Hotel Royalton Riviera Cancun

8,6

13 reviews over Hotel Royalton Riviera Cancun in het Nederlands

Heel erg luxe!

Sander, 24-8-2017

Prima vakantie gehad. Heel erg luxe, we zijn hier 16 dagen geweest in een Junior suite oceanview met rooftop jacuzzi in de Diamond club (DC). DC is supergaaf we hadden Oscar Roque als kamerbutler, hij regelt in principe alles voor je, zoals de jacuzzi vullen, de reserveringen voor de a la cartes etc. De butlerservice op het strand is ook top, we hadden vaak Jonathan Sena als strandbutler, hij regelt de drankjes en het eten op het strand maar hij kan bijvoorbeeld ook ijs halen voor je. Strand is niet supermooi, veel zeewier op het strand en in het water, er zijn echter voldoende zwembaden. Op het strand en bij het zwembad voldoende ligbedden en ook onbeperkt badhanddoeken, dat is erg fijn. Bij de handdoekenbar lopen ze met de handdoeken mee naar je plek en leggen ze de handdoeken op je bedjes, zetten de parasol op etc, vooral Carlos en Enrique leveren daar een goede service. Kamer was mooi en groot en een dakterras met zitje en een behoorlijke jacuzzi. Lobbybar was erg gezellig en voorzien van allerlei merkdranken, de barmannen Manuel, David en Esteban zijn erg goed, vraag gerust om diverse shotjes, die maken ze met plezier. Buffetrestaurant is groot en met ruime keuze, door DC heb je een apart gedeelte waar je kunt eten, de ober daar, Jesus Lobato, was erg goed, op onze laatste avond heeft hij speciaal voor ons en bij ons aan tafel als toetje aardbeien geflambeerd, erg gaaf en lekker.

Kortom een erg goed hotel dat we zo opnieuw zouden boeken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nikki, 26-5-2017

Wat een fantastisch resort! Wij hadden de suite in het adults only gedeelte met uitzicht op zee. De butlers waren heel aardig, ontzettend behulpzaam en bijna onderdanig. De kamer was erg mooi, het bed lag heerlijk. Het eten was erg goed en in overvloed te krijgen. De sfeer op het resort was erg gemoedelijk.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Een fantastisch hotel om zeker naar terug te gaan.

Daantje, 13-5-2017

Vooral de adult only en de diamondclub zijn geweldig. Vriendelijke bediening, ze doen alles voor je. Schone kamers, fijne douche en lekker eten. Relaxen zonder schreeuwende kinderen. Het resort is afgelegen, om een plaatsje te bezoeken is een taxi nemen noodzakelijk. Een resort om naar terug te gaan.

De spa is wel prijzig. Massages zijn duurder als in Nederland. Dubbele prijs.

Gereisd met partner in november 2016

geweldig, erg genoten

Marion Dijkstra, 9-5-2017

Dit hotel heeft alles wat je maar kan wensen, het eten is erg goed, we hebben in de meeste restaurants gegeten, en waren allen uitstekend.

Mooie luxe kamers met dubbele regendouche, bubbelbad zowel op de kamer als op het balkon.

Op het stand lag wel veel aangespoeld zeewier, maar werd elke dag zo goed mogelijk opgeruimd.

In de omgeving is helemaal niets te doen, maar op het resort is genoeg entertainment.

Wij hadden adulds geboekt, en werden heerlijk bediend bij het zwembad.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Fantastische plek

M kabashi, 15-3-2017

Was een goede en mooie hotel goede service goed eten. Prachtige uitzicht
Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Indrukwekkend

Yvonne, 5-11-2016

Geweldig ontvangst, hadden een kamer met jacuzzi geboekt en kregen een mooie plek aan het zwembad. Dit was een swim up kamer. Alles was ontzettend goed geregeld door onze butler voor iedere avond had hij een restaurant gereserveerd. Iedere dag kwam hij langs of alles naar wens was en of hij nog wat voor ons kon doen. Alles was zo dichtbij, de restaurants liggen allemaal naast elkaar. Er is ook een heel leuk zwembad voor kinderen. Het enige minpunt was dat ze proberen je in te laten kopen een soort timesharing, je krijgt dan korting op alle hotels van Royalton met een soort spaarsysteem je krijgt dan 5 nachten gratis. Wij hadden er geen goed gevoel over en hebben de afspraak afgezegd. Ik vindt dat de hostess je hier voor moet waarschuwen tijdens haar eerste bezoek, of in ieder geval uitleggen wat het precies inhoud.
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig hotel voor relax vakantie

Wendy en Peter, 27-9-2016

Bij aankomst in dit super deluxe mega grote resort, voel je je meteen thuis. Personeel doet er alles aan om je in de watten te leggen en zijn super vriendelijk en behulpzaam, niets is hen teveel. Het hotel is erg smaakvol ingericht, gezellig en groot, maar doordat het onder verdeeld is in aparte stukken ("normaal", hideaway en diamont), heb je niet het idee dat je in een mega resort zit. Voor families met kinderen is er een geweldig stuk van het resort helemaal ingericht voor kids met een groot waterpark. Voor de gasten die liever wat meer rust hebben raden wij het hideaway gedeelte aan, dit is adults only. Aan het zwembad zijn er activiteiten, aan het strand lig je heerlijk rustig. Eten is geweldig, wij hebben alleen in het Opa restaurant wat minder gegeten. In alle restaurants wordt je in de watten gelegd en het eten ziet er geweldig uit en smaakt ook zo. Verwacht geen grote porties in de al la carte restaurants, daarvoor kun je altijd nog naar het buffet restaurant. Maar in de al la carte restaurants mag je ook zoveel en zo vaak bestellen als je wilt. Het entertainment vonden wij minder, niet erg professioneel, maar ze proberen je bezig te houden in de avond met shows en bijna dagelijks daarna een live band. De kwaliteit van beide vonden wij echter minder. Er zijn ook te weinig zitplaatsen s a vonds bij het entertainment gedeelte. Overal wordt je bediend. Het strand is duidelijk minder dan in Playa del Carmen. Op het strand hebben ze veel last van het zeegras en het water is niet zo helder blauw, meer groenig, prima om in af te koelen, maar zoek je een mooi strand met helder blauwe zee, dan moet je hier niet zijn, al doen de foto's anders vermoeden!! Er zijn ook niet voldoende bedjes aan het zwembad waardoor iedereen handoekje gaat leggen, jawel, om 7 uur (!!!) smorgens moet je er al bij zijn. Overal staan borden dat het niet mag, maar iedereen doet het, dus je zult wel moeten, iets waar wij ons vreselijk aan gestoord hebben. Idem bedjes aan het strand. Ook te weinig parasols. Het eten is geweldig, maar in de restaurants gaat het wel heel snel allemaal, de gangen volgen elkaar veel te snel op. De ligging van het hotel is minder, je ligt midden in een soort moeras, een taxi enkel naar Playa del Carmen kost al minstens 45 Dollar. Er is geen boulevard, je bent aangewezen op het hotel. Uitstapjes zijn ver weg en redelijk duur. Let op als je benaderd wordt door de verkopers die je een rondleiding willen geven door het hotel. Uiteindelijk willen zij je een kamer verkopen. Ook het telkens vragen of je speciale wijn bij je eten wilt van de obers (die vervolgens erg duur is) is soms op het irritante af. Bij het Italiaans restaurant was zelfs geen plek voor ons, of we moesten een fles wijn erbij kopen, dan hadden ze een speciale plek voor ons...toen wij aangaven dat wij dat niet wilden, keek de dame aan de desk ons onvriendelijk aan... Er zijn wat weinig toiletten in de algemene ruimtes. Voor het pinnen van dollars betaal je hoge transactie kosten. Peso s zijn ook te verkrijgen in het hotel. De souvenier prijzen rijzen de pan uit, veel beter te kopen in Playa del Carmen of Cancun. Ook op vliegveld, superduur. De kamers zijn geweldig, dubbele regendouche, bubbelbad, heerlijk king size bed...wij zaten in het hide away gedeelte en hadden een junior suite. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast. Wel begonnen de laatste dagen dat wij er waren werkzaamheden in het hotel (drillen e.d), waar je behoorlijk last van had. Dit was van te voren niet aangegeven. Ook super, je eigen concierge op de verdieping, mocht er iets zijn en je meldt dit, dan wordt het meteen opgepakt. Verder is dit hotel echt een aanrader, overal is wel iets, voor een relax en luxe vakantie moet je hier zijn, heerlijk eten en drinken. Al met al komen wij hier niet terug ivm de ligging en het minder mooie strand dan op de foto's!
Gereisd met partner in september 2016

Nog nooit zoveel luxe!!

lin..., 16-9-2016

Wij zijn al bij heel veel verschillende all in resorts geweest, maar deze stijgt er ruim bovenuit. Enorm veel luxe! Wij zaten in het hideaway gedeelte. Super. Heel veel keuze qua eten en zwembaden. Je wordt echt welkom geheten. Vriendelijk personeel, mooie ruime kamers. Echt een top vakantie!!
Gereisd met partner in september 2016

Super de luxe

Geert, 31-1-2016

Ruime kamer met dubbele regendouche, 2 jacuzzi's en 2 queen size bedden. Drie maal daags a la carte als je wilt; beperkte kaart maar wel altijd goed verzorgd. Meer dan voldoende zwembadden en altijd een bar in de buurt. Vriendelijk personeel. Ligging is afgelegen maar met een huurauto is alles goed te doen. Kortom een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in november 2015

Geweldig voor een relaxte zonvakantie!

Peter-Johanna, 17-8-2015

Wij waren op zoek naar een relaxte, luxe zonbestemming, en deze hebben we met Royalton Riviera hotel gevonden. Ideaal dat ze een adult only gedeelte hebben met een eigen zwembad (Hideaway). Het is erg gericht op de Amerikaanse toerist qua gewoontes, maar dat vinden wij helemaal niet erg. De restaurants waren geweldig, zoveel keus. Het eten elke avond was echt een feestje, heerlijk! Zwembad was top, gezellig sfeertje en strand erg mooi. Overal mooie zitjes gemaakt met strandbedjes, hangmatten, bedden etc. Wel jammer dat bij het zwembad in het Hideaway gedeelte naar onze mening te weinig bedjes waren. Maar als je het personeel vraagt dan gaan ze met je mee zoeken en halen desnoods bedjes voor je op. Personeel is zeer service gericht en behulpzaam.

De hotelkamer was ook geweldig, we hadden een jacuzzi in de kamer en op het balkon met uitzicht op het zwembad. Heerlijke douches en bedden. Roomservice zit bij all inclusive in. Wat ons betreft is dit een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royalton Riviera Cancun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royalton Riviera Cancun in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royalton Riviera Cancun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royalton Riviera Cancun scoort een 8.64 uit 10 op basis van 14 reviews.