Hotel El Pueblito ***

Hotel El Pueblito
El Pueblito
7,3

56 reviews over Hotel El Pueblito in het Nederlands

Goed hotel, niet meer dan dat

Dhr. J.E.M., 18-8-2011

Na een rondreis hadden we nog een weekje dit hotel om op adem te komen.

We hadden all-in.

Het is een mooi aangelegd complex, met leuke aparte huisjes en appartementen.

We hadden een grote, vooral eenvoudige kamer, zonder veel franje.

Vanaf het balkon konden we richting Golf kijken.

Helaas was het zwembad vanaf 's ochtends al door handdoeken bezet.

Je kon met een handdoek van het hotel naar de zee om daar aan het strand te liggen.

De branding is erg ruw en menigmaal zie je mensen kopje onder gaan als ze de zee in willen lopen.

De bars zijn op de hoeveelheid mensen uitgerust, zelden lang wachten, wel om 22.30 dicht.

Het eten was niet bijzonder, ook niet slecht.

Het hotel ligt in de bekende hotelstrook in Cancun, dus buiten de deur alleen veel andere hotels en horeca.

Een week op deze lokatie is erg lang.

Gereisd met partner in augustus 2004

Heerlijke plek

Sillie, 5-8-2011

Leuk Hotel langs de lange hotelzone van Cancun op basis van all-inclusive. Kamers waren groot maar een beetje verouderd. Direct aan het witte zandstrand. Bij het zwembad was het vaak zoeken naar een vrije strand stoel, overal handdoeken met niemand erop jammer!
Gereisd met partner in augustus 2004

3 sterren klopt!

Dick Loman, 21-6-2010

Aan de Hotelzone gelegen, als Mexicaans dorpje gebouwd hotel. Dringend aan een stevige opknapbeurt- renovatie toe. Wel mooi opgezet en direct aan het knetterwitte zandstrand van de hotelzone. Veel te doen in en rond Cancun (Yucatan)

Vanwege het geweldige weer en de goede sfeer prima vakantieplek. Wel veel bovenmatig zuipende Amerikanen en Engelsen.

Gereisd met partner in juli 2005

geweldig

trudy, 24-3-2010

geweldige locatie, heerlijk eten, mooie kamer, super zwembad

alles pirma in orde

Gereisd met partner in juli 2004

Wim Breunissen, 23-8-2007

Dit hotel is bijzonder geschikt voor mensen die van een strandvakantie houden, gezellig, sfeervol op en top vakantie gehad.
    Gereisd met partner in september 2005

silla, 19-6-2007

Ontzettend leuk en gezellig hotel. De ligging is zeer goed. dichtbij het vliegveld en met de bus, die voor het hotel stopt, ben je binnen 10 minuten in het centrum. Personeel was zeer vriendelijk. Het eten was goed, daar is niets over te zeggen, maar helaas was het dagelijks dezelfde kost. Kip met een ander sausje. Daarom zijn wij een aantal keer uit eten geweest en 1 van de beste restaurants was Lagune grill, 5 minuten van het hotel. Ontzettend goed eten, hoge kwaliteit en een lage prijs. Je kan kiezen om binnen te eten of buiten op de veranda aan de lagune met de krokodillen naast je in het water. wij hebben genoten van de vakantie en gaan zeker een keer terug, ook naar el pueblito!!
    Gereisd anders in juni 2007

Remy, 15-12-2006

El Pueblito is niet meer!! Wij zouden eind november 2006 voor 16 dagen daar zitten, maar door de orkanen van 2005 is het hotel totaal verwoest. Sommige kamers zijn nog wel heel en lijken in gebruik, maar er zijn daar al een aantal maanden geen gasten meer geweest. Of het hotel nog gerenoveerd zal worden is nog maar de vraag, maar er is nog geen begin gemaakt. In heel Cancun zijn trouwens her en der de hotels aan het verbouwen/renoveren, de meeste hotels zijn eind dit jaar begin volgend jaar helemaal klaar.
    Gereisd anders in december 2006

mariska en marc, 26-5-2006

Wij zijn net voor de orkaan in september 2004 naar dit hotel geweest. Het is een gezellig geheel dat mooi gelegen is, of was, aan een parelwit strand. De service is prima als je een woordje spaans mee probeert te spreken! Dit is onze ervaring waar we ook komen op de wereld, als je zelf een beetje vriendelijk bent en je geinteresseerd toont in cultuur en taal gaan er deuren voor je open die normaal gesloten blijven. Vooral nooit de verwende toerist spelen! Zo ook hier in El Pueblito. Oke, er waren wel wat irritante Amerikanen, maar ik ben voornamelijk op vakantie voor mezelf dus die negeren we gewoon. Het eten was ruim voldoende. Het ala carte restaurant vonden wij het best!

We zijn nu heel wat gewend, van een caravan aan zee in NL tot RIU palace in de cariben, maar dit hotel verdient volgens mij wel een dikke voldoende. Het is vaak ook maar wat je er zelf van maakt...

Gereisd anders in mei 2006

Stefan, 21-5-2006

Wij zijn net terug van een week Mexico. We zijn voorafgaand aan een 4-daagse rondreis 1 nacht in El Pueblito geweest. Dit is natuurlijk te kort om een goede indruk te krijgen. De eerste indruk was echter prima. We hadden een schitterende (grote) kamer met een enorm dakterras met uitzicht op zee. De kamer leek net gerenoveerd. Zo te zien was de renovatie nog volop aan de gang (geen lawaai, meer schilderen e.d.). Eten was ook lekker. Na de rondreis zijn we in Reef Playacar (PDC) geweest. Dit is natuurlijk van een heel ander niveau, maar daar hangt dan ook een ander prijskaartje aan. Kortom niets te klagen en waar voor je geld.
    Gereisd met partner in mei 2006

Paar uit Rotterdam, 26-4-2006

Ik moet even een een berichtje achterlaten nadat ik alle gezeur van de overige beoordelingen heb gelezen: ik ben vanochtend teruggekomen en het was een prima verblijf!

Als je de hele dag naast het zwembad blijft liggen heb je inderdaad om alle pieterpeuterig kleine missertjes te ontdekken. Maar over het algemeen: prima. Zeker ook het personeel /ik heb ttrouwens nooit getipt/ en de inrichting.

Er is een heel mooi strand (pas weer opgespoten) en de gebouwen zijn ook bijna allemaal weer gerestaureerd.

Door alle negatieve beoordelingen waren er gelukkig weinig klagende Nederlanders (er waren er behalve ons geen).

Groeten uit Rotterdam

Gereisd met partner in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Pueblito bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Pueblito in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Pueblito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Pueblito scoort een 7.29 uit 10 op basis van 56 reviews.