Villa Tacul

Tacul
6,3

4 reviews over Villa Tacul in het Nederlands

Miranda en Marc, 8-11-2005

De ligging is heel mooi, onze villa lag direct aan het strand. Daarmee hebben we de pluspunten wel gehad, villas zijn klein en ingericht met meubilair uit de jaren 60. Het personeel is ongeinteresseerd en spreekt zelfs amper engels. Het complex ligt op 5/6 km van zowel het oude als het nieuwe centrum. Dat betekend dus een taxi nemen of een auto huren.
    Gereisd anders in november 2005

Els van Es, 28-6-2005

Voordat wij naar Isla Holbox doorreisden hebben we 1 nacht in dit hotel geslapen. Wij vonden het er prima vertoeven. De kamer was schoon en netjes (alleen het warm water deed het niet). Heel leuke opzet zo in die prachtige tropische tuin en het zwembad en restaurant waren ook mooi en sfeervol. Verder is Cancun wat ons betreft geen plaats om lang te blijven.

Neem wel muggenspul mee (autan) want het stikt er van de muggen in de zomer.

Gereisd anders in juni 2005

isabel accrin, 31-8-2004

ik heb zo de indruk dat alles een beetje overroepen is ik heb en rondreis gedaan in mexico er is wel een prachtige zee en voor het smorkelen is het ook goed maar daarvoor moet je zo ver niet gaan ik ben blij dat ik er geweest ben maar niet voor herhaling vaatbaar ik heb al verschillend rondreizen gedaan ik heb andere bestemming als voorkeur nu elk azijn mening
        Gereisd anders in augustus 2004

Willem, 28-6-2004

Voor het grondoppervlak waar het hotel/bungalowpark op ligt is het onwijs mooi. Strand is bij sommige huisjes de tuin en bij andere nog geen 2 minuten lopen.

Een punt waar rekening mee gehouden dient te worden is is, dat het vrij rustig is.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tacul in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tacul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tacul scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.