Hotel Barcelo Tucancun Beach ****

Hotel Barcelo Tucancun Beach
Barcelo Tucancun Beach
8,9

6 reviews over Hotel Barcelo Tucancun Beach in het Nederlands

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel!

shirton, 26-5-2013

We hadden een villa aan het strand. Wat een geweldig hotel en zeer vriendelijk personeel!!
Gereisd met partner in december 2012

Nico, 17-1-2006

ben in dit hotel gewest, als ik ooit nog een keer naar Cancun ga (wat er zeker nog van gaat komen) dan ga ik zeker naar dit hotel, ook al moet ik direct boeken, het hotel was super, service was goed, eten was supergoed en ik heb nog nooit zo'n goed animatie team gezien dan daar! uitmuntend, elke avond pendel busje naar de grootste discotheken van cancun, dicht bij het centrum van La Isla (klein venetië) zwemmen met dolfijnen, waterscooter bij aligators, Super vakantie, 10 meter van groot winkelcentrum met meer dan 150 winkels, helemaal top vakantie!

tip: geef de kok sochtends een fooitje (we gaven omgerekend 2 euro) en de kok kwam je ontbijt aan tafel brengen

TOP TOP TOP

Gereisd anders in januari 2006

Jimmy, 28-9-2005

De eerste dag dat wij hier aan kwamen was rond 11 uur s'avonds tot onze verbazing was het winkelcentrum nog open

het uitzicht was echt geweldig

de bediening was perfect tevens zijn de zwembaden ook heel mooi en verzorgd

het eten was ook erg lekker in het hotel

kortom een echte droomvakantie

Gereisd anders in september 2005

W Scholten, 12-5-2005

Ben in dit hotel geweest in 2003 en is erg goed bevallen, wil dit jaar weer gaan maar hij staat in geen een nederlandse gids meer !!!!

Wie ooo wie kan mij helpen aan info om toch dit hotel te boeken.

Wil in september gaan.

Gereisd anders in mei 2005

ROLAND&HESTER, 6-8-2004

Wij zijn hier geweest in Febrauri 2000, en wij hebben het echt super gehad. Het is een mooi verzorgd hotel, op all inclusive basis

Het uitzicht op zee is geweldig, en de ligging van het hotel ook.

Lekker dicht bij de winkel, en het uitgaans

leven is er ook perfect.

Vooral Senior Frogs en Pat O Brains zijn hele leuke tenten. Bij Rainforts kan je ook echt lekker eten, je zit dan in een soort van jungel echt heel apart.

Wij zijn ook wezen zwemmen met de dolfijnen, dit is ook zeker om aan teraden.

Kortom een vakantie om niet meer te vergeten!!!

Gereisd anders in augustus 2004

Eugene en Angela, 15-7-2004

In augustus van 1997 voor 1 week na een rondreis in dit hotel geweest. Uitzicht is geweldig, animatie is goed, eten was veelzijdig en goed, kamers zeer schoon, bediening vriendelijk. Tegenover het hotel ligt een immens winkelcentrum, afdingen graag.
Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Barcelo Tucancun Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Tucancun Beach in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Tucancun Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barcelo Tucancun Beach scoort een 8.86 uit 10 op basis van 6 reviews.