8,8

Uitstekend

13 reviews over Hotel Sierra Cancun in het Nederlands

Leuke locatie

Familie, 10-10-2012

Erg vriendelijk personeel. Het eten was prima en wisselde elke avond (thema-avonden). Feestelijkheden rondom thema waren ook erg leuk en gezellig. Kamers waren prima, lekker ruim en goed schoon. Fantastisch groot king-size bed. Het hotel is wel heel erg groot, daar moet je van houden.

De lokale bevolking is ook superaardig. Er zijn megaveel leuke activiteiten in de buurt te doen, dus je hoeft je niet te vervelen.

Zwembaden zijn super, mooi schoon en als je liever naar het strand wilt dan kan dat ook. :) Winkeltjes binnen een paar minuten loopafstand, ook een supergezellige markt op een kwartiertje loopafstand. Is wat meer afgelegen, je loopt tussen alle locals en bijna geen toeristen maar het is supergezellig!

Gereisd met partner in mei 2001

Keith en Jose, 7-8-2006

Wij zijn in juni 2004 in hotel Sierra cancun geweest en het was een geweldig hotel. De service die je aan de balie kreeg was werkelijk formidabel.De kamers waren erg comfortabel en iedere dag kreeg je weer een andere verassing hoe de handdoeken er weer bijlagen op je bed.

Het zwembad was heel mooi en zeer schoon. Wij vonden het alleen jammer dat er veel jeugdige amerikanen waren die erg veel kabaal maakten.

De ligging van het hotel is perfect, je bent snel bij de shoppingmalls en discotheken.Voor de rest wil ik alleen maar zeggen, dat wij ons paradijsje op aarde hebben gevonden en dat is in CANCUN.

Gereisd met vrienden in juni 2004

fam baron, 18-5-2006

wij zijn in mei 2004 in dit hotel geweest echt super want dit was tevens onze huwelijksreis eten vonden we goed strand was super en het personeel was ook vriendelijk goede loop afstand naat het centrum alleen jammer van de amerikaanse jeugd want die maken er soms echt een potje van maar laat dat de pret niet bedrukken. echt een aanrader.
    Gereisd anders in mei 2006

helly en william, 4-3-2006

Wij zijn in augustus 2004 16 dagen hier geweest.

De ligging is perfect, direct aan het prachtige witte strand en ongeveer op 5 minuten lopen had je al een leuk overdekt winkelcentrum waar je gezellig kon eten, drinken en leuke barretjes en discotheken. En het eten in het hotel was lekker en gevarieerd. Echt alle dranken zijn inclusief, heerlijke cocktails.

Er zijn veel excursie mogelijkheden zoals coba/tulum chitzen itza en met dolfijnen zwemmen zijn echte aanraders.

Nou in een woord een geweldige vacantie!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2004

Sander en Angelique, 20-7-2005

Wij zijn hier in 2002 op huwelijksreis geweest. Het was echt super. Ten eerste wat een mooi land en wat een vriendelijke mensen. Hotel is erg mooi, eten wat minder, weinig keus toendertijd. Animatie was niet veel, het was juni. Die gasten van het animatieteam dachten dat ze heel wat waren. Service in het hotel is prima. Vooral die man waar zijn onderlip van naar voren steekt was echt een hele toffe vent. Leuk ook twee zwembaden, vlakbij het strand. Kortom, het was geweldig.
      Gereisd anders in juli 2005

alfred, 9-4-2005

zeer goed hotel vorig jaar april met mijn vriendin geweest
      Gereisd anders in april 2005

Jan en Maudy Eelsing, 6-4-2005

We zijn hier in maart 2003 geweest. Eigenlijk was dit hotel onze tweede keuze omdat we de afbeelding in de reisgids niet erg aantrekkelijk vonden lijken. Daar aangekomen bleek het prachtig te zijn! Schone kamers. Heerlijk eten. Twee zwembaden: de een heel rustig en de ander met veel jongelui (Amerikaanse voorjaarsvakantie). Het strand was vrijwel helemaal verdwenen, dus er was weinig of geen ruimte om bij het hotel op het strand te liggen. Je loopt zo vanuit het hotel naar diverse winkels, restaurants en discotheken. Een prima hotel!
      Gereisd anders in april 2005

Tom, 10-1-2005

Dit was 1 van de goedkoopste hotels die we konden boeken via Touroperator (7-2004)

Het hotel is zeker waar voor je geld goede service lekker eten noem maar op.

Cancun is echt the place to be. Ben in veel landen geweest Kreta, Marmaris, salou, mallorca tenerife maar, die kunnen echt niet bieden aan wat mexico te geven heeft. Uitgaan is echt super grote discotheken en Amerikaanse meiden die rijp zijn :p. Prachtige stranden mooi duiken. Leuke squad tour, Xcarret ( Mooiste natuurpark wat ik heb gezien in me leven zeker doen).

Hebben ook een daggie een auto gehuurd en gewoon lekker rondgereden zo zie je ook andere kanten naast het tourisme veel natuur en mexicaanse dorpjes (vergeet niet te tanken waar je kan :-)

Voor de echte winkels hoef je maar 15 min te lopen.

Zeker doen zou ik zeggen.

Gereisd anders in januari 2005

Jenny, 18-12-2004

Ik ben er afgelopen zomervakantie met mijn vriendje geweest (Juni). Het weer in Mexico was super. Veel te doen en ik heb daar ook met de dolfijnen gezwommen. Hotel Sierra is echt een super mooi en relax hotel! Kwaliteit, service, prijs waren goed. De personeels waren erg behulpzaam en alles was all-inclusive, ontbijt, lunch en avond eten waren super alles is in buffetvorm dus je kon kiezen wat je wel of niet wil eten. Ook kon je naar de Italiaanse of Mexicaanse restaurant binnen de hotel. Keuze genoeg dus qua eten. Alles was goed schoon daar. 2 grote zwembaden aan de voor en achter kant dus je kan zelfs kiezen en de strand was SUPER. BOUNTY stranden en SUPER blauwe zee. Als ik volgens jr weer veel geld heb ga ik er zeker weer naar toe, dus voor herhaling vatbaar. Ik kan het echt iedereen aanraden. Of misschien een keertje de andere kant van de wereld, zoals Thailand!
      Gereisd anders in december 2004

marike godwalt, 28-8-2004

wij zijn hier in mei geweest en we hebben het werkelijk fantastisch gehad!

super vriendelijk personeel(we hebben nog steeds (e-mail) contact met sommigen

ontbijt was zee goed, avondeten ietsje minder.

Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sierra Cancun**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sierra Cancun in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sierra Cancun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sierra Cancun scoort een 8.77 uit 10 op basis van 13 reviews.