Hotel Reef Club Isla Cozumel ***

Reef Club Isla Cozumel
7,2

5 reviews over Hotel Reef Club Isla Cozumel in het Nederlands

DVD, 23-1-2007

Een prachtig gelegen hotel, zeker voor de mensen die in die omgeving willen gaan duiken. De kamers liggen mooi verdeeld over het complex en je hebt redelijk wat ruimte. De stranden zijn erg mooi en in zee is het goed toeven!

Het eten is er goed, alleen op het moment dat wij er waren hedden ze niet genoeg ruimte in de restaurants om alle mensen kwijt te kunnen, dus zaten geregeld met ons bord op schoot op een stoel langs het zwembad!

Gereisd anders in januari 2007

Marco en Linda, 16-4-2005

Wij zijn in september 2004 op de Reefclub

geweest. Het is een paradijs voor duikers

en snorkelaars. De rondrit over het eiland

is prachtig (leuke gidsen). Veel mensen uit de USA die de hele dag eten en drinken. De transfer van het vliegveld is een paar uur, maar dit komt omdat je met de boot moet. Je kan ook met het vliegtuig van Cancun naar Cozumel, maar deze vliegt niet meer na 8 uur 's avonds.

Prachtige vakantie op een mooi complex.

Gereisd anders in april 2005

Ilse en Miel, 10-2-2004

Wij zijn hier in januari 2004 geweest en het is ons heel goed bevallen. Geen last van vliegen en prima eten en drinken. De service is ook goed en het strand is mooi. Ideaal hotel als je wilt duiken, duikschool bij het hotel en het rif op een steenworp afstand.
Gereisd anders in februari 2004

Erica, 21-11-2003

In oktober 2003 bezocht en inderdaad, een enorme vliegenoverlast. Het resort doet een beetje vervallen aan; de huisjes zijn nogal basic. Het vele geld niet waard. Vorig jaar hebben we in de Hacienda San Miguel gelogeerd, aan de rand van het centrum van de stad en dat beviel ons echt 100% beter. Ook duur, omdat je dan veel uit eten gaat, maar het geld zeker waard.De hacienda is een verblijf meer dan waard! De Reef Club Cozumel hoeft voor ons niet meer.
    Gereisd anders in november 2003

Sandra, 5-9-2003

Ik heb niet gelogeerd in dit hotel maar in de Reef club playacar, in december 2001. Omdat het ook een Reef is mocht je gratis genieten van de Reef Cozumel als je een dagje langs kwam, wat wij dus ook gedaan hebben.

Mooie zee, je kan er zeer goed snorkelen en duiken, maar er waren zo vreselijk veel vliegen dat we er niet eens geluncht hebben. Heel vies en heel erg vervelend.

September 2002 gaan vrienden van ons op huwelijksreis naar Reef playacar en ook 1 dag naar Reef cozumel, wat blijkt, hun komen met dezelfde verhalen terug. Zo vreselijk veel vliegen, zo vervelend.

Toch wel een puntje om mee rekening te houden lijkt me.

Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Reef Club Isla Cozumel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef Club Isla Cozumel in Cozumel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef Club Isla Cozumel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reef Club Isla Cozumel scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.