Hotel Xbalamqué Resort & Spa ****

Hotel Xbalamqué Resort & Spa
Xbalamqué Resort  & Spa
6,8

12 reviews over Hotel Xbalamqué Resort & Spa in het Nederlands

Als begin van de rondreis wel ok

BiancaCharles, 10-1-2012

Aan een drukke straat en bij aankomst veel politie die in het hotel bleken te logeren. Kamers gewoon goed en ontbijt goed.
Gereisd met partner in januari 2009

De start van onze rondreis

BiancaCharles, 8-1-2012

Dit hotel was de start van onze rondreis.Bij aankomst veel politie die in het hotel bleek te verblijven. Het hotel ligt aan een wat drukkere straat en om bij de zee te komen moet je even lopen.
Gereisd met partner in januari 2009

Sfeervol

Dhr. J.E.M., 16-8-2011

Eerste station tijdens een rondreis door Yucatán.

We zijn er slechts één nacht en komen er bij schemering aan.

De lift is kapot, dus sjouwen met de koffers.

Het hotel en de kamers zijn wel mooi, in Indiaanse stijl.

Gezellige donkere bar.

Het ontbijt is even wennen (o.a. warme bruine bonen), zeker niet bijzonder.

Gereisd met partner in augustus 2004

Leuk optrekje

Sillie, 5-8-2011

Het Hotel ligt in Cancun Downtown en is in mexicaanse stijl gebouwd. Nette kamer en badkamer. Het ontbijt was minder, in de ochtend al een bord met warme bonen en guacamole voor geschoteld krijgen.
Gereisd met partner in juli 2004

Prima plek Downtown Cancun

collombon, 19-4-2011

Hier een paar dagen gebleven na aankomst in Cancun. Downtown Cancun heb je ook nog kans Mexicanen tegen te komen en dat is ook wel zo leuk. Bovendien zitten alle Amerikanen aan The Strip, dus daar heb je ook geen last van. Erg aardig personeel dat je van alles wilt vertellen over de leukste plekjes. Kamers waren netjes en ruim. Bedden prima.
Gereisd met vrienden in september 2009

beste koop in dit gedeelte

Marco, 20-4-2009

We hebben zo'n 8 kamers/hotels bekeken in deze buurt en dit was een van de goedkoopste in deze prijsklasse (660peso) met veruit de beste kamer. Groot en ruime kamer met airco en badkamer. Ook een balkon met zitje. Niet alle kamers zijn zo dus even kijken en onderhandelen. Ontbijtbuffet kan er mee door. Het hotel werd in maart 2009 zwaar bewaakt, omdat de federale politie zo'n beetje alle kamers had gehuurd. De lokale politie werd gecontroleerd/aangestuurd dit ivm drugs/corruptie
Gereisd met partner in april 2009

redelijk

Wendy de Ridder, 8-12-2008

Dit hotel was even een tussenstop voor onze start vd rondreis. Op zich waren 2 nachten lang genoeg, de kamer was prima, maar wat een herrie 's nachts... Veel harde muziek, gegil op de gangen etc.
Gereisd met vrienden in december 2008

Wel ok

Hanna, 4-10-2008

Wij hebben hier 1 nacht geslapen aan het begin van onze autorondreis. Het hotel is goed te vinden vanaf de luchthaven. Leuk gelegen in het oude gedeelte van Cancun. Het hotel ziet er leuk uit. Typisch mexicaanse sfeer. De kamers zijn schoon, maar wat verouderd. Het ontbijt was ok. Gewoon een ok hotel om je rondreis mee te beginnen.
Gereisd met partner in oktober 2008

Liever niet meer !!

Martien en Josje, 23-9-2008

2 dagen hier verbleven voor de aanvang van een rondreis. De entree en de gangen zien erg erg leuk uit alleen onze kamer viel erg tegen. Wel groot maar erg donker, we keken uit op een muur die op een meter van de raam stond. Tussen de een meter ruimte stonden drie grote airco motoren die hun beste jaren hadden gehad. 2 nachten niet kunnen slapen van het lawaai van de airco's. uitzetten was geen optie, het was te heet. Ontbijt ging wel. wel leuk gelegen in oude gedeelte van Cancun
Gereisd met partner in september 2008

Francis, 19-7-2007

Hier 1 nachtje geslapen voor vertrek terug naar huis. Prima kamers, ruime badkamer, tv en airco. Leuk zwembadje erbij. Ontbijt niet gehad, want bij aankomst was alles opgevreten door hordes mexicanen. Afgekloven restanten eten en vieze bordjes lagen tussen het leeggeroofde ontbijtbuffet. Dus maar even verderop de fruitcorner ingedoken en daar heerlijke yoghurtshakes met vers fruit besteld. Prima hotel voor 1 of 2 nachtjes. Verblijf: juli 2007
Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xbalamqué Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xbalamqué Resort & Spa in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xbalamqué Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xbalamqué Resort & Spa scoort een 6.78 uit 10 op basis van 24 reviews.