Hotel CasAntica ****

8,6

4 reviews over Hotel CasAntica in het Nederlands

Echt Mexicaans

Conny, 15-8-2012

Een gezellig hotel,echt Mexicaans.Is ooit een klooster geweest daarom allemaal trappetjes naar kamertjes.Klein gedeelte waar we het ontbijt hebben gehad.Die nacht hadden we op onze verdieping herrieschoppers.Was het ineens zo beu dat ik heel snel op de kamerdeur heb gebonst en weer snel terruggegaan ben naar mijn kamer.'t Was wel afgelopen met de herrie.
Gereisd met vrienden in januari 2012

een échte aanrader !!!!!

daisy, 29-8-2008

2 nachten verbleven in dit prachtige hostal, een paar straten verwijdert van de zocalo en het bruisende Oaxaca.

Prachtig koloniaal gebouw ,eigenlijk oud klooster die gerenoveert werd en waarvan de charme behouden is .Zeer mooie kamers ,die zéér goed onderhouden zijn ! Klein zwembad aanwezig .Een échte aanrader !!

Gereisd met vrienden in juli 2008

reena, 9-11-2007

1 nacht verbleven tijdens een rondreis.

Koloniaal hotel, ziet er mooi uit. Oogt wat donker. Alle kamers verschillen, de onze keek uit op een trap. klein en wat gehorig. Ontbijt à la carte was goed.

redelijk dicht bij het centrum.

rondom het zocalo, gezellig met restaurants en terrasjes. Veel muziek

Gereisd met vrienden in november 2007

CN, 22-6-2007

Leuk, stijlvol hotelletje met gezellige patio en klein zwembad. Mooie schone kamers, wel donker. Continentalontbijt rond de 3 a 4 euros.
Gereisd met vrienden in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor CasAntica bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel CasAntica in Oaxaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel CasAntica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel CasAntica scoort een 8.6 uit 10 op basis van 4 reviews.