9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Bahia Principe Tulum***** bij :

8 tips over Hotel Grand Bahia Principe Tulum

Frans Meulbroek, 27-10-2014
Ga naar het strand, het dolfinarium, en Tulum,Playa del Carmen, op het park met de treintjes en neem daar buiten de Collectivo, goedkoop en leer de locals beter kennen.
Ron, 3-4-2013
Drie maal per week à la cart restaurant, zeker doen, en snel reserveren.
O, 23-12-2012
Als je naar Xel-Ha gaat: voor degene die roggen van dichtbij willen bekijken en moeten daarvoor $ 45 voor kleine halfuurtje betalen, niet doen! Ze zwemmen daar namelijk vrij rond en je ziet ze heel vaak gewoon voorbij zwemmen of op je afkomen, dus met je eigen onderwaterkamera heb je wel gratis foto's ipv dat je daarvoor niet zo klein beetje moet betalen.

Dion en Karin, 18-11-2012

Auto huren alleen doen via NL. Scheelt € 40,- per dag !

Time sharing, jammer ! Enigste minpunt van dit hotel

Jan, 4-11-2012
Uitstap Ruines van Tulum, Chi-chen Itza, Jeep safari Sian Ka'an en de Maya Ecounter trip zijn zeker aan te bevelen.
smit, 29-6-2012
we hebben coba en tulum bezocht en dat was de moeite. Jungel maia wilden we ook doen maar ze zijn ons niet kommen afhallen.Ik zou er nooit of te nimmer meer naar toe gaan Wat voor mij een droomvacantie had moeten worden is een nachtmerry geworden.

Arie, 22-6-2012

Zwemmen en eten bij de andere locaties.

LET OP, je vliegt helaas niet rechtstreeks naar Cancun. Wij vlogen via Atlanta waardoor de reis langer duurder. ( 4 uur wachten op Atlanta) en dan nog eens 2,5 uur vliegen naar Cancun en dan nog eens 2 uur in de bus. 12 dagen boeken is 2,5 reistijd. Geen vloeibare spullen kopen op Schiphol als je via Atlanta reist. Deze worden ingenomen. En geef de mensen tips.

Adeline, 7-1-2012

tip 1: visa meedoen :)

tip 2: excursies zijn goedkoper bij stand van het hotel (aan het zwembad) zelf dan bij reisbureau

tip 3: avondsfeer opzoeken in 'coba' (dans en muziek), overdag het leukst in 'tulum' (muziek & animatie)