Hotel Aristos ***

Hotel Aristos
Aristos

3 reviews over Hotel Aristos in het Nederlands

M&M, 7-1-2005

Inderdaad een oud...heel oud hotel. Beetje spook hotel. Vroegen ons echt af of we enige waren in het hotel. Kamers oud, versleten, stuk maar wel schoon. Ontbijt a la carte eenvoudig maar wel goed. Ver weg van centrum Cancun. Strand/zwembad waren goed. Was wel goedkoopste dat te vinden was in de hotelzone. Voor 2 dagen net te doen
Gereisd anders in januari 2005

Ton, 13-8-2004

Een al wat ouder hotel maar heb daar een heel redelijk verblijf gehad. Keuken redelijk; kamer goed, met airco; Strand: zeer goed. Persoonlijk vindt ik het allemaal iets te Amerikaans, alle prijzen zijn gerelateerd aan de $ en daardoor is alles flink aan de prijs. Schitterende gezellige winkelcentra maar wederom erg prijzig! Had liever naar Playa del Carmen gegaan. Let op voor de aligators aan de overzijde van de weg in de lagune!!
Gereisd anders in augustus 2004

Ton, 13-8-2004

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aristos in Cancun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aristos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aristos scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.