Hotel Nyx ****

Hotel Nyx
Nyx

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nyx bij:

1 review over Hotel Nyx in het Nederlands

Mooi klein hotelletje!

Teun, 30-5-2009

Afgelopen zomer naar Avalon grand geweest in Cancun, we hadden 2 tweepersoonskamers naast elkaar geboekt maar die hadden ze niet meer dus na lang gezeur kregen we uiteindelijk na een gesprek met de manager een suite voor 4 personen, geweldige kamer!

Het is gewoon een mooi klein 4 sterren hotel waar je iedereen meteen kent, er zitten nauwelijks mensen uit europa, eigenlijk alleen Amerikanen en Mexicanen (we hadden geboekt bij een mexicaans reisbureau).

Alles zag er erg netjes uit en het personeel was op het gedoe met de kamers na ook erg vriendelijk!

Een groot minpunt is dat door orkaan Katrina het hele strand weggevaagd is, je gaat met een trapje naar beneden en staat als het eb is op een klein beetje strand en als het (half) vloed is sta je al in de (ondiepe) zee. Van het personeel hoorden we dat er plannen waren om het strand weer opnieuw op te spuiten dus mogeljk is het nu al veranderd.

Cancun zelf is ook een absolute aanrader, vooral 's avonds is het erg mooi!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nyx in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nyx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nyx scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.