Hotel Continental Plaza ****

Continental Plaza

2 reviews over Hotel Continental Plaza in het Nederlands

marina rakitow, 27-6-2007

hallo..

ik ben er in 2003 met een vriendin geweest , en we hebben ons prma vermaakt , we kwamen er na 1 week pas achter , dat er beneden 3 x per week shows met eten werdt opgevoerd , alleen niet toples zonnen , maar je zit meteen op je eigen strand < zo mooi , het zand lijkt wel poeder en de zee is ook zo mooi >

Gereisd anders in juni 2007

Hymke en Robin van Steegen, 19-9-2003

schotterend hotel aan het palmenstrand, opgesplitst in villa- en hotelgedeelte. Wij hadden een villa aan het strand,maar zijn na drie dagen verhuisd naar hotelgedeelte op de hoogste etage( daar kunnen namelijk geen salamanderfamilies komen)ze zijn begonnen met anti-salkamanderstrips onderaan de deuren te zetten, maar waren nog niet bij onze villa geweest, dus vandaar..Verder ben ik het niet geheel eens met eentonig buffet, er zijn twee buffetrestaurants, en een a la carte italiaans restaurant(wel reserveren), de snacks waren heerlijk, cocktails idem.....enige nadeel, de animatie beslaat het gehele hoofdzwembad, en je mag er ook niet topless zonnen, gezien er veel amerikanan komen, die daar blijkbaar van geshockeerd ralken, bij de bijzwembaden mocht dit wel(pfoeh) maar al met al qua ligging en service een geweldig hotel!!!!
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Plaza in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental Plaza scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.