Hotel Luxury Bahia Principe Akumal Don Pablo Collection *****

Hotel Luxury Bahia Principe Akumal Don Pablo Collection
Luxury Bahia Principe Akumal Don Pablo Collection
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Luxury Bahia Principe Akumal Don Pablo Collection bij:

4 tips over Luxury Bahia Principe Akumal Don Pablo Collection

storme, 7-12-2014
Neem ook de tijd om al de andere hotels in dit resort eens te bezoeken. Een wandeling door dit enorme gebied heeft elke keer een nieuwe ontdekking opgeleverd. Doe eens de verschillende trajecten met de gratis shuttles,( tussen 7 's morgens en 3 uur 's nachts) waarvan de bestuurders met plezier een overstekend of verschrikt dier zullen aanwijzen dat ze voorrang gaven of konden ontwijken. De shows in het theater zijn gevarieerd en animatie is klantvriendelijk. Hoe hogere kamer, hoe mooier zicht.
Eef, 12-8-2013
TULUM,denk er om dat u bij de ingang een toeslag moet betalen voor het gebruik van uw eigen videocamera.
Rita, 19-10-2012
De a la carte restaurants zijn 1 voor 1 de moeite waard, wij hebben ze alle zes gedaaan en ik wil ze zo overdoen, allemaal top...

katty, 21-11-2011
De exursies zijn enorm duur, wijzelf hebben de tweedaags exursie gedaan met "Jetair" en dit was prachtig!! We hadden een pracht ven een gids die reeds 14 jaar tewerkgesteld is in Mexico. (Kristel) Voor de rest hebben we gebruik gemaakt van het openbaar vervoer. (collecivo's) Bvb een enkele reis naar Cancun is 60 pesos. Betaal in pesos en niet in dollars dit komt goedkoper uit en spreek voor je instapt een prijs af.