Appartement Kin-Ha ***

9,3

7 reviews over Appartement Kin-Ha in het Nederlands

geweldig hotel

willem, 10-11-2009

eind oktober 2009 met een groep een aantal app gehuurd. de ligging is geweldig, voor de app een breed strand met strandstoelen(gratis) en bij het app een redelijk groot zwembad. kamers zijn groot en schoon. personeel vriendelijk. bediening op het strand en bij het zwembad.dicht bij restaurants en uitgaans leven. dit is 15 min lopen of met taxi die goedkoop zijn.

bus halte voor het hotel zodat je makkelijk kan reizen. bus is goedkoop 7,5 pesos en je kan door heel cancun reizen.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

adrie wilma, 31-5-2007

helemaal gegek.. vooral met die jonge lui.. ruud jolanda rob wilma joret sanne +moeder.. en dan nog een stel uit het oosten. prachtig strand. helaas alweer 8 jaar geleden. dit jaar gaan we kijken hoe het er nu is. wij zitten zelf in pdc, maar rijden ff lekker naar cancun. weet zeker dat ik nog precies weet hoe het was..
    Gereisd anders in mei 2007

adrie, 31-5-2007

de eerste keer naar mexico was hier in dit complex in cancun 1999. vanaf toen helemaal verliefd op mexico. vooral de geweldig mooie stranden.

dit jaar maar weer naar mexico. naar pdc. riu tequila. ligt niet aan het strand, maar verder prima. iedereen naar het strand, lekker rustig op het complex.. lopen naar het strand totaal geen probleem,, minuut of vijf.

Gereisd anders in mei 2007

Aaldert, 26-9-2004

Ben hier in 2001 met mijn broer geweest. Echt een aanrader! Op het eerste gezicht bij aankomst ziet het er goedkoop uit. (Vergeleken met de vele mega hotels in cancun.)

Maar als je op de binnen plaats staat, bij het zwembad, echt fantastisch. En het strand is helemaal te gek. Prijzen zijn overal hoog dus ook hier helaas. Personeel staat echt op elke hoek en drage zeker bij aan een top vakantie. Het uitzicht van ons appartement was echt schitterend, zoals vele appartementen, zicht op zee en zwembad.

Cancun zelf viel me wel een beetje tegen ontzettend commercieel. Maar wel leuk om s'avonds lekker uit je dak te gaan.

26-09-2004

Gereisd anders in september 2004

John & Linda, 28-8-2004

Wij zijn hier in september 2000 geweest en hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Dit complex is echt schitterend. De mensen zijn aardig, het strand is perfect (ook voor kinderen) Uitgaansgelegenheden op loopafstand. In januari gaan we hier weer naartoe. Echt een aanrader
          Gereisd anders in augustus 2004

ray en Jolanda, 14-8-2004

geweldig appartement, goede service en bijzondr aardig/gezellig/behulpzaam personeel.

Geweldig strand , strandbar/restaurant.Mooi zwembad. Kortom een geweldige vakantie bestemming.

Gereisd anders in augustus 2004

marike godwalt, 3-4-2004

wij zijn in 2001 in dit hotel/appartementencomplex geweest en het was fantastisch. wij zaten in een appartement op de begane grond met uitzicht op de prachtige turkoise zee.
              Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kin-Ha in Isla Holbox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kin-Ha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kin-Ha scoort een 9.29 uit 10 op basis van 7 reviews.