7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tesoro Resort Manzanillo**** bij :

12 reviews over Hotel Tesoro Resort Manzanillo in het Nederlands

Janneke, 1-8-2007

In mei 2007 14 dagen genoten van Mexico! We hadden een ruime, mooie en schone kamer met grote badkamer en groot balkon met hangmat. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed.

Buffetrestaurant is zeer goed en veel keus, hebben heerlijk gegeten. Omelet bij het ontbijt werd terplekke voor je neus gemaakt. Ook het Mexicaanse en Spaanse restaurant erg lekker. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi zwembad en strand, beide met voldoende ligbedden.

Overdag animatie aan het zwembad (bv. vollybal), savonds live muziek en shows (bv. Maya-show).

Hotel ligt tussen oude en nieuwe centrum van Cancun in. Beide met plaatstelijke bus goed en goedkoop bereikbaar (bushalte op 150 meter). Maya-tempels op enige afstand, maar met excursie goed te doen (dagtocht). Zeker een aanrader, erg indrukwekkend!

Algehele vakantie was top. Voor ons een echte verwenvakantie geweest!

Gereisd met partner in augustus 2007

Tieny, 2-5-2007

We hebben het hier erg naar de zin gehad. Alleen heb je maar een klein gedeelte waar je de zee in kan. Bediening was super, en het schoonhouden van de kamers ook, zeer hygiënisch allemaal. En het eten voor elk wat wils zeer uitgebreidt. Zeker een aanrader. Een nadeel was dat onze eerste kamer op de zesde etage was, net onder de centrale airco. Maar na dit gemeld te hebben direct een andere kamer gekregen, goede service.
    Gereisd met partner in april 2007

Ton, 27-12-2004

Perfect hotel. Gelet op prijs/kwaliteit uitstekend. Zeer vriendelijke bediening. Eten niet super, maar zeker ook niet slecht. Ligging aan het strand geweldig. Heerlijke concktails.
    Gereisd anders in december 2004

Nathalie, 8-9-2004

Costa Real was super!!! Super tof personeel vooral het animatieteam!!!!! Leuke chico's en chica's!!!! Ga zeker terug!!!!!
      Gereisd anders in september 2004

John Goedhart., 7-8-2004

mooi complex, mooi strand, mooie kamers, goed eten,

ik vond het wel een goed/mooi hotel,

maar net wat Yvonne Goedhart zij(ze is mijn tante)

het wordt zwaar geteisterd door die zieke amerikanen.

domme spelletjes o/a handoeken jatten, slippers weg gooien, kipje na doen,

wie het stoerste kan dansen bij meiden(dacht ik),

oftewel AMERIKAANSE inteligentie,

ook wat zo leuk aan dat volk is dat ze gewoon soms asociaal hard gaan praten,

gewoon even laten zien dat hun de baas daar zijn,

ach ja vreemd ziek volk is het,

voor de rest sommige obers zijn aardig andere weer niet,

leuke lobby(wordt alleen hevig verziekt door die yanken maarja dat is het hotel al)

tja, als je amerikaanse spelletjes of amerikaans vold leuk vind dan is dit het complex voor jou,

maar als je erniet van houd

dan kan je beter niet naar cancun gaan

Gereisd anders in augustus 2004

Job, 2-8-2004

Opzich hoef ik niets meer toe te voegen, ik wilde alleen even bevestigen dat het echt een tophotel is, met geweldige service (zeker met een dollartje fooi). Het avondeten had ik iets meer van voorgesteld.
      Gereisd anders in augustus 2004

toon en joke v d voort, 18-7-2004

hotel is perfect mensen zijn zo aardig en behulpzaam dat is gewoon niet uit te leggen eten was perfect
      Gereisd anders in juli 2004

Jel, 5-7-2004

Vorig jaar (2003) naar dit hotel geweest. Mooi, schoon hotel, goed eten. Alleen het strand bij het hotel valt tegen. Maar het andere hotel Gran Caribe Real maakt dat helemaal goed, prachtig wit zandstrand met super mooie blauwe zee! Je mag daar ook gebruik maken van alle faciliteiten (eten, handoekenservice). Gran Caribe is heel gemakkelijk en goedkoop te bereiken met de bus (krappe 5 minuutjes). Excursies boeken is wel duur in heel Cancun. Cancun is echt gericht op massatoerisme.
      Gereisd anders in juli 2004

Arno en Inez, 12-3-2004

Uitstekend Hotel! Jammer dat er veel groepen Amerikaanse jeugd is,die veel lawaai maken! Het is zeker de moeite waard om all-incl te nemen!En het is aan te raden eens de bus te nemen,zo'n 20 min rijden richting vliegveld,kost 6 pesos p.persoon!

Als je links het Hilton ziet liggen,dan druk maar op de stopknop!! Loop dan de weg maar eens over naar het strand!! Wat je dan ziet?? WAUWWW!!(niet doorvertellen he?haha)Het mooiste strand en de mooiste zee die we ooit gezien hebben!

Al met al een uitstekende vakantiebestemming!!!!

Gereisd anders in maart 2004

janssen/stevens, 18-2-2004

prachtig hotel.zeer vriendelijke bediening.heel schoon en een zeer uitgebreid buffet.helaas hebben we maar 2 uur zon gehad en dat maakt dat de vakantie dus niet geslaagd was.maar aan het hotel lag het niet
      Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tesoro Resort Manzanillo in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tesoro Resort Manzanillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tesoro Resort Manzanillo scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.