Hotel Riu Jalisco *****

8,6

41 reviews over Hotel Riu Jalisco in het Nederlands

Indrukwekkend gebouw

Damby, 18-6-2012

Het is een mooi gebouw, alle faciliteiten voor een all inclusive zijn aanwezig. Wel een beetje van de bewoonde wereld af maar met een goedkope taxi ben je zo in het drukke vertier. In de buurt is er op loop afstand niets te doen. Stranden zijn mooi, niet echt Caribisch met blauw helder water, we hebben gedoken maar het zicht was belabberd. Klantvriendelijkheid was niet aanwezig op het strand wel in de restaurants. Het eeuwige strandbedden reserveren waar niet tegen wordt opgetreden is erg vervelend, of je doet er wat aan of je zorgt voor meer dan voldoende standbedden! Ik heb wel het authentieke Mexicaanse gemist, wellicht toch een ander (geen all inclusive) hotel voor een volgende keer.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Goed hotel!

Daan, 7-5-2012

Zeer naar ons zin gehad in RIU Jalisco. Het hotel ligt inderdaad wel een stukje van de stad vandaan maar al met al is dat helemaal niet erg want je hoeft ook niet dagelijks naar de stad toe. Service is uitstekend, animatie team organiseert leuke activiteiten waar je aan mee kan doen. Het hotel en de binnenplaats worden keurig onderhouden en alles is brandschoon. Ga op de bestemming vooral een paar excursies maken want daar is PV uitermate geschikt voor. Het eten kwam na 2 weken wel een beetje ons neus uit maar dat is bij al dit soort hotels. Reserveren voor de a la carte restaurants moet om 8 uur 's ochtends! daar klaagden veel mensen over dus wellicht is dat straks wel veranderd. Uiteindelijk oordeel: een 8
Gereisd met vrienden in januari 2012

Aanrader!!!

Bert Klifman, 3-2-2012

Goed hotel maar jammer van de ligging 20 km van Puerto Vallarta. Geen gezellige restaurants en winkeltjes in de directe omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Zeer goed

RW Beets, 3-2-2012

Aanbevolen aan iedereen.Niet geschikt voor ouderen. Weinig rust. Zeer goed eten Redelijke ligbedden bij het strand en zwembad.In het restaurant aan de zee, met al die vogels heb je regelmatig een extra toetje. Jammer dat we geen zon hadden in onze kamer en dat we naast de machine kamer sliepen. Je raakt gewend aan de bromtoon.Het entertement is matig.Ik mis de plattegronden van de omgeving en de schriftelijke uitleg in het Nederlands.(vooral bij de receptie) ik kan geen spaans en er is geen fiets verhuur. Slechte sauna.Fitnes toestellen zijn matig. Weinig te doen in de omgeving. Wel veel zon. Aanbevolen vliegreis is Premium confort class. Goede excursies van touroperator, maar mag verhoudingsgewijs wel een stuk goedkoper en all in. Niet dat je een nog voor een taxi extra moet gaan betalen. Zeer goede reisbegeleiders. Omgeving en hotel is niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijk!

Aned, 1-2-2012

Wij zijn hier 2 weken geweest van 28/11 tm 12/12-2011. Een heerlijk zonovergoten vakantie in hartje winter. Wat ver van het oude centrum, maar geen probleem. Met de bus ben je er in een klein uurtje en anders de taxi. 's Avonds ook goed te doen. De mensen zijn uitermate vriendelijk en het eten is goed en erg lekker (ook voor een niet bonen-eter :) ).

En zoals het bij RIU is: schoon, netjes, geweldig personeel!

Zowel aan strand als zwembad voldoende ligbedden.

Bij incheck vliegtuig houdt personeel er graag eigen regeltjes op na. alle koffers moeten open en deo, shampoo etc wordt eruit gehaald en moest in handbagage. 4x gevraagd of fles koffie tequila in de koffer kon/moest..niet nodig. Uiteindelijk ingenomen bij douane!! Incheck en douane hanteren verschillende regels.

Maar, wij gaan zeker een keer terug. Het klimaat is ons zeer goed bevallen.

Prima mooi hotel!

Henk en Ellen Kok, 27-1-2012

We zijn hier geweest in de week van 16 t/m 23 januari 2012 en hebben het erg goed naar ons zin gehad. Het is een schitterend hotel gelegen aan de zee maar wel een stuk van Puerto Vallarta af. Met een taxi ben je er in 20 minuten en kost ongeveer 220 pesos, circa 12 euro, maar met de bus ben je nog niet een derde kwijt maar ben je 1,5 uur onderweg omdat hij overal stopt. Wel erg leuk om de omgeving te zien op deze manier.

Het hotel is verder geweldig op elk gebied, goede eten en zeer gevarieerd, leuke bars en s'avonds mooie shows met leuke muziek. De kamers prima schoon en goed ingericht. Tip, geef de schoonmaakster zo nu en dan een fooitje, doet wonderen!

Ook de tuin met prachtige zwembaden zijn erg mooi aangelegd tussen de misschien wel honderden palmbomen. Er zijn ook diverse thema-restaurants. Kortom wij vonden het geweldig hier.Absoluut niet onveilig gevoeld in deze week!!

Gereisd met partner in januari 2012

PERFECT zon,zee,strand en 30 graden in december!

Anneke, 16-12-2011

Wij hadden een Junior Suite op de 4e verdieping met een grote woon/slaapkamer + kingsize bed, en een enorm balkon met tuin- en zeezicht. Het ontbijt en de lunch waren uitstekend, het avondeten in het buffetrestaurant was niet zo spectaculair.

Verder heeft het hotel een fijn prive strand met bedjes, lekkere cocktails en vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in december 2011

Een mooi hotel met goede service!

Ramon, 30-11-2011

Voor het eerst naar Puerto Vallarta gegaan omdat we al eerdere keren in Cancun en Playa del Carmen geweest. We wilden gewoon eens wat anders van Mexico zien. Ik vond wel dat de stranden hier een stuk donkerder zijn en dat het water troebel is. Verder ligt het hotel ongeveer 25 km vanaf het echte oude centrum wat je echt een keer gewoon met de bus moet gaan bezoeken. Busreisje kost echt bijna niets en zo zie je ook nog eens wat. Op excursie geweest op een catamaran naar Las Marietas (mn gesorkeld) en een City tour gedaan voordat we zelf naar Puerto Vallarta zijn gegaan. Het hotel zelf ziet er mooi uit. Eten en drinken zijn perfect. Veel keuze en voor ieder wat wils. Kamers zien er mooi en schoon uit. Wij hadden op de zesde verdieping een kamer die over zee en het zwembad met mooi onderhouden palmentuin uit keek.
Gereisd met partner in november 2011

Mooi Hotel met prima service.

Bianca, 30-11-2011

Voor het eerst naar Puerto Vallarta gegaan omdat we al eerdere keren in Cancun en Playa del Carner geweest. We wilden gewoon eens wat anders van Mexico zien. Ik vond wel dat de stranden hier een stuk donkerder zijn en dat het water troebel is. Verder ligt het hotel ongeveer 25 km vanaf het echte oude centrum wat je echt een keer gewoon met de bus moet gaan bezoeken. Busreisje kost echt bijna niets en zo zie je ook nog eens wat. Op excursie geweest op een catamaran naar Las Marietas (mn gesorkeld) en een City tour gedaan vooraf we zelf naar Puerto Vallarta zijn gegaan. Het hotel zelf ziet er mooi uit. Eten en drinken zijn perfect. Veel keuze en voor ieder wat wils. Kamers zien er mooi en schoon uit. Wij hadden op de zesde verdieping een kamer die over zee en het zwembad met mooi onderhouden palmentuin uit keek.

Super relaxte vakantie gehad

Marcel en Maja, 26-11-2011

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Super relaxte mensen, niks geen drammerige gedoe zoals in Turkije, Egypte of Tunesie. Ook de verkopers op het strand namen genoegen met een handgebaar of een hoofdschuddende afwijzing. Heerlijke temperatuur. Wil je walvissenspotten ga dan vanaf half december, wij waren net iets te vroeg.

Wij zaten op de 5e verdieping en vonden het wel gehorig maar de kamer opzich was helemaal top.

De hotelzone ligt ver weg van het oude centrum maar daar was toch niet heel veel bijzonders te beleven. Mooie groene omgeving. Leuke animatie in het theater en anders veel gezelligheid in de diverse bars van het hotel.

Vriendelijk personeel maar in het weekend kwamen er wel heel veel locale gasten waardoor het er erorm druk was en er haast geen tafel meer vrij was in het restaurant. Voor wat betreft het eten was er dagelijks voldoende keuze.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riu Jalisco bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Jalisco in Nuevo Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Jalisco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Jalisco scoort een 8.61 uit 10 op basis van 41 reviews.