Hotel The Caribbean Princess ***

7,6

7 reviews over Hotel The Caribbean Princess in het Nederlands

mooi!

jenneke, 29-5-2010

ruime kamers, leuk zwembad, jammer dat het niet direct aan het strand is
Gereisd met vrienden in januari 1997

Goed hotel aan de lagune.

Debby, 4-9-2009

Dit hotel ligt aan de lagune in de hotel zone dus niet aan het strand.

Mooi gezicht die lagune maar strand zou ik handiger vinden!

Eten vond ik niet zo geweldig was volpension maar niet echt lekker.

Veel mensen die alleen maar voor de drank kwamen.

Kamer ruim en netjes.

Ben in mei 1997 geweest maar dat kan ik niet selecteren bij reisperiode.

Gereisd met vrienden in mei 2006

Voor herhaling vatbaar

Lisette Staal, 16-3-2009

Het personeel is idd erg vriendelijk. Omdat het complex niet zo heel groot is, is het contact met het personeel gewoon erg leuk. Het ontbijt en middag eten was gewoon goed. Avond eten iets minder (althans die ene keer dat wij er gegeten hebben). Qua variatie viel het ons ontzettend mee hoor. Als je echt "top of the bill" wilt zul je gewoon naar een duurder hotel moeten gaan. Een voordeel van dit complex was dat er geen Amerikanen zaten (die kunnen namelijk erg aanwezig zijn). Met de bus kun je prima reizen op de hotelzone van Cancun. In een paar minuten en voor een paar pesos zit je midden in het centrum van de hotelzone. Waar overigens genoeg te doen en te zien is. Wij vonden het erg leuk in Mexico/Cancun en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in maart 2009

J.H. Brantas, 22-2-2008

ben je voetbalsupporter en kan je met engelsen overweg, heb je prima tijd, ook door de kleinschaligheid is het heel erg 1 grote groep jongere gezinnen en groepjes engelsen. Kom je voor rust dan is 't de verkeerde plek. Animatie voetbal/waterhandbal/volleybal met harde muziek avondanimatie om 22.00 naar nachtclub elke avond andere, nadelen veel lawaai/drukte ontbijt engelsgericht geen eigen strand(beachclub met 1 free-drink heen 10am terug4pm,dus met eigen transport heen of terug. Ik was alleen houd van voetbal en uitgaan en had een prima tijd, een ouder echtpaar had spijt niet 200€ duurder andere accomodatie, er is een kindvrij zwembad met eigen bar voor volwassenen. all-inclusive is hier ook cocktails of plain whiskey en van 8.00 tot 01.00 prima hotel als je wil stappen, lol maken en paar excursies doen, kleinschaligheid 84kamers is ook de charme, persoonlijk afscheid, met verzoeknr. voor actieve gasten, animator ervaring in ibiza mallorca tony !!!
Gereisd alleenreizend in februari 2008

A. van Breda, 7-2-2008

Klein middel matig hotel, met vriendelijke bediening en goede service. Door het ontbreken van een strand (welliswaar per bus bereikbaar, maar dan nog alleen maar water om naar te kiijken en geen mogelijkheid om er in te zwemmen), voor ons niet voor herhaling vatbaar. Doordat er geen annimatie was en het hotel achter af ligt is er 's avonds helemaal niks te doen. Veel stom dronken engelse en schotse gasten die het onmogelijk maakte om in de lobby te vertoeven. Geen enkele nederlandse gasten, dus al met al een klein zesje enkele en alleen omdat de service zo vriendelijk was.
Gereisd met partner in januari 2008

peggy, 25-9-2007

personeel is erg vriendelijk. het is ronduit slecht, iedere dag hetzelfde. weinig te doen in de omgeving
Gereisd anders in september 2007

Lars van der Wal, 11-9-2007

Leuk hotel, alleen een gast meenenmen is prijzig. Overdag 35 euro 's nachts 50 euro!
Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Caribbean Princess in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Caribbean Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Caribbean Princess scoort een 7.57 uit 10 op basis van 7 reviews.