Hotel Solymar Cancun Beach Resort ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Solymar Cancun Beach Resort bij:

1 review over Hotel Solymar Cancun Beach Resort in het Nederlands

Geen 4 sterren waard

L van Bragt, 28-8-2008

Wij zijn in hotel Solymar geweest van 4 aug.tot 20 aug.2008.De lobby ziet er ongezellig uit en er lag een berg handdoeken op de balie. Gelijk bij het inchecken voelde we al nattigheid toen er gezegd werd dat we ons verblijf vooraf moesten betalen.Bang dat je eerder weggaat? De lobby bar is nooit open geweest in die tyd.We kregen een stencil mee met de openingstyden van het restaurant.Weinig info dus.De kamer was niet mooi afgewerkt.Bij de kopjes kregen we geen lepel om te roeren en waren ook allemaal stuk.Er waren bijna geen toeristen,wel lokale mensen die daar een condo hebben gekocht.Verwacht geen kaas,vleeswaren of jam bij het ontbijt want dat was er niet.(wel hagelslag.toaster,warm eten ,jusdorange en melk)Boter moet je vragen.Het hotel lijkt op een boot van binnen.Er zijn veel kleine trapjes naar boven en naar beneden.Het personeel is aardig.Een dranken kaart hadden ze niet.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solymar Cancun Beach Resort in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solymar Cancun Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solymar Cancun Beach Resort scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.