Hotel Posada Rio Cuale **

Hotel Posada Rio Cuale
Posada Rio Cuale
8,3

7 reviews over Hotel Posada Rio Cuale in het Nederlands

Jammer dat het gesloopt is

Ron, 9-1-2011

Voor mij is het alweer 14 jaar geleden dat ik in hotel Posada Rio Cuale ben geweest. Weinig toe te voegen aan de recensies hieronder, heel herkenbaar allemaal. Fantastische tijd gehad daar, ik was er 15 dagen.

Jammer dat het authentieke hotel is gesloopt. Wel is er een mooi en luxe hotel voor terug gekomen en ze hebben echt hun best gedaan om het nog enigszins op het oude te laten lijken.

Dat is vooral herkenbaar aan het zwembad.

Op Google maps kun je het nieuwe gebouw zien, zoek op Aquilles Serdan 242, puerto vallarta

Het muurtje langs het zwembad staat er nog wel, daar herkende ik het nog aan.

Gereisd met partner in mei 1996

Gemoedelijk en authentiek

Eggie, 23-11-2009

Een gemoedelijk hotel waarvan de kamers in autentieke sfeer zijn ingericht. Prima ligging bij het strand en op loopafstand van het centrum. Geen luxe, maar schoon en gezellig.
Gereisd met vrienden in januari 2009

anita, 23-8-2007

Wij zijn hier geweest in 2003, maar het is een leuk hotel. We hadden een kamer beneden met het zwembad voor ons. Een meer dan ruime kamer.

Heerlijk ontbijt, en perfecte ligging. Ik baal dan ook wel een beetje dat ik mijn voorganger zie schrijven dat het plat gaat.

Heel erg jammer. we wilde hier graag volgend jaar weer heen.

Gereisd met partner in oktober 2003

Hans en monique, 8-3-2007

Vriendelijk ,maar in 2007 zal het plat gaan en komt

er een modern gebouw voor in de plaats,heeeeeel

jammer.hoewel ze duidelijk geen onderhoud meer hebben gedaan is het zonde dat z,n mooi gebouw zal worden afgebroken

Gereisd met partner in januari 2007

Fer en Tanja Zuiderwijk, 14-6-2006

hallo, wij zijn op0 10 september 2004 op huwelijkreis geweest naar PV en hadden geboekt in Posada Rio Cuale. In één woord, geweligd!!! Leuke, vriendleijke mense, prettige kamer, (bij het zwembad, moet wel het licht aandoen als je binnenkwam, was pikdonker, maar dat mag de pret niet drukken. Ook heeeeerlijke koffie kun je krijgen in het koffiehuisjes dat ernaast ligt, echt super. Elke ochtend lekker ontbeten, geweldig geregeld. Hoop er echt nog een xtje terug te komen,was superleuke vakantie.
Gereisd anders in juni 2006

JannusH, 18-10-2005

Eenvoudig maar leuk hotel, met 1 van de beste restaurants in het stadje, midden in het oude centrum. (De prijs in het restaurant is er dan ook wel een beetje naar)

Het uitgaansleven in het nieuwere gedeelte (Malecon) is op loopafstand, evenals de vele winkeltjes.

De mensen in Mexico (althans in dit gedeelte} zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij zijn inmiddels twee keer in Mexico en dit hotel geweest en is beide keren zeer goed bevallen. Vandaar dat wij dit jaar (2005) weer hebben geboekt.

Gereisd anders in oktober 2005

Rianne, 11-7-2005

Ik ben hier 4 keer geweest en echt aan te raden. Niet zo massaal als de hotelzone hotels en echt heerlijk in het oude, pitoreske centrum. Overal dus goed dichtbij. Leuke, vriendelijke mensen en omdat het een heel klein hotel is, kent iedereen je en wordt er goed op je spullen gelet.

Schone kamers met tv. De airco lijkt alleen op een vliegtuig die opstijgt,maar als je hem aanzet als je weggaat en weer uitdoet als je binnenstapt, is alles perfect koel. Ik vind dit hotel zeker een aanrader, ook om te eten. Steak Diana is goddelijk!!

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada Rio Cuale in Puerto Vallarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada Rio Cuale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada Rio Cuale scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.