Hotel Dos Playas **

Hotel Dos Playas
Dos Playas
7,2

19 reviews over Hotel Dos Playas in het Nederlands

Fijn hotel aan een heerlijk strand.

ml_lindh, 26-1-2012

Bij aankomst kom je in een gebouwtje wat de lobby voor moet stellen. Er staan 3 banken, een computer, boekenkast en er is een balie.

De kamers zijn verdeeld over een aantal gebouwen in de geweldige mooie tuin. Wij hadden een kamer in het eerste gebouw. Voor de prijs kan je niet veel verwachten. Er staat een bed, een tv, kast en er is een badkamer. That's it! Het is wel ruim, en het wordt (vooral als je een fooitje neerlegd) zeer goed schoongemaakt. Wij hadden helaas geen balkonnetje (kamer was op begane grond), en er was geen gezellig zitje.

Het onbijt was iedere ochtend weer iets om naar uit te kijken. Je kon je eigen verse omelet laten maken met groente en vlees. Buffet ruime keus uit worstjes, bonen, ei, pannekoekjes, french toast, Mexicaanse specialiteiten, yoghurt, fruit en ga maar door.

Strand voor het hotel erg mooi. Ligweide heeft voldoende ligbedden. In het zwembad worden regelmatig activiteiten georganiseerd (volleybal etc).

Gereisd met partner in januari 2012

Het is zo slecht nog niet...

d@ys, 12-4-2011

Gewoon een basic-hotel. Zoals dit hotel wordt omschreven op de sites van de touroperators, zo is het ook. Niets meer en niets minder. Eten prima, genoeg keus en voor ieder wat wils. Elke dag andere warme gerechten maar wel een standaard saladebuffet. Geen enkele keer hoeven te wachten en voldoende zitplaatsen. Misschien was het in onze periode (1e week maart '11) niet superdruk...

Gedateerde kamers maar wel met eigen kluisje dat je kunt huren voor 2 dollar per dag. Kluisjes bij de recepties zijn gratis. Elke dag schone lakens en handdoeken. Geen overlast (gehorig) gehad van andere gasten.

Mooi strandje met voldoende ligbedden met handdoekenservice.

Zwembaden zijn klein maar het strand is ook veel mooier om lekker te luieren.

Supervriendelijk personeel en goede service. Wij vertrokken pas laat in de middag en konden kosteloos op de kamer blijven en nog gebruik maken van de lunch en drankjes! Onze all-in armbandjes werden pas bij het arriveren van de taxi afgeknipt!

Gereisd met partner in januari 2011

nooit meer

wilma, 17-2-2011

dit is gewoon een slecht pension,het eten is zeer slecht,de eetzaal veel te klein,dus wachtrijen van een half uur.Er is nergens een plek om te gaan zitten,geen bar geen lobby,geen terras.De airco blaast alleen warme lucht,de deuren sluiten niet goed,er is geen kluisje op de kamer en er word gestolen.echt geen aanrader

wilma,hengelo

Gereisd met partner in februari 2011

Vakantie van ons leven

bryanz30, 27-1-2011

Wij zijn met vieren in november geweest, wisten totaal niet wat we moeten verwachen voor zon voordelige prijs!

Maar hebben echt een geweldige, we hadden ook erg geluk met onze kamers op zeezicht! Het zit een een hagel wit strand, met kristalheldere zee!

Leuk als je van snorkelen, en duiken houd,want de onderwater wereld is schitterend.

Ook de ferry op een paar minuten loopafstand is aan te raden, voor paar euro vaar je naar de mooiste eilanden van mexico, ook personeel van het hotel is super vriendelijk, zeker een aanrader zijn de vele voordelige excursies naar prachtige plekken, het is geen 5 sterren hotel..maar zeker een geweldige plek en perfect uitval bezig om een ondervergetelijke vakantie in mexico te beleven!!

Ligt ook centraal van enkele minuten het bruisend centrum van cancun, feestvierders komen hier niks tekort!

Gereisd met vrienden in november 2010

Erg eenvoudig hotel

Valentijn, 28-9-2010

Op doorreis in Mexico ben ik hier 2 nachten verbleven. Verwacht geen superdeluxe resort! Het hotel is erg eenvoudig, zeker vergeleken met de prachtige resorts die er verder in Cancún te vinden zijn. Qua eten is er weinig keuze en de drankjes zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Groot voordeel is de prijs: Voor €18,= per persoon per nacht verblijf je op basis van All-Inclusive! Daar kan je natuurlijk helemaal niks van zeggen! Het strand is klein, maar wel mooi wit. Een groot voordeel is dat je hier -in tegenstelling tot de hotels aan de andere kant van het schiereiland- de hele dag zon hebt.

Mijn eerste kamer was erg klein, donker en benauwd, zonder raam of balkon. Maar toen ik vroeg overgeplaatst te worden kreeg ik een erg mooie, grote en lichte kamer met uitzicht op de lagune.

Kortom: ideaal als je op doorreis bent, maar voor een lekkere strandvakantie zou ik toch voor één van de mooiere (en dus duurdere) resorts gaan. Zie ook mijn beoordeling van bijvoorbeeld Riu Cancún.

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Het paradijs op aarde !

jeaninne, 16-7-2010

Deze vakantie was prachtig! Prachtig land, verscheidene excursies gedaan, deze reis wil ik graag nog eens overdoen.
Gereisd met partner in januari 2010

budget hotel

Gerard de Groot, 14-4-2010

ben hier geweest in 2001

redelijk hotel, kamers klein maar schoon

Gereisd alleenreizend in januari 2001

Perfectemundo!

Bob Pepping, 22-3-2010

Hier geweest met 5 gasten tijdens de alom bekende SpringBreak-periode. Ideaal hotel om te relaxen en SpringBreak te combineren. Overdag op het strand/ligweide van de zon genieten en bijkomen onder het genot van colaatje. 's Avonds met de aanwezige jongeren voor een goede prijs met het EntertainmentTeam (=>SUPER!!) mee naar de clubs, waar je altijd een VIP-tafel krijgt en helemaal los kunt gaan.

Verder veel oudere Duitse echtparen in het hotel, maar daarvan ondervindt je nagenoeg geen hinder. De aanwezige jeugd bestaat voornamelijk uit Europeanen; d.w.z. Engelsen, Scandinaviërs en Duitsers. Heel relaxte sfeer, de muziek kan je de hele dag door horen op de ligweide.

Bushalte voor de deur, vier haltes naar het party- en winkelcentrum op de hotelstrip. De andere kant op richting downtown Cancun kost je 10 minuutjes en het astronomische bedrag van € 0,70.

Kortom: de ideale optie om relatief goedkoop, geheel verzorgd te verblijven in Cancun.

Wij hebben een supervakantie gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2010

Zeker nog eens terug!!!

van Veen, 27-2-2010

Fantastisch hotel voor niet te veel eisende mensen. Eten is in orde, met de kamer moet je geluk hebben. We zijn ingechecked op een heel klein hokje, maar na 2 nachten verplaatst naar een prima kamer! Leuke animatie die goede deals voor je maakt in de clubs.

Voor ouderen en families is het hotel niet echt geschikt, maar laten we eerlijk zijn: heel Cancun is niet voor die doelgroepen geschikt. Cancun is de stad van de Spring Break, de geweldige clubs, en goed dronken worden. Niets voor jou? Zoek een hotel in Playa del Carmen!!

Gereisd met vrienden in februari 2009

Heerlijk hotel

traveller, 11-2-2010

Ik ben hier in Februari 2010 geweest en heb genoten. Voor de prijs is het een toppertje: vriendelijk personeel, buffet is prima, kamers worden elke dag schoongemaakt.

Er staat vaak 's avonds een rij voor het restaurant, maar het eten wordt regelmatig bijgevuld, dus ook na zevenen kun je gerust komen eten.

Voor het hotel stopt een bus, waarmee je de hotelzone op kunt of richting Cancun stad, vanwaar er bussen het hele land door gaan.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou dit hotel aan iedereen aanraden.

Gereisd alleenreizend in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dos Playas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dos Playas in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dos Playas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dos Playas scoort een 7.15 uit 10 op basis van 19 reviews.