Hotel Avalon Bay ***

Avalon Bay
8,3

3 reviews over Hotel Avalon Bay in het Nederlands

Irma, 8-9-2007

Dit is (zeker voor de prijs) een geweldig hotel! Schattig complex met een super strand. De bediening is heel erg goed en vriendelijk, het eten helaas echt minder. Niet lekker en weinig variatie. Maar dat is ook net het enige minpuntje...

Vergeleken bij alle massale hotels in de hotelzone echt veel leuker en intiemer. Zou er zo weer heen gaan.

Gereisd met vrienden in september 2007

Fam V.Peij/Fam Nooijen, 15-8-2006

Wij zijn 4 jaar geleden naar Avalon Bay geweest , en het was op het eerste gezicht een klein hotelletje tussen de palmbomen. Maar eenmaal ingecheckt had het toch wat romantisch. Het is ideaal voor honeymooners. We kregen snel genoeg te horen dat we ook 3 andere hotels van Avalon mochten gaan. Dat hebben we ook gedaan, Avalon grand was het neusje van de zalm, waar we de meeste tijd hebben doorgebracht. We mochten er alles doen, behalve slapen. Maar desondanks zijn we ook veel bij Avalon Bay geweest waar de bediening heel aardig was, en als je al wat fooi gaf aan hun, aten ze bijna uit je hand. Het was ook een vakantie om nooit meer te vergeten. Maar ja dat is CANCUN. Een paradijs op aarde
Gereisd met partner in augustus 2002

renske, 30-6-2004

het is een leuk hotel je slaapt in een soort blokhutje midden in een grote tuin, alleen qua eten heb je hier niet veel keus, daarvoor kun je beter s'avonds naar avalon grand toe gaan is goed bereikbaar met de bus! verder is er qua animatie weinig te beleven ja beach vollibal en je kan kajakken al met al heb ik hier een leuke tijd gehad! en is het een echte aanrader
Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avalon Bay in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avalon Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avalon Bay scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.