waren loste hij deze op. Het personeel was zeer vriendelijk. Voor het eten en drinken had je in de Suites geen probleem want je kan gebruik maken van de faciliteiten van al de andere hotels. Wanneer je je moest verplaatsen kon je gewoon een belboy vragen, die bracht je dan met een golfkarretje naar je bestemming. Het zwembad was zeer proper maar ook zeer koud. Gewoon super . Zouden direkt terug willen gaan.
Gereisd met partner in januari 2010

Heerlijk ontspannende vakantie

David & Debby, 27-6-2009

Wij logeerden in The Royal Suites welke deel uitmaken van het Palladium resort en hierdoor is er ongeloofelijk veel te doen in dit hotel. Als gast van The Royal Suites kan je gebruik maken van alle fasciliteiten van de naburige hotels ook de à la carte restaurants. Je kan deze ook onbeperkt reserveren zodat je niet moet aanschuiven. De kamers (wij logeerden in een Mayan Suite) zijn subliem. De buitendouche is een ervaring en de ligging rond het meer is fantastisch. Je hebt er wel geen zeezicht. Het eten in de bufetten is goed, in de restaurants fantastisch. Gasten van The Royal Suites kunnen gebruik maken van de butler service (reservaties, plannen excursies, ...). Het personeel was overal heel vriendelijke en het resort, dat zicht voor een groot deel nog tussen de natuurlijke begroeing bevindt is prachtig!

Gereisd met partner in juni 2009

Heerlijk ontspannende vakantie!

Debby & Davdi, 27-6-2009

Wij verbleven in The Royal Suites welke deel uitmaken van het Palladium resort. Als gast van The Royal Suites kan je gebruik maken van alle fasciliteiten van de naburige hotels ook de à la carte restaurants. Je kan deze ook onbeperkt reserveren zodat je niet moet aanschuiven. De kamers (wij logeerden in een Mayan Suite) zijn subliem. De buitendouche is een ervaring en de ligging rond het meer is fantastisch. Je hebt er wel geen zeezicht. Het eten in de bufetten is goed, in de restaurants fantastisch. Gasten van The Royal Suites kunnen gebruik maken van de butler service (reservaties, plannen excursies, ...). Bij aankomst krijg je een kaart waar je de kussens en drank voor de minibar kan bepalen zodat alles is afgesteld op jouw wensen. Het personeel was overal heel vriendelijke en het resort, dat zicht voor een groot deel nog tussen de natuurlijke begroeing bevindt is prachtig!
Gereisd met partner in mei 2009

Mooi hotel maar kan vele beter worden!

jessica en peter, 23-6-2009

We zijn in april hier geweest, in gedeelte royal suites, we zaten in een casita. Supermooie kamer + terras. Mooie badkamer en buitendouche. Het nadeel was dat soms de bediening op de kamer iets of wat te wensen overliet. De kamer was steeds heel netjes gekuisd, maar als je de dag ervoor roomservice bestelde, bleven de borden /glazen dagen staan. Sommige dagen hadden we ook geen water in de minibar, dit moesten we dan enkele keer gaan vragen vooraleer we dit kregen. De witte wijn is echt niet te drinken, we zijn echte wijnliefhebbers dus dit was echt jammer, schuimwijn was wel goed. Wou je een betere wijn dan moest je bijbetalen, wat echt niet kan in een 5sterrren royal suite gedeelte. Andere jaren hebben we Iberostar genomen, (vorig jaar grand paraiso). Ik denk dat het hotel daar veel zou van kunnen leren. Voor de rest wel een supervakantie gehad.
Gereisd anders in juni 2009

Royal Suites Yucatan

Patrick & Saskia, 10-2-2009

Net terug, Royal Suites Yucatan bezocht, wat een TOP-hotel. Normaal doen wij Riu of Iberostar, dit is overtreffende trap. Adults Only gedeelte van G.P. met Royal-service. Exclusief zwembad,restaurant,lobby/bar en strandgedeelte enkel voor Royal-gasten. Suites en Jr.Suites hebben dubbele jacuzzi op terras,zalig. Service is uitstekend, wil meteen terug. Geen Belg of Ned. gezien, vooral Canada,Amerika,Duitsland,Zwitserland..., ook eens zalig
Gereisd met partner in februari 2009

chantal, 23-1-2008

erg mooi, 2 jaar geleden geweest maat alles was top!

lag wel afgelegen dus moest een auto huren of met een taxi naar playa del carmen of iets dergelijks.Verder alles top!!

Gereisd met partner in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium Riviera Resort & Spa in Kantenah (Quintana Roo), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium Riviera Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Palladium Riviera Resort & Spa scoort een 9.58 uit 10 op basis van 12 reviews.