Hotel HM Villas Paraíso del Mar ****

Hotel HM Villas Paraíso del Mar
HM Villas Paraíso del Mar
8,6

21 reviews over Hotel HM Villas Paraíso del Mar in het Nederlands

Fantastische plek, geen massa toerisme.

Gerard Bosman, 22-9-2013

Hebben er 4 dagen verbleven, is ook genoeg. Mooie witte stranden en dorpje dichtbij. Dorpje stelt niet veel voor, wij hadden 2 dagen regen en dan is het een avontuur om fatsoenlijk de straten door te komen. Kamer prima voor elkaar, alles aanwezig (koelkastje, föhn, douche en tv). Je kan ver het water inlopen voordat het dieper word. Dit resort(je) heeft fietsen tot zijn beschikking (gratis). Zo kan je zelf op je gemak het "eiland" verkennen.
Gereisd met partner in september 2013

Heerlijke plek

Ennai, 13-8-2013

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, gratis strandlakens te gebruiken van het hotel, op 10 minuutjes loopafstand van het dorpje over het strand. Heerlijke plek om te genieten van zon-zee-strand zonder massatoerisme van Playa del Carmen of Cancun.
Gereisd met partner in juli 2013

Een waar paradijs

anoniem, 18-1-2012

in december 2011 hier geweest voor een verblijf van 3 nachten (te kort!). Het hele complex is mooi, schoon, tropische sfeer, prachtige kamers, een geweldige service en vooral veel rust. Een minpuntje is niet te vinden. Het zwembad is misschien wat koud. Voor eten kun je in het hotel een buffet krijgen, maar wij vonden het veel leuker om naar het dorp te lopen (over het strand!) en daar in een leuk eettentje te gaan zitten. Die zijn er genoeg.
Gereisd met partner in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor HM Villas Paraíso del Mar bij:

Uniek eilandje, zeker zwemmen met whalesharks!

Erik, 5-5-2011

Isla Holbox (spreek uit Holbosj op z'n Yucatan's) is een geweldige plek om is geweest te zijn, al was het maar voor het zwemmen met walvishaaien. Wat een byzondere belevenis! Wij hebben in het hotel geboekt en we werden direct op het strand opgepikt. Men gaat voorzichtig om met de vissen. Aanraken is streng verboden en er zijn steeds maar 2/3 mensen tegelijk bij een vis. Het hotel is klein maar erg sfeervol en het personeel is vriendelijk. Wij zijn erg kritisch maar het eten was absoluut ruim voldoende! Ook was Bacardi All-In!

Verder is Holbox een leuk maar klein eiland. Wij zijn er zelf 3 nachten verbleven en dat was voor ons lang genoeg omdat er verder niet zo heel veel te doen is. Het was voor ons een onderdeel was een rondreis op Yucatan.

Gereisd met partner in januari 2010

super easy going

monique, 18-2-2010

wat een waanzinnig mooi eiland. heel relaxed en puur. het hotel is prachtig,schoon en heel sfeervol.De excursies kun je beter op het strand boeken, veel goedkoper en meer waar voor je geld. In het dorpje zijn leuke kleine restaurantjes en de bewoners zijn erg vriendelijk, Ons favoriet was een cocktail drinken tijdens zonsondergang bij mawimbi.Het zwemmen met whalesharks was super, ook voor onze kinderen (11 en 14).Niet geschikt voor mensen die veel vertier zoeken, dit is echt even back to basic.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

absoluut geweldig

Anne-Marie, 11-5-2009

Voor de 2e keer in Isla Holbox en hotel Villas Paraiso del Mar. Vorig jaar in mei geweest en gezwommen me de walvishaai. Dit is een geweldige ervaring. Dit jaar geweest in april omdat we hoopten op minder muggen. Dit was ook wel het geval ook al zijn ze steeds aanwezig, maar minder. Geweldig eiland met mooie stranden, vriendelijk personeel ook al verstaan zij niet veel engels, behalve dan aan de receptie. Het eten is lekker, genoeg keuze, voor de prijs die voor All Inclusive moet betalen kun je zoveel eten en drinken.Vorig jaar hadden wij een andere kamer, die bestond uit 2 verdiepingen, dit jaar hadden wij een junior-suite. Die vond ik beter alles op de begane grond en een groot terras. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en gaan absoluut volgend jaar terug.
Gereisd met partner in mei 2009

Ideaal voor een huwelijksreis

Erwin en Evelien Haverhoek, 15-12-2008

Na een vermoeiend jaar is het hier heerlijk uitrusten in een gemoedelijke sfeer. Bij aankomst waren we zeer verrast over onze Master Suite die enorm groot was met geweldige view op de oceaan. Het eten was er goed te doen al vondt ik ik het in restaurant aan de stille kant. Inderdaad jammer dat er nog zoveel ellende op het eiland te zien is door orkaan maar er wordt hard gewerkt dit binnen een paar jaar te herstellen. Het dorpje ligt er vrolijk bij al moet je in het regenseizoen door grote plassen lopen (of rijden met je golfkarretje).

En tja jammer van die muggen maar gelukkig hadden ze daar een goed middeltje tegen. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan.

Gereisd met partner in september 2008

Idyllisch gelegen, romantisch

Phyllis, 21-8-2008

Idyllische plek voor mensen uit ons overbevolkt Nederland. Vriendelijke bediening, prachtige accomodatie.

Heel stil en een ongereptheid die verrast.

Lekker, goed klaargemaakt eten. Weinig Mexicaans eten, dat is jammer. Maar daarvoor kun je gewoon het stadje in. Ligt er vlak bij, heel kleurrijk en bedrijvig.

Deel van eiand, het noordelijke uiteinde is nog verwoest, in die zin dat je er delen van huizen of hotels ziet die nog overeind staan na de tornado in 2005. Erg sneu voor de bevolking en ongepast om touristen hierover te horen klagen m.i. Wat wel storend is, zijn de bergjes afval die je vindt, net buiten het dorpje. Zonde van de omgeving die daar steeds minder bewoond is, en leuk om rond te crossen in een gofkarretje.

Gereisd met partner in augustus 2008

Petra, 7-7-2008

Accomodatie is prima, erg relaxt. Mastersuite'villa' bestaat uit 2 woonlagen. Op de BG: woonkamer, badkamer met inloopdouche, aparte jacuzzi en buitenterras. Op de 1e etage: slaapkamer met klein balkon met zeezicht. Bij all-inclusive krijg je eten in buffetvorm, wat ons betreft erg lekker (bv fajitas, verse vis, frites, salades en fruit). Aangezien het lokale muggenleger m.n. actief is bij zonsondergang (18:00-20:00), is het eten in de buurt een betere optie. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt overwegend spaans. Activiteiten zijn beperkt; uiteraard is de excursie naar de walvishaaien per boot een indrukwekkende 'niet te missen' ervaring (kosten $ 85 p.p.). Overigens is in juni de zee iets ruwer, waardoor de boottocht er heen (duur 1,5 - 2,5u) minder plezierig. In juli en augustus heb je hier kennelijk minder last van. Combi eiland met deze accomodatie is zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2008

mooie accomodatie

Petra, 4-7-2008

+ mooie accomodatie, schitterende tuin, lekker eten in buffetvorm, relaxte sfeer

- personeel is overwegend spaanstalig, weinig/geen activiteiten

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor HM Villas Paraíso del Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HM Villas Paraíso del Mar in Isla Holbox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HM Villas Paraíso del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HM Villas Paraíso del Mar scoort een 8.58 uit 10 op basis van 22 reviews.