Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cancun Palace*** bij :

3 reviews over Hotel Cancun Palace in het Nederlands

Mooi, luxe hotel.

Arjen, 2-1-2009

We zaten hier All-inclusive. Prima service, mooi zwembad, bijna aan de rand van de oceaan. Hotel ligt direct aan het strand. Mooie kamers, met 2 persoons whirlpool op de kamer.

Vnl. amerikaanse toeristen. Eten goed, maar veel Europeser dan ik had verwacht (gehoopt). 4 restaurants om uit te kiezen. Vooral het Aziatische beviel goed. Lekkere cocktails in de pool bar en lobby bar.

Gereisd met partner in januari 2009

Geweldig

edst, 17-8-2008

Na een rondreis van 12 dagen door Mexico Guatemala door een reisorganisatie geregeld hebben 1 nacht in een ander hotel moeten overnachten , De volgende dag zijn wij zelf op zoek gegaan en zij in Cacun Palace aangekomen vanaf dat wij hier binnen kwamen hadden wij pas echt vakantie , Gewoon een super hotel met alles erop en eraan , Dit was precies wat wij onder vakantie verstaan en wat een taxichaufeur zei no 5 stars but 5 diamonds dus de laatste 10 dagen van onze vakantie waren gewoon super en gaan hier zeker weer eens voor een vakantie naar toe
Gereisd anders in juli 2008

Yolanda, 28-7-2005

Ik ben alleen voor een inspectie in dit hotel geweest. Dus effe snel een rondleiding en weer verder. Moet zeggen dat dit hotel een goede indruk heeft achter gelaten. Het ligt direct aan het mooie strand van Cancun. Het hotel is groot en er waren toen ik er was hoofdzakelijk "dikke amerikanen". Je moet er van houden. Voor de rest zag het er goed uit. Goed verzorgd. Ze doen regelmatig leuke dingen voor de kids.

Het is een enorm groot hotel. Persoonljk hou ik hier niet zo van maar het uitzicht is werkelijk waar iets om nooit meer te vergeten!

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cancun Palace*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cancun Palace in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cancun Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cancun Palace scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.