Hotel Radisson Paraiso *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Paraiso***** bij :

1 review over Hotel Radisson Paraiso in het Nederlands

Goed hotel voor zakenreizen

annie-80, 16-2-2012

Hotel Radisson ligt net buiten het centrum van Mexico City. Een prima hotel voor zakenreizen, maar in directe omgeving is weinig te doen. Het restaurant in het hotel is echt prima met veel variatie (ook voor vegetariers). Kamers zijn goed. Verdere faciliteiten (fitness, winkel) erg basis. Dat is jammer, aangezien er wordt geadviseerd na zonsondergang niet meer aleen naar buiten te gaan in Mexico City. Over de stad was ik aangenaam verbaasd. Erg mooie stad, vooral het oude centrum en het gebied bij de kathedraal. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld, ondanks alle berichten van het MinBuza en alle veiligheidsmaatregelen die je geacht wordt te nemen. De straten zijn ook erg schoon. Alleen de smog is minder prettig. Neem vooral oogdruppels en een zonnebril mee.
Gereisd zakelijk in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Paraiso in Mexico City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Paraiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Paraiso scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.