Hotel Cabanas Maria del Mar ***

7,9

10 reviews over Hotel Cabanas Maria del Mar in het Nederlands

redelijk basic hotel

hans en tilly, 24-12-2009

Hotel is niet duur en alle waar naar zijn geld. Na Balam is mooier maar wel 2x zo duur. Wij zaten in een cabana (4 kamers per gebouwtje, rieten dak). Sfeervol, wel wat oud. Vrij hard bed, warm water voor douche hield niet over. Gratis gekoeld drinkwater was wel top. Personeel weinig enthousiast. Mexicaanse eigenaar is helemaal een hork. Wilde mij 15 USD extra laten betalen omdat ik de sleutel van het gehuurde golfkarretje (40 USD per dag) iets te laat terug bracht aan het eind van de dag. Heb ik niet betaald. Je moet verder overal apart voor betalen, ook als je gewoon op je handdoekje op het strand wilt liggen zonder ligbed. Roestig hek tussen strand en hotel. Ontbijt is wel heeeel basic (2 toast met alleen jam, paar stukje meloen en vieze koffie). Extra ontbijt tegen betaling kan, maar ga dan liever ergens in het stadje eten! Stadje is heel gezellig. Prachtige caribische kleuren. Wij vonden het eiland trouwens nogal tegenvallen. Helemaal volgebouwd, vaak lelijk. Meer weten? Mail maar!
Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Prime plek

H. Waas, 20-2-2009

5 nachten in het nieuwe gedeelte geslapen. Ligging is perfect. Goeie kamer (16) ondanks een vochtprobleem.
Gereisd met partner in februari 2009

Heerlijke ligging

Nathalie van 't Hul, 13-10-2008

4 nachten hier geweest.

Kamers in het oude gedeelte zijn erg klein, vies en slecht onderhouden.

Na aangeven dat we op huwelijksreis waren en graag een andere kamer wilden kregen we van de bazin een upgrade naar het nieuwe deel.

Een wereld van verschil!

Zou eigenlijk niet moeten kunnen...

Nieuwe kamer was ruim, schoon en in redelijke nieuwstaat.

Ligging is werkelijk waar geweldig, aan het strand met eigen bar op het strand met heerlijke hangmatten, helemaal een vakantie gevoel!

Lekkere zee ook! En toen wij er waren was het nagenoeg uitgestorven op het eiland, heerlijk!!!

Wij hebben het naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in september 2008

Marcel, 17-7-2008

Bij aankomst zijn we zo geschrokken van de erbarmelijke staat van de kamers in the tower dat we meteen een upgrade hebben geregeld in the castle. Die kamers zijn goed te noemen en worden iedere dag uitstekend schoongemaakt.

De ligging van het hotel is prachtig, daar kan niets anders over worden gezegd.

De service was ten slotte de grootste tegenvaller. Medewerkers van het hotel hebben er niet veel plezier in, zo lijkt het (receptie) en vooral in het restaurant (onbijt) en bar zijn de medewerkers ronduit onbeschoft.

Als we nog een keer naar Mujeres gaan (om te genieten van North beach) kiezen we voor Hotel Na Balam, zij hebben het wel begrepen!

Gereisd met partner in juli 2008

Eric en Alice, 9-3-2007

In december na een 3 weekse rondreis hier een weekje uitgerust.

Lokatie is echt prima, vanuit je kamer loop je het strand op, dat kom je niet overal tegen....

Ontbijt is inderdaad karig, maar je bent op vakantie en voor een paar pesos bijbetaling ontbijt je uitgebreider.

Een stikleuk eiland met gezellige restaurantjes en prima bevolking.

Service in het hotel was goed.

Gereisd anders in maart 2007

Daphne en Ruud, 28-3-2006

Super ligging, meteen aan het prachtige strand. Het is echt een droom strandje met mooie palmen en mega-blauwe zee. De kamer is krap maar goed (er zit een lampje op hert balkon.. knopje achter gordijn!). Laat je niet bedonderen door de taxichauffers!!
Gereisd anders in maart 2006

Toine, 30-9-2005

Helemaal toplocatie. Ontbijt is aan de overkant van het hotel en is standaard.

Super strand. Een van de mooiste aan deze kust van Mexico (Tulum is ook erg mooi) Ook een leuk stadje, genoeg te doen en niet te toeristisch. Leuke trips te boeken en een hele relaxte sfeer. De kamers in het blokgedeelte waren goed, met kluis in de kamer, airco en ven, douche met warmwater en doorspoeltoilet. Leuke bar aan het strand met schommels en hangmatten.

Een echte aanrader!!!!!

Gereisd anders in september 2005

R Wisman, 26-5-2005

Dit is echt een super hotel op een super lokatie. Een mooi strand meteen voor de deur, 5 min. lopen naar het stadje. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Enige minpuntje is het ontbijt wat erg beperkt is maar voor de rest is dit echt een aanrader!!
Gereisd anders in mei 2005

Dennis en Susanne, 28-3-2005

Wij zijn 16 dagen op Isla mujeres geweest in hotel Maria del Mar, geboekt via Touroperator. De kamers van Touroperator zijn in het Tower gedeelte en stellen niet veel voor (tip: neem lampje mee voor op het balkon),evenals het inbegrepen ontbijt, maar daar kun je altijd iets bij bestellen of je gaat t dorpje in..) ( De ligging maakt alles goed: direct aan het strand met leuke beachbar en restaurantjes waar je met je voeten in het zand kunt eten en een Coronaatje drinken. De mensen zijn over het algemeen heel vriendelijk, ze vinden het leuk als je Spaans probeert te spreken. Prachtige tuin met lekker zwembadje en ligstoelen! Lekker rustig en toch een gezellige sfeer. Aanrader!
Gereisd anders in maart 2005

Claudia, 26-9-2003

Wij zijn er in maart 2003 geweest. Super vakantie gehad!! Wat echt gaaf was dat je met een golfkarretje het hele eiland over kon scheuren. Fantastisch daar, maar na 9 dagen heb je het eiland wel gezien.
Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cabanas Maria del Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cabanas Maria del Mar in Isla Mujeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cabanas Maria del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cabanas Maria del Mar scoort een 7.9 uit 10 op basis van 10 reviews.