6,7

Matig

6 reviews over Hotel Club Verano Beat in het Nederlands

Goed standaardhotel

Rinus, 16-3-2011

Een wat gedateerd hotel waar we na onze rondreis een nachtje verbleven, het ontbijt en diner waren naar behoren, men kan in een twee sterren hotel ook niet meer verwachten. de kamers waren ruim en het hotel ligt vlak aan zee, waar men flinke wandelingen langs het strand kan maken.
    Gereisd met vrienden in februari 2007

Gemengde gevoelens

Patrick, 4-1-2009

Na een vermoeiende rondreis door Mexico en Guatemala gemaakt te hebben, dachten wij een paar dagen uit te kunnen rusten in jawel hoor 'Club Verano Beat te Cancun'. In de buurt is niets te doen. De kamers zijn prima en ruim. Het ontbijt een ramp het beloofde buffet bestond uit een goor ei met 1 toast per persoon. Een ander ontbijt koste 10 dollar. Het middag en avond eten tevens een ramp. Het Braziliaanse restaurant Rio schuin tegenover is wel een absolute aanrader! Het strand was een lachertje met inderdaad een aanlegplaats voor boten waar dagelijks misschien wel (NIET overdreven) duizend luidruchtige toeristen s'ochtendsvroeg om het half uur vertrokken naar Isla Mujeres. Het personeel is zeer onvriendelijk en onbeholpen en worden beledigend en brutaal wanneer de fooi niet overeenkomt met hun verwachtingen. Daarnaast spreekt het personeel vrijwel geen Engels waardoor communiceren erg moeilijk is. Zoals reeds gezegd waren enkel de kamers prima. De rest was gewoon enorm slecht.
    Gereisd met vrienden in december 2008

De grootste gribusbak waar ik ooit ben geweest

edst, 17-8-2008

Na een rondreis door Mexico Guatemala en we wilden daarna nog ruim een week uitrusten in Cancun we zijn hier ingestopt toen wij door Cancun met de bus reden werden wij als laatste in dit hotel gedumpt , toen wij het hotel inliepen was na het restaurant en balie rechts het zwembad toen wij bij de kamers kwamen werden de katten binnen gevoerd , toen wij in de kamer kwamen liep het ongedierte er gewoon rond , toen maar naar het strand , heel weinig strand maar wel aanlegplaats voor de rondvaartboten s,avond naar bed openen de lakens bed was al beslapen , een portier er bijgehaald en met gebarentraal uitgelegd dat we schone lakens wilden , na deze nacht zijn wij met de kinderen op zoek gegaan naar een ander hotel aangezien FOX niet bereikbaar was en nog steeds niets heeft laten horen , aangezien ik zakelijk in het verleden regelmatig in het voormalig oostblok verbleef heb ik in zo een vieze gore bende nog nooit geslapen dus mensen betaal wat meer en zoek wat goeds
    Gereisd anders in juli 2008

Wat een verademing!

Guus Schornagel, 11-7-2008

Geen animatie, heerlijk. Geen schreeuwerige "all inclusive" hotel. Fantastisch grote kamers. Lekker rustig. Ontbijt is prima, lunch en/of diner eenvoudig, maar smakelijk. Voor ons kan hier geen 5 sterren hotel in de buurt tegen op.
      Gereisd met vrienden in maart 2008

Guus Schornagel, 21-4-2008

Prima hotel met enorme grote kamers; kleinschalig en dus geen last van schreeuwende animaties, zoals bij veel van de zg. "all inclusive" hotels. Ontbijt was prima (buffet); lunch en/of diner was redelijk. Houdt u niet van luidruchtige Amerikanen, dam is Verano Beat een oase.
      Gereisd met vrienden in april 2008

Ilco en Manon, 13-1-2008

We zijn in de zomer van 2007 hier geweest als verlenging van een rondreis door Midden-Amerika. We zijn zeer tevreden over het hotel, de kamers zijn gigantisch groot, super uitzicht aan de voorzijde en schoon. Het ontbijt in het hotel was minder, weinig gevarieerd en vaak lege schalen, het middag en avond eten was wel ontzettend goed. Het is zeker een leuk complex, niet zo'n mega resort met allemaal lallende amerikanen en zeker de moeite waard voor mensen die naar Cancun willen, maar dus niet een massaal complex zoeken!
      Gereisd met vrienden in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Verano Beat** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Verano Beat in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Verano Beat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Verano Beat scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.