9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta**** bij :

7 reviews over Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta in het Nederlands

Prachtig Hotel!

Ton, 7-1-2011

Hier heb ik mijn meest relaxte vakantie gehad. Wat een zaligheid. Het eten was werkelijk uitmuntend, de service erg goed (maar niet te "close"). Er wordt hard gewerkt om alles tip top in orde te houden door al het personeel. De tuin is bijzonder mooi en de zwembaden aanlokkelijk.

Je kunt ook direct aan zee eten in een lounge restaurant met relaxte muziek. We hebben daar baby schildpadden te water gelaten met een groep hotel gasten en hulp van personeel.

Gereisd met partner in juli 2005

Top hotel (lang geleden)

J.Winter, 15-4-2010

Ik weet niet zeker of dit inderdaad het hotel is waar we in 1992 geweest zijn maar ik denk het wel. Naam van hotel was toen Westin Regina.

Wat ik me er van kan herinneren is het een goed hotel, mooie en ruime kamers.

Prachtig aangelegde tuin met meerdere zwembaden. Prima bar met lekkere cocktails.

Ligging is direct aan zee dus ook dat was dik in orde. Zou best nog wel weer eens een keertje willen kijken hoe het er nu uit ziet.

Gereisd met partner in september 1992

Groot, mooi, goed gelegen hotel

Rianne, 23-10-2008

Het is een mooi en groot hotel met 4 prachtige zwembaden. Er is een gemengd publiek: ouderen, jonge gezinnen met kinderen en koppels.

Het hotel heeft mooie, moderne en grote kamers. Er wordt heel goed schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk. Het eten in de verschillende restaurants is goed! Vanaf dit hotel is het ongeveer 10 minuutjes met de taxi en bus (50 mex. pesos per taxi en 5,5 mex. pesos per persoon voor de bus) naar de marine, de outletmalls en de grote supermarkten. Naar Downtown Puerto Vallarta is het ongeveer 20 minuutjes. Hiervoor betaal je 100 mex. pesos per taxi.

Ondanks dat je vlak bij de luchthaven zit heb je hier totaal geen last van. In dit hotel kan je gemakkelijk excursies boeken en kunnen ze je van alle informatie voorzien. Naast een business center is er in de lobby ook nog beschikbaarheid over wireless wifi.

Gereisd met partner in oktober 2008

yvonne, 28-12-2004

In één woord: fantastisch. Het meest luxe hotel ooit meegemaakt. En we zijn al op diverse mooie plekjes geweest. De opmerkingen over het strand kloppen, maar met deze zwembaden en omgeving kan ik een strand echt wel missen. Er zijn inderdaad leuke excursies te maken. Ontbijt is geweldig, ik kan niet een gerecht bedenken dat ik daar niet kon krijgen. Je betaalt er dan ook naar, maar je krijgt waar voor je geld !! O ja, inderdaad, uitmuntende badkamer !!
Gereisd anders in december 2004

marco uit oirschot, 6-8-2004

Fantastisch hotel super mooie zwembaden,mooie kamers.het ligt alleen een beetje ver van het centrum
Gereisd anders in augustus 2004

Lena, 2-6-2004

Uitstekend hotel, prachtige kamers er zijn zelfs kamers met een jaccuzi op je balkon.

Omdat je vlak bij de haven zit zie je geregeld cruiseschepen voorbij gaan.

Om naar het centrum van Puerto Vallarta te gaan is het aan te raden een taxi te nemen.

De kamers zijn prachtig mooie badkamer heerlijke bedden.

De service en het eten zijn geweldig voor het ontbijt zeer uitgebreid.

Met de 3 zwembaden een waar zwemparadijs, het strand stelde niet zo veel voor maar met het mooie zwembad mis je die eigenlijk niet.

Nog een aanrader vlak bij het hotel is een haven van hieruit worden diversen boottochten georganiseerd zeker de moeite waard.

Gereisd anders in juni 2004

Paul, 25-2-2004

Super hotel, super service heerlijk eten. Buiten het seizoen wordt het hotel door, met name amerikaanse bedrijven, nog weleens afgehuurd voor seminairs. Hier heb je niet echt veel last van. Ziet alleen een beetje vreemd uit: mannen in 3-delige pakken terwijl de mussen van het dak vallen. Een wandeling naar Puerto Vallarta is niet aan te raden: neem een taxi. De nabij gelegen haven is wel de moeite waard. Hotel is in een prachtige stijl gebouwd. De badkamers zijn geweldig.
Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Westin Resort & Spa Puerto Vallarta scoort een 9.13 uit 10 op basis van 8 reviews.