Hotel Vista Del Mar **

Vista Del Mar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vista Del Mar bij:

1 review over Hotel Vista Del Mar in het Nederlands

Jeroen, 27-3-2006

Wij waren op zoek naar een goed(koop) hotel als uitvalsbasis voor duiken op Cozumel. (jan'06).

I.c.m. een duikpakket was dit hotel zeer goed betaalbaar. Echter, losse overnachtingen (zonder duikpakket) zijn wat ons betreft veel te duur.

De buitenzijde doet niet veel goeds vermoeden. De binnenzijde en aankleding van het hotel(kamers) daarentegen is goed.

Minpnt: elke dag vroeg op was geen ontbijt(Overigens betrof het slechts was instant jus, slechte koffie/thee met 3 lokale broodjes - mager dus).

Dit terzijde genomen, het personeel is welwillend. Wij hadden pech mbt duiken vwb de wind. Zodoende konden we zonder problemen de reservering opschuiven en later terugkomen. Ook de aankomst een dag later dan aangegeven ivm luchtvaart vertraging was geen probleem.

Ook de samenwerking met Dive with Martin heeft veel goeds opgeleverd.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vista Del Mar in Cozumel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vista Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vista Del Mar scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.